Het is ook niet mijn muziek maar het is een vette nummer 1 hit hier geweest en je hoort hem op elk feestquote:Op maandag 3 maart 2025 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Naah vind dat ook een beetje lullig
Die man verdient er prima zijn geld mee
En zijn nummer kan door de meeste nl-ers worden meegezongen
Ja omdat Jordy dat al 2 maand nonstop loopt te zingen! Niet omdat het hier in Belgie al ooit op de radio geweest is of zo.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pootje kan hem letterlijk meezingen
Ik denk eerder dat ie eventueel een reactie niet zou kunnen horen van een bewoner.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het klonk en zag er echt uit of dat zijn oortjes niks deden
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ze komen toch gewoon lachend en enthousiast naar binnen?
Tja. Veel mensen zonder smaak dus.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:37 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kluchtzanger? Die gast staat deze maand in de Ziggo Dome
Denk dat hij wel meer is.....en hoeft geen braderie's te doen.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Naah vind dat ook een beetje lullig
Die man verdient er prima zijn geld mee
En zijn nummer kan door de meeste nl-ers worden meegezongen
Dit jaar moet dat een Nederlander worden zo langzamerhand na 2 jaar achter elkaar een Belg als winnaar.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Goh alweer? Zou hij BB moeten gaan winnen misschien
Mijn muziek ook niet maar net als vorig jaar met de EK en met een feestje of Carnaval is dit soort muziek natuurlijk wel leukquote:Op maandag 3 maart 2025 14:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn muziek maar het is een vette nummer 1 hit hier geweest en je hoort hem op elk feest
misschien volgt hij ook wel BB hahaquote:Op maandag 3 maart 2025 14:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja natuurlijk, hij liep meteen naar Jordy en weet waarschijnlijk dat Jordy dat liedje heel vaak zingt
Waarom zouden ze dat moeten doen? Dit slaat ook weer nergens opquote:Op maandag 3 maart 2025 14:31 schreef Koos1958 het volgende:
Die axel, jane, pootje en sharice niet eens een knuffel geven aan jordy. Zure vruchten
Sharice kent het welquote:Op maandag 3 maart 2025 14:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja omdat Jordy dat al 2 maand nonstop loopt te zingen! Niet omdat het hier in Belgie al ooit op de radio geweest is of zo.
Eerlijk, had iemand me gezegd dat Jordy deze song zelf geschreven had, dan had ik dat 100% geloofd
Juist en om Mieke Telkamp nou te sturen voor Sharice is ook weer zo'n dooddoener.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jin muziek ook niet maar net als vorig jaar met de EK en met een feestje of Carnaval is dit soort muziek natuurlijk wel leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |