Dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 3 maart 2025 19:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom nog steeds die oude podcast ,nou vertelden ze ook haast niks die 3 genomineerde van de afgelopen week en ze waren ook gauw terug zou er iets gebeurt zijn tussen die 3
Ik zie beeldquote:
Als ik het goed gen gehoord zei BB na de unfreez vanmorgen dat het feestje vanavond is.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar is morgen 'de tentoonstelling', nog lang niet alles is af, dus denk dat ze vanavond en morgen gewoon nog aan de bak moeten.
(dus of geen feestje vanavond, of ze moeten knutselen na het feestje)
Dan ga je wel erg ver. Jeetje waarom moet dat elk jaar weer dat er zulke mensen zijnquote:Op maandag 3 maart 2025 19:05 schreef Koos1958 het volgende:
Zo hoor bet dat niels een bericht liet zien wat op insta stond over dat jordy met dronken kop op messenblok moest vallen en dan gelijk eruit moest bij bb. En ook dat die persoon dingen over jordy zijn moeder zegt.
Marco Schuitmaker , de zanger, zei dat ze vanavond een feest kregenquote:Op maandag 3 maart 2025 19:06 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Als ik het goed gen gehoord zei BB na de unfreez vanmorgen dat het feestje vanavond is.
Maar zeker weten doe ik het niet, misschien is er een filmpje van .
Dat moet je als familie ook niet doen. Je moet niets op media plaatsenquote:Op maandag 3 maart 2025 19:06 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Maar zoals ik kan lezen is de moeder van Jordy wel heel erg bezig met haar berichten op de Gerda site.
Zijn al 2 aanvragen in het aanvraag filmpje topic voorquote:Op maandag 3 maart 2025 19:06 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Als ik het goed gen gehoord zei BB na de unfreez vanmorgen dat het feestje vanavond is.
Maar zeker weten doe ik het niet, misschien is er een filmpje van .
Het antwoord staat in de slow chatquote:Op maandag 3 maart 2025 19:06 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Maar zoals ik kan lezen is de moeder van Jordy wel heel erg bezig met haar berichten op de Gerda site.
heb net foto ervan in de Slow chat gepostquote:Op maandag 3 maart 2025 19:07 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dan ga je wel erg ver. Jeetje waarom moet dat elk jaar weer dat er zulke mensen zijn
Jep, wilde hier eerst melden dat ik vooral aan tafel het walgelijk vond maar toen dacht ik dat vindt iedereen en dat zal hij wel niet doen.....quote:Op maandag 3 maart 2025 18:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat werkt ook niet in zn voordeel, veel mensen walgen daar van
looooolquote:Op maandag 3 maart 2025 19:10 schreef Flory- het volgende:
Mijn madam haar kont is een mooi stuk vlees
Ieder jaar heb je wel mensen die extreem tegen iemand zijn, maar dit gaat wel erg ver.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:05 schreef Koos1958 het volgende:
Zo hoor bet dat niels een bericht liet zien wat op insta stond over dat jordy met dronken kop op messenblok moest vallen en dan gelijk eruit moest bij bb. En ook dat die persoon dingen over jordy zijn moeder zegt.
Het is duidelijk dat er al een tijdje geen mod is hier iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |