Weer eens wat anders. Had alleen liever een ander soort muziek gehoordquote:Op maandag 3 maart 2025 14:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
vond dit echt een hele leuke freeze![]()
![]()
Charice en oma kennen het ook en draaien het ookquote:Op maandag 3 maart 2025 14:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja omdat Jordy dat al 2 maand nonstop loopt te zingen! Niet omdat het hier in Belgie al ooit op de radio geweest is of zo.
Eerlijk, had iemand me gezegd dat Jordy deze song zelf geschreven had, dan had ik dat 100% geloofd
Ook niet direct mijn muziek, maar klinkt als een meezinger.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn muziek maar het is een vette nummer 1 hit hier geweest en je hoort hem op elk feest
Dat zei ze nietquote:Op maandag 3 maart 2025 14:42 schreef freaky40 het volgende:
Sharice wilde dat de opdracht faalde want hij moest gewoon bewegen vond ze.
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zeker, maar ze hebben niet geknield en tenen gekust enzo ...
Begin dit kansloze gedoe aardig zat te worden.
Hij ging ook voor Matt staan en noemde ook zijn naamquote:Op maandag 3 maart 2025 14:32 schreef lojanda het volgende:
Jordy denkt ook echt dat hij speciaal voor hem komt
Hmmm niet zonder smaak, andere smaak, ik hoor ook liever andere muziek maar hier is een flinke markt voorquote:Op maandag 3 maart 2025 14:40 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Tja. Veel mensen zonder smaak dus.
Mag en kan.
Je kunt geen gedachten lezenquote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Juist en om Mieke Telkamp nou te sturen voor Sharice is ook weer zo'n dooddoener.
Het is ook een vette oorwurmquote:Op maandag 3 maart 2025 14:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook niet direct mijn muziek, maar klinkt als een meezinger.
Ze zeiquote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Juist en om Mieke Telkamp nou te sturen voor Sharice is ook weer zo'n dooddoener.
Origineel is door een Vlaamse zangeres gezongenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja omdat Jordy dat al 2 maand nonstop loopt te zingen! Niet omdat het hier in Belgie al ooit op de radio geweest is of zo.
Eerlijk, had iemand me gezegd dat Jordy deze song zelf geschreven had, dan had ik dat 100% geloofd
Wat ik zeg: dan had de opdracht dus mislukt. Ze zegt dit dus gewoon uit rancune.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zei
Dat ze het niet erg had gevonden als hij had mee gezongen
Daar had ze wel begrip voor
Oja dat leerde ali toenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:44 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy heeft het over Wolter Kroes die in het huis was..![]()
dat was toen wel een aanfluiting
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hmmm niet zonder smaak, andere smaak, ik hoor ook liever andere muziek maar hier is een flinke markt voor
Zoekt even de prijzenpot van de bewoners op na 2 maandenquote:Wat kost Marco Schuitmaker boeken? De prijs voor Marco Schuitmaker boeken is ¤ 9.495,- voor een set van een half uur, exclusief BTW en BUMA. Marco is een graag geziene artiest op uiteenlopende evenementen zoals bedrijfsfeesten, tentfeesten en kermissen, maar ook events zoals het Mega Piraten Festijn.
Nee sorry echt leuk bedoeld deze keer. Eerlijk is eerlijk.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat ik zeg: dan had de opdracht dus mislukt. Ze zegt dit dus gewoon uit rancune.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |