kan je dit in de SC doen ik hoef die naam hier niet te zienquote:Op maandag 3 maart 2025 15:05 schreef Lonneke1983 het volgende:
Misschien kunnen ze gewoon oud bewoners vragen om iets te komen zingen. Lenie van vorig jaar en die brompot Rob van 2 jaar geleden
quote:Op maandag 3 maart 2025 15:03 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Misschien hadden beter DJ Bompa & De Mens kunnen komen. Broek uit op je hoofd
Kan ook niet maar daar heeft ze zelf naar gemaakt.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:06 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dat dubbelspel van Jane, gaat mij ook zo tegenstaan! Ik vertrouw haar niet.
Maar de zon heeft echt wel kracht hoor!quote:Op maandag 3 maart 2025 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja, had ik maar een vak moeten leren![]()
Ze liggen daar buiten in de zon alsof het 20 graden is blote armen blote benen en het is 10 graden
Hier is het ook 10 graden, maar in de zon is het 20 graden hierquote:Op maandag 3 maart 2025 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja, had ik maar een vak moeten leren![]()
Ze liggen daar buiten in de zon alsof het 20 graden is blote armen blote benen en het is 10 graden
Maandagquote:Op maandag 3 maart 2025 15:11 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Maar wat is het weer vandaag? Ik geef een voorzet; het is een …dag!
Voor Jordy vandaag een zeikdagquote:Op maandag 3 maart 2025 15:11 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Maar wat is het weer vandaag? Ik geef een voorzet; het is een …dag!
Sorryquote:Op maandag 3 maart 2025 15:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmmm.... we waren al dik 10 minuten klaar met de Marco discussie???
Moet je me daar voor wakker maken ?quote:Op maandag 3 maart 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
In mijn huis wordt niet geslapen, buitenshuis mag dus schijnbaar wel. Op beide streams slapende bewoners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |