Alleszins beter dan een grootmoeder die met een pot spagetti naar binnen komt.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
vond dit echt een hele leuke freeze![]()
![]()
Is dacht ik een bekend zanger onder nederlandstalige muziek.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:28 schreef RelDaThief het volgende:
Lol effe ne kluchtzanger erin gooien voor Jordy.
Mag hij bij het afronden ineens ook Matt en Axel meenemen en alle 4 samen naar huis vertrekken.
ja natuurlijk, hij liep meteen naar Jordy en weet waarschijnlijk dat Jordy dat liedje heel vaak zingtquote:Op maandag 3 maart 2025 14:32 schreef lojanda het volgende:
Jordy denkt ook echt dat hij speciaal voor hem komt
Weet ik wel. Net daarom...quote:Op maandag 3 maart 2025 14:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dacht ik een bekend zanger onder nederlandstalige muziek.
Ja liedje is heel bekend en hij ook wel.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja uitdagen met die microfoon was leuk! Maar de andere helft van de tijd lag die Marco zelf in een deuk of zong vals of zong in zijn geheel niet... Kan zijn dat hij een probleem met zijn oortjes had, want daar zat ie steeds meer te kloten.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heel leuk gedaan juist van hem.
Lekker die microfoon bij die mensen hun mond enzo
Heel leuk gedaan door hem
Het is allemaal zo obviousquote:
s gewoon een top 40 nummer 1 hitquote:Op maandag 3 maart 2025 14:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is nummer 1 zanger van dit genre momenteel (of om discussie te voorkomen, de meeste dure in zijn segment).quote:Op maandag 3 maart 2025 14:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
En voor onsquote:Op maandag 3 maart 2025 14:33 schreef Droopie het volgende:
Gelukkig voor de persoon Jordy dat ie zijn snuggy voor zijn lijf had.
Ja als haar vriend zou komen, wel even volledige info graagquote:Op maandag 3 maart 2025 14:33 schreef Koos1958 het volgende:
Jane.net nog met haar grote mond ik ga gewoon bewegen
Mooier kon niet...en leuk dat ze bijna in hun nakie stonden.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
vond dit echt een hele leuke freeze![]()
![]()
Was niet best nee.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja uitdagen met die microfoon was leuk! Maar de andere helft van de tijd lag die Marco zelf in een deuk of zong vals of zong in zijn geheel niet... Kan zijn dat hij een probleem met zijn oortjes had, want daar zat ie steeds meer te kloten.
ja vastquote:Op maandag 3 maart 2025 14:30 schreef lojanda het volgende:
Hij krijgt nog even de opdracht van BB om te zeggen; Jordy doe je best
Ja dat was als er fans of familie kwamen dan zou ze bewegen.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:33 schreef Koos1958 het volgende:
Jane.net nog met haar grote mond ik ga gewoon bewegen
Oke dat laatste niet meegekregen goed dat je het zegtquote:Op maandag 3 maart 2025 14:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja als haar vriend zou komen, wel even volledige info graag
De beste onder de "braderiezangers" noemen wij datquote:Op maandag 3 maart 2025 14:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat is nummer 1 zanger van dit genre momenteel (of om discussie te voorkomen, de meeste dure in zijn segment).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |