‘Die gitaar is ooit nog van m’n moeder geweest’ zei ze alleen. Het object waar ‘emotionele waarde’ werd gezegd was die van Pootje. Net ff gecheckt to be sure.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Was die gitaar niet van de moeder van een fan met emotionele waarde en waar die fan af en toe op speelde als herinnering?
En dan voordat Jordy het pakte het er ook over had om het te doen. Die man is zo zuur hequote:Op maandag 3 maart 2025 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Het zit Axel wel hoog dat Jordy alles heeft gepakt, en dan zegt : "Was een grapje"
Maar hij heeft niet door dat hij steeds verbitterend wordt en zo erg gaag zakken. Hij voelt zich al winnaar want hij weet hoe mensen buiten denken.....quote:Op maandag 3 maart 2025 16:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel : JMJ en als jij [Jane] nou even je toneelstukje doet. En ik hoop dat mensen de actie van J niet waarderen, dat hij naar huis gaat.
Dat ben ik met je eens.....maar de hele dag in de zon liggen ook al is het winterzon hoeft van mij echt niet.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik herken dat wel. Winterzon en lentezon heerlijk maar in de zomer haat ik die zon. Te heet en te fel.
Dat is in iedere RLS zodra er maar een straaltje zon te zien is zitten ze er een hele dag inquote:Op maandag 3 maart 2025 16:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.....maar de hele dag in de zon liggen ook al is het winterzon hoeft van mij echt niet.
Dit blijft rond zingen maar is gewoon niet juist. Ik herhaal het dus ook nog maar een keer.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:51 schreef Lillfex het volgende:
[..]
En dan voordat Jordy het pakte het er ook over had om het te doen. Die man is zo zuur he
Alles van hem zit hem hoog.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Het zit Axel wel hoog dat Jordy alles heeft gepakt, en dan zegt : "Was een grapje"
quote:Op maandag 3 maart 2025 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit blijft rond zingen maar is gewoon niet juist. Ik herhaal het dus ook nog maar een keer.
Voor het spel ving Sharice op dat Jordy tegen Jolien zei dat ie van plan was alles te pakken
Na het spel hadden Sharice, Axel, Pootje en Jane het er daarom over dat zij hem voor moesten zijn door alles te pakken.
Dit hebben ze alleen niet gedaan. Wat niet slim is, maar dat terzijde. Het is Jordy's plan geweest, niet die van Axel.
Snap ik, toen hij het zelf om een paar tientjes deed werd ie er weken om met de nek aangekeken door oa. Jordy. Nu doet Jordy het zelf voor 1300 'voor de grap'.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij begrijpt de grap er niet van.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
En waar ligt Jordy nu danquote:Op maandag 3 maart 2025 16:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dan nog gaat hij niet weg. Anders is het de hele dag kijken naar zonnende of kaartende mensen.
Ik snap ze wel. Ik zit ook in dubio. Kan soms echt wel om ‘m lachen en best een okee gast. Heeft een leuke, grappige en aardige kant. Maar aan de andere kant een soms irritant, soms te aanwezig, regelmatig hypocriet mannetje die iets te veel naast z’n schoenen loopt en te veel aandacht en een soort macht wil. Te graag in het middelpunt staat. Vooral dat lachen als ie zelf iets doet maar boos zijn als een ander hetzelfde doet is strontvervelend soms.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:51 schreef Rhosyn het volgende:
Daarnet hoorde ik Jane, Charice, Axel en Pootje zeggen dat ze Jordy als persoon een geweldige kerel vinden maar het spel speelt hij irritant. Koud en berekenend. De speler Jordy vinden ze verschrikkelijk. De persoon Jordy leuk.
Okee
Ja zal zo zijn en dat moet Jordy mee dealen en dat hij zo zuur reageert elke keer dat is mijn ogen persoonlijk en niets spel. En hij kan wel zeggen dat dat niet zo is maar het straalt bij hem uit aan alle kanten. Ik vond en vind het nog steeds een goede grap wie het ook gedaan zou hebben. Als het nou om 10000 ging had ik anders gereageerdquote:Op maandag 3 maart 2025 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit blijft rond zingen maar is gewoon niet juist. Ik herhaal het dus ook nog maar een keer.
Voor het spel ving Sharice op dat Jordy tegen Jolien zei dat ie van plan was alles te pakken
Na het spel hadden Sharice, Axel, Pootje en Jane het er daarom over dat zij hem voor moesten zijn door alles te pakken.
Dit hebben ze alleen niet gedaan. Wat niet slim is, maar dat terzijde. Het is Jordy's plan geweest, niet die van Axel.
kijken welke gc. ze zeggen nu 2x dubbele stemquote:Op maandag 3 maart 2025 16:56 schreef Koos1958 het volgende:
Aan jordy zijn spullen zitten door axel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |