Apart, hoor. Maar Sharice heeft wel vaker nogal aparte smaak of interesses. Zo kende ze Jane ook goed van op social media... ik had zelf nog nooit van haar of Hooly girls gehoord.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sharice kent het wel
Haar oma kent het zelfs
Dan is ze gewoon niet zo slim.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee sorry echt leuk bedoeld deze keer. Eerlijk is eerlijk.
Tuurlijkquote:Op maandag 3 maart 2025 14:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat ik zeg: dan had de opdracht dus mislukt. Ze zegt dit dus gewoon uit rancune.
Ach dat compenseren ze met Action kwasten en verfquote:Op maandag 3 maart 2025 14:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
[..]
Zoekt even de prijzenpot van de bewoners op na 2 maanden
Hij heeft wel wat airplay op radio 2 en MNM gehad... Voor zover dat al referenties zijn natuurljk...quote:Op maandag 3 maart 2025 14:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Apart, hoor. Maar Sharice heeft wel vaker nogal aparte smaak of interesses. Zo kende ze Jane ook goed van op social media... ik had zelf nog nooit van haar of Hooly girls gehoord.
Maar goed, laat het me er dan op houden dat 95% (gokje!) van de Vlamingen nog nooit van Marco Schuitmaker (ik moest het net nog opzoeken!) hebben gehoord.
Ik heel eerlijk had het ook niet erg gevonden als iedereen mee had gezongen en gedanst......dit vond ik een beetje triest te moeten zingen voor etalagepoppen.....niet lachen geen duimpje ophoog....quote:Op maandag 3 maart 2025 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee sorry echt leuk bedoeld deze keer. Eerlijk is eerlijk.
Ze had in een gesprek met Jane al gezegd dat ze het niet erg zou vinden als iemand zou bewegen, ze heeft er zelf ook spijt van.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat ik zeg: dan had de opdracht dus mislukt. Ze zegt dit dus gewoon uit rancune.
Jolien kent hem ook niet.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:46 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat airplay op radio 2 en MNM gehad... Voor zover dat al referenties zijn natuurljk...
Hij moet nog in de make up ?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:48 schreef Droopie het volgende:
Keanu vraagt of ze wat vroeger kunnen eten
Ieder normaal denkend mens laat de boel toch even de boel tijdens en na zo'n half uurtje.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:47 schreef greysbones het volgende:
Je kunt best veel van sharice vinden en zeggen
Maar qua emoties is ze een behoorlijk open boek
En ze meende wat ze zei tegen jordy
Deed haar ook goed
Was ook echt heel leukquote:Op maandag 3 maart 2025 14:49 schreef Kissingbird het volgende:
Buiten vinden ze het ook leuk dat hij er was.
Keesquote:Op maandag 3 maart 2025 14:50 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje vraagt nog eens hoe Marco heet
De zanger van samen niet alleenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:50 schreef Jockari het volgende:
Jordy vindt dat ze nu ook kleine John moeten laten komen. Mij ook onbekend.
Marco misschien meer geld kunnen vangen nuquote:Op maandag 3 maart 2025 14:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze beseffen zich niet dat carnaval buiten gaande is
Waarom denk je dat ie om half drie komtquote:Op maandag 3 maart 2025 14:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Marco misschien meer geld kunnen vangen nu![]()
Die zal volgeboekt zijn deze dagen![]()
Nu zijn nog de optochten her en derquote:Op maandag 3 maart 2025 14:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie om half drie komtop een maandagmiddag
Heb ook nog geen filmpje voorbij zien komen, helaas , wel gif'squote:
Staan er een aantal op Xquote:Op maandag 3 maart 2025 14:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heb ook nog geen filmpje voorbij zien komen, helaas , wel gif's
Helemaal mee eens. Daarnaast stond Jordy halfnaakt te druipen in de woonkamer, dan zou ik ook even overslaanquote:Op maandag 3 maart 2025 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat moeten doen? Dit slaat ook weer nergens op
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Juist en om Mieke Telkamp nou te sturen voor Sharice is ook weer zo'n dooddoener.
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:57 schreef lojanda het volgende:
Maar goed het is duidelijk wat voor een feestje er komt vanavond![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
ik vind echt dat Marco dat top deed. Hij lag in een deuk. Ongemakkelijk maar gouden ervaring denk ik ook voor hem,.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heel eerlijk had het ook niet erg gevonden als iedereen mee had gezongen en gedanst......dit vond ik een beetje triest te moeten zingen voor etalagepoppen.....niet lachen geen duimpje ophoog....
Denk het niet. Prijs is denk het feestje en dat hebben ze al helemaal voorbereid. Het was niet de bedoeling dat deze Freeze zou mislukken.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:40 schreef Verity het volgende:
BB had waarschijnlijk verwacht dat, net als met de valentijnskaarten, ze Jordy hiermee wel zouden pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |