Megamelsaus klinkt als een tekenfilm-heldin die in de blender is gevallen. Beetje zoals Megamindysausquote:Op maandag 3 maart 2025 17:20 schreef mazaru het volgende: Ze hebben het over een megamelsaus. Ik denk dat ze een bechamelsaus bedoelen
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2025 17:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Megamelsaus klinkt als een tekenfilm-heldin die in de blender is gevallen. Beetje zoals Megamindysaus
Die papagaai hadden ze ook wel kunnen laten. Slaat helemaal nergens opquote:
Denk het thema van het feestje?quote:
zonde het had zo juicy kunnen worden. gemiste kansquote:Op maandag 3 maart 2025 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die papagaai hadden ze ook wel kunnen laten. Slaat helemaal nergens op
Zuipfestijn! Bezopen Jordyquote:Op maandag 3 maart 2025 17:28 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zal vast over het feestje zij vanavond . Carnaval.![]()
Dat klopt ja! Daar hebben we ook voor mogen stemmen. Ik heb ook op carnaval gestemd, past wel bij deze dagen.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:28 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zal vast over het feestje zij vanavond . Carnaval.![]()
Voor ons minder.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:29 schreef Koos1958 het volgende:
Denk niet dat er veel drank komt bij het feestje. En groot gelijk. Zonder alcohol kan het ook leuk zijn.
Die wil worden getest om te weten of het nog zin heeft te blijven.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:21 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje wilde toch genomineerd worden van de week.
Er zal zo wel weer een kledingrek klaarstaan in de DR.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk het thema van het feestje?
Die vogel roept vaker dit soort dingen en dan pas uren later zien/horen ze wat er is beslist.
Ik ben nu net op de pc en daar ook nu traag.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:34 schreef Willewa het volgende:
Is Fok nou zo tergend traag weer of ligt het aan mijn telefoon?
Voor Fok valt het wel meequote:Op maandag 3 maart 2025 17:34 schreef Willewa het volgende:
Is Fok nou zo tergend traag weer of ligt het aan mijn telefoon?
Was in die doos bij zijn bed niet zijn kastquote:Op maandag 3 maart 2025 17:31 schreef T0wler het volgende:
In iemand zijn spullen om te kijken voor welke gamechanger gaat me iets te ver in iemand zijn kledingkast hoor je niet te komen...
Er zijn nog geen targets uitgedeeld, dus het kan maar zo zijn dat de kijkers de targets of nominaties gaan "uitdelen"quote:
Lijkt me echt geweldigquote:Op maandag 3 maart 2025 17:39 schreef Verity het volgende:
[..]
Er zijn nog geen targets uitgedeeld, dus het kan maar zo zijn dat de kijkers de targets of nominaties gaan "uitdelen"
Ze zeggen in België heel vaak het ipv de en de ipv het toch? Of zei een Nederlander dit ;pquote:
Geen idee zal wel een Belg zijn geweest danquote:Op maandag 3 maart 2025 17:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze zeggen in België heel vaak het ipv de en de ipv het toch? Of zei een Nederlander dit ;p
'Nieuwe Belgen' hoor ik het zo zeggen.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze zeggen in België heel vaak het ipv de en de ipv het toch? Of zei een Nederlander dit ;p
Ik weet het niet, dit was een quote van @Kissingbirdquote:Op maandag 3 maart 2025 17:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Had Jason 2 jaar geleden nog een lange hilarische discussie over met Jolien en Charlotte. De ‘de’ en ‘het’ omdraaiingen van Vlaams tov Nederlandsquote:Op maandag 3 maart 2025 17:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee zal wel een Belg zijn geweest dan
Hmm gek, zoals ik net zei hadden Jason, Jolien en Charlotte (BB2023) hier echt een lange grappige discussie over met talloze voorbeeldenquote:Op maandag 3 maart 2025 17:51 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
'Nieuwe Belgen' hoor ik het zo zeggen.
Belgen ... no way.
quote:Op maandag 3 maart 2025 17:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hangt van het woord af natuurlijk... Omwisselingen zijn er zeker, maar niemand zal ooit 'het' gitaar zeggen, tenzij ze van andere afkomst zijn.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmm gek, zoals ik net zei hadden Jason, Jolien en Charlotte hier echt een lange grappige discussie over met talloze voorbeelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Dat is niet gebeurd. Er hangt en ligt een poster in de slaapkamer waarop Jordy poseert met zijn gamechangers. Daarvoor is niemand in zijn kast geweest.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:31 schreef T0wler het volgende:
In iemand zijn spullen om te kijken voor welke gamechanger gaat me iets te ver in iemand zijn kledingkast hoor je niet te komen...
Hmm gek. Zoals gezegd, er waren echt talllloze voorbeelden die Jolien en Charlotte toen gaven waar Jason’s brein over brak en zij niet snapten dat het in Nederland andersom wasquote:Op maandag 3 maart 2025 17:54 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Hangt van het woord af natuurlijk... Omwisselingen zijn er zeker, maar niemand zal ooit 'het' gitaar zeggen, tenzij ze van andere afkomst zijn.
ik weet wel 1 voorbeeld. In Belgie is het in het zak gezet worden en in het Nederlands in de zak gezet wordenquote:Op maandag 3 maart 2025 17:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmm gek. Zoals gezegd, er waren echt talllloze voorbeelden die Jolien en Charlotte toen gaven waar Jason’s brein over brak en zij niet snapte dat het in Nederland andersom wasMaar goed, maakt ook niet uit, offtopic
Nou mij lijkt het niksquote:Op maandag 3 maart 2025 17:59 schreef Rhosyn het volgende:
Charice en Jolien aan het koken. Ze doen hun best. Preiprut is lekker vind ik. En geraspte kaas is ook lekker, ik weet alleen niet waar ze dat op gaan doen.
Toch nog heel ff een off topic reactie toevoegenquote:Op maandag 3 maart 2025 18:00 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik weet er wel 1. In belgie is het in het zak gezet en in het nederlands in de zak gezet
in de doos bij zijn bed....Weet niet wat daar opstaan maar iedergeval Jordy en Mattie.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:56 schreef snorharen het volgende:
[..]
Dat is niet gebeurd. Er hangt en ligt een poster in de slaapkamer waarop Jordy poseert met zijn gamechangers. Daarvoor is niemand in zijn kast geweest.
Vind het sowieso een redelijke kindershow worden de laatste tijdquote:Op maandag 3 maart 2025 18:03 schreef Rhosyn het volgende:
Die domme dansjes hoeven voor mij niet..kinderachtige shit
geen Axel dusquote:Op maandag 3 maart 2025 18:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
in de doos bij zijn bed....Weet niet wat daar opstaan maar iedergeval Jordy en Mattie......
Volgens mij zijn dit allebei Vlaamse uitdrukkingen en worden zowel 'het' als 'de' gebruikt.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:00 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik weet wel 1 voorbeeld. In Belgie is het in het zak gezet worden en in het Nederlands in de zak gezet worden![]()
Dat dus.. begrijp dat ook nooit en ze doen het heel vaak zo.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp niet dat ze gehakt koken in een kookpan, i.p.v. bakken in een bak- of braadpan. Ziet er echt smerig uit
Eens.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Vind het sowieso een redelijke kindershow worden de laatste tijd
je hebt gewoon niets te zoeken in andermans persoonlijke spullen, maakt niet uit van wie ze zijnquote:Op maandag 3 maart 2025 18:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, en ook geen Pootje die erbij was......vertelt door de dames......
Maar je mag wel eten jatten wat ook voor de andere bewoners is..quote:Op maandag 3 maart 2025 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
je hebt gewoon niets te zoeken in andermans persoonlijke spullen, maakt niet uit van wie ze zijn
Jaquote:Op maandag 3 maart 2025 18:08 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar je mag wel eten jatten wat ook voor de andere bewoners is..
BeLaChElIjK!quote:Op maandag 3 maart 2025 18:09 schreef Koos1958 het volgende:
Toch belachelijk dat weer jordy en jolien vannacht zouden moeten en niet axel en Jane een keer
Ze zijn er zelf bij hé, het is niet zo dat het ze opgedrongen wordtquote:Op maandag 3 maart 2025 18:09 schreef Koos1958 het volgende:
Toch belachelijk dat weer jordy en jolien vannacht zouden moeten en niet axel en Jane een keer
Ze jatten allemaal eten en hebben allemaal eten gejat, ook Wicky gaf dat toe in een gesprek toen hij het huis al uit was. Jane vond de pot pindakaas van Elsa onder haar bed toen ze weg was.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:08 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar je mag wel eten jatten wat ook voor de andere bewoners is..
Jordy heeft gezegd ik ga niet vannacht en dan wil keanu wel met mattie gaan.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze zijn er zelf bij hé, het is niet zo dat het ze opgedrongen wordt
Echt héquote:
Jordy kan niet eens vannacht, die ligt in coma na het feestjequote:Op maandag 3 maart 2025 18:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy heeft gezegd ik ga niet vannacht en dan wil keanu wel met mattie gaan.
quote:Op maandag 3 maart 2025 18:12 schreef lojanda het volgende:
Lekker allemaal een klont rijst op het bord en daar een grijs prutsen overheen.. lekkah
Precies dat dus....Niet onder het bed van andere als je weet dat het niet van jou is wat daar ligt en ook niet in dozen die niet van jou zijn. Je hebt daar al zo weinig prive en als je gaat snuffelen in andermans spullen ben je bij mij af.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
je hebt gewoon niets te zoeken in andermans persoonlijke spullen, maakt niet uit van wie ze zijn
Ja nou weten we het wel, het was een verschrikkelijk drama..hoop dat het nooit meer gebeurd..echt heel erruggg…quote:Op maandag 3 maart 2025 18:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Precies dat dus....Niet onder het bed van andere als je weet dat het niet van jou is wat daar ligt en ook niet in dozen die niet van jou zijn. Je hebt daar al zo weinig prive en als je gaat snuffelen in andermans spullen ben je bij mij af.
Die preiprut moet bij aardappelpuree maar dat hebben ze niet.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:12 schreef lojanda het volgende:
Lekker allemaal een klont rijst op het bord en daar een grijs prutsen overheen.. lekkah
quote:Op maandag 3 maart 2025 18:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja nou weten we het wel, het was een verschrikkelijk drama..hoop dat het nooit meer gebeurd..echt heel erruggg…
Ik krijg ook honger van wat je allemaal opnoemtquote:Op maandag 3 maart 2025 18:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die preiprut moet bij aardappelpuree maar dat hebben ze niet.
En gehakt moet je ballen van kunnen draaien. Maar ze missen de ouwe beschuiten en het ei. en de braadboter.
Gehakt kan ook bij bruine bonen. En tomaten
Ik denk dat ik iets moet gaan eten.
[..]
Ja nou weten we het wel, het was een verschrikkelijk drama..hoop dat het nooit meer gebeurd..echt heel erruggg…
[..]
Goed plan. Ander onderwerp. Een beetje KiKiriaans dit verhaal herhalen in 2 Cossenquote:Op maandag 3 maart 2025 18:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2025 18:17 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Goed plan. Ander onderwerp. Een beetje KiKiriaans dit verhaal herhalen in 2 Cossen
Zie wat je wil zien, ik heb geen favorietquote:Op maandag 3 maart 2025 18:16 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
hoe opvallend....snap dat het Jordy had moeten zijn.
Ik zou het ook niet eten ,maar hun vinden het lekkerquote:Op maandag 3 maart 2025 18:19 schreef lojanda het volgende:
Sorry maar dat eten ziet er toch uit alsof het al gegeten is en weer naar boven is gekomen
quote:Op maandag 3 maart 2025 18:20 schreef Krambo het volgende:
Wat eten ze? Prei verdronken in bechamelsaus met rijst
Ze haalt de volle vork af en toe ook terug uit haar mondquote:Op maandag 3 maart 2025 18:23 schreef OmaJacky het volgende:
Is het eten zo heet qua temperatuur?
Ik zie dat Jolien bij iedere hap die ze neemt blaast.
Deed ze trouwens gisteren ook.
Dat is het grijze spul wat erdoorheen zitquote:Op maandag 3 maart 2025 18:22 schreef Rhosyn het volgende:
Waar is het gehakt? Die hadden ze toch ook?
Is geen geheim toch?quote:Op maandag 3 maart 2025 18:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik ben toch al jaren benieuwd, wat er in de DBK besproken wordt. Volgens mij is dit het grootste geheim en ik heb er nog nooit iets over gelezen of gehoord.
Lekker aangebakken gehaktquote:Op maandag 3 maart 2025 18:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is het grijze spul wat erdoorheen zit
quote:Op maandag 3 maart 2025 18:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is het grijze spul wat erdoorheen zit
Juist niet gebakken.. eerder gekooktquote:
WTFquote:Op maandag 3 maart 2025 18:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
En de moeder van Jordy stookt ff iedereen op dat ze aan haar zoontje zijn spullen hebben gezeten. De poster lag open en bloot op zijn bed. Die wil ook ff aandacht.
Waaat?quote:Op maandag 3 maart 2025 18:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
En de moeder van Jordy stookt ff iedereen op dat ze aan haar zoontje zijn spullen hebben gezeten. De poster lag open en bloot op zijn bed. Die wil ook ff aandacht.
Ja, nou in kleine stukjes.....maar nooit zo.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:32 schreef lojanda het volgende:
Hoor ik het nu goed dat Keanu zegt nog nooit een mango te hebben gegeten?
Hoe triest kun je zijnquote:Op maandag 3 maart 2025 18:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dat verbaast mij totaal niet meerquote:Op maandag 3 maart 2025 18:32 schreef lojanda het volgende:
Is dat ook een bewoner?quote:Op maandag 3 maart 2025 18:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Alleen in kleine stukjes uit een bakje. Dat schijnt anders te zijn.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:32 schreef lojanda het volgende:
Die jongen heeft echt onder een steen geleefd hoorquote:Op maandag 3 maart 2025 18:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, nou in kleine stukjes.....maar nooit zo.
Hetzelfde type als de vriendin van Mattheus denk ik. Die willen eigenlijk ook daar zitten en meespelen.quote:
Niet op z'n bed. Zie net t filmpje op x , hij zit inderdaad in z'n doos. Maar niet opgerold maar recht, zodat je zelfs zo op die poster kan kijken.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dat deed de moeder van Bern uit ejvjl ook.. die ging zich ook bemoeien met he5 spel.. dan ben je imo echt heel triest.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hetzelfde type als de vriendin van Mattheus denk ik. Die willen eigenlijk ook daar zitten en meespelen.
New in die doos bij zijn bed.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:32 schreef Folies het volgende:
Wow, lag hij gewoon open en bloot op bed?!
Hij begint net, was naar dbk.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:37 schreef zodeju het volgende:
Pootje eet langzaam of met zijn tweede bordje bezig
en Kiki vraagt waar smaakt het naarquote:Op maandag 3 maart 2025 18:37 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien likken aan een ijsbanaan lolly..die kerels kijken
Nou ik ben 69 bijna 70 en ook nog nooit gegetenquote:Op maandag 3 maart 2025 18:32 schreef lojanda het volgende:
Waarom dan de poster eruit halen als alles te zien was, En nu hou ik er over op.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:35 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Niet op z'n bed. Zie net t filmpje op x , hij zit inderdaad in z'n doos. Maar niet opgerold maar recht, zodat je zelfs zo op die poster kan kijken.
Ze zou zo een baan kunnen krijgen in de bananenbar in Amsterdamquote:Op maandag 3 maart 2025 18:37 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien likken aan een ijsbanaan lolly..die kerels kijken
Zo’n onbeschofte boer is datquote:Op maandag 3 maart 2025 18:44 schreef Gerrie_55 het volgende:
Pootje laat weer een scheet iedereen zit nog aan tafel keanu zei er ook wat van
Mag het hopenquote:Op maandag 3 maart 2025 18:45 schreef KinKiJan het volgende:
Als dat feestje vanavond nog is, zouden ze dan na het feestje dat herrie-alarm nog af laten gaan?
dat zit ik me ook af te vragen. Misschien zijn ze wat creatiever na een paar drankjes?quote:Op maandag 3 maart 2025 18:45 schreef KinKiJan het volgende:
Als dat feestje vanavond nog is, zouden ze dan na het feestje dat herrie-alarm nog af laten gaan?
Dat werkt ook niet in zn voordeel, veel mensen walgen daar vanquote:Op maandag 3 maart 2025 18:44 schreef Gerrie_55 het volgende:
Pootje laat weer een scheet iedereen zit nog aan tafel keanu zei er ook wat van
Dan haal je hem nog niet uit de doos maar zo denk ik eroverquote:Op maandag 3 maart 2025 18:35 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Niet op z'n bed. Zie net t filmpje op x , hij zit inderdaad in z'n doos. Maar niet opgerold maar recht, zodat je zelfs zo op die poster kan kijken.
quote:
Blijkbaar is morgen 'de tentoonstelling', nog lang niet alles is af, dus denk dat ze vanavond en morgen gewoon nog aan de bak moeten.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:47 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dat zit ik me ook af te vragen. Misschien zijn ze wat creatiever na een paar drankjes?
Dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 3 maart 2025 19:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom nog steeds die oude podcast ,nou vertelden ze ook haast niks die 3 genomineerde van de afgelopen week en ze waren ook gauw terug zou er iets gebeurt zijn tussen die 3
Als ik het goed gen gehoord zei BB na de unfreez vanmorgen dat het feestje vanavond is.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar is morgen 'de tentoonstelling', nog lang niet alles is af, dus denk dat ze vanavond en morgen gewoon nog aan de bak moeten.
(dus of geen feestje vanavond, of ze moeten knutselen na het feestje)
Dan ga je wel erg ver. Jeetje waarom moet dat elk jaar weer dat er zulke mensen zijnquote:Op maandag 3 maart 2025 19:05 schreef Koos1958 het volgende:
Zo hoor bet dat niels een bericht liet zien wat op insta stond over dat jordy met dronken kop op messenblok moest vallen en dan gelijk eruit moest bij bb. En ook dat die persoon dingen over jordy zijn moeder zegt.
Marco Schuitmaker , de zanger, zei dat ze vanavond een feest kregenquote:Op maandag 3 maart 2025 19:06 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Als ik het goed gen gehoord zei BB na de unfreez vanmorgen dat het feestje vanavond is.
Maar zeker weten doe ik het niet, misschien is er een filmpje van .
Dat moet je als familie ook niet doen. Je moet niets op media plaatsenquote:Op maandag 3 maart 2025 19:06 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Maar zoals ik kan lezen is de moeder van Jordy wel heel erg bezig met haar berichten op de Gerda site.
Zijn al 2 aanvragen in het aanvraag filmpje topic voorquote:Op maandag 3 maart 2025 19:06 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Als ik het goed gen gehoord zei BB na de unfreez vanmorgen dat het feestje vanavond is.
Maar zeker weten doe ik het niet, misschien is er een filmpje van .
Het antwoord staat in de slow chatquote:Op maandag 3 maart 2025 19:06 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Maar zoals ik kan lezen is de moeder van Jordy wel heel erg bezig met haar berichten op de Gerda site.
heb net foto ervan in de Slow chat gepostquote:Op maandag 3 maart 2025 19:07 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dan ga je wel erg ver. Jeetje waarom moet dat elk jaar weer dat er zulke mensen zijn
Jep, wilde hier eerst melden dat ik vooral aan tafel het walgelijk vond maar toen dacht ik dat vindt iedereen en dat zal hij wel niet doen.....quote:Op maandag 3 maart 2025 18:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat werkt ook niet in zn voordeel, veel mensen walgen daar van
looooolquote:Op maandag 3 maart 2025 19:10 schreef Flory- het volgende:
Mijn madam haar kont is een mooi stuk vlees
Ieder jaar heb je wel mensen die extreem tegen iemand zijn, maar dit gaat wel erg ver.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:05 schreef Koos1958 het volgende:
Zo hoor bet dat niels een bericht liet zien wat op insta stond over dat jordy met dronken kop op messenblok moest vallen en dan gelijk eruit moest bij bb. En ook dat die persoon dingen over jordy zijn moeder zegt.
Het is duidelijk dat er al een tijdje geen mod is hier iddquote:
Moet verboden wordenquote:Op maandag 3 maart 2025 19:21 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy weer overdreven doen met z'n sssstttt en dan gaan brullen en ze doen nog mee ook.
Slappelingen
Waarom nu alles van hem afkraken....niks deugd.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:21 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy weer overdreven doen met z'n sssstttt en dan gaan brullen en ze doen nog mee ook.
Slappelingen
Leuk om te zien voor de verandering dit. Gezellig aan tafel, beetje keuvelen en zingen.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:22 schreef Verity het volgende:
Altijd leuk wanneer ze met z'n allen plezier maken.
quote:Op maandag 3 maart 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
Jane
Ik ben ( al fluisterend ) gossipgirl
ik ben bang dat Jolien minder enthousiast zal zijn over haar kostuumquote:Op maandag 3 maart 2025 19:22 schreef Rhosyn het volgende:
Moeten ze zich niet gaan omkleden voor hun feestje?
Als wat gaat ze??quote:Op maandag 3 maart 2025 19:26 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik ben bang dat Jolien minder enthousiast zal zijn over haar kostuum
Ik denk dat die kostuums die hier gedeeld werden het niet zullen zijn hoor. Waarom zouden ze dat openbaren. Is gewoon een photoshop van een fan ofzo.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:26 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Vanmiddag en net is er niks over een thema gezegd.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:27 schreef Visual het volgende:
Weten ze al iets over het feestje (thema,pak) ?
Krijgen ze kleding voor hun persoon? Niet zelf kiezen?quote:Op maandag 3 maart 2025 19:26 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Daar is niet veel aan verloren aan dat aftandse interieurquote:Op maandag 3 maart 2025 19:27 schreef greysbones het volgende:
Axel is met kussen aan het smijten naar pootje
Tis weer wachten tot er wat kapot gaat
Ach alles gaat aan het einde toch de vuilbak inquote:Op maandag 3 maart 2025 19:27 schreef greysbones het volgende:
Axel is met kussen aan het smijten naar pootje
Tis weer wachten tot er wat kapot gaat
Ik hoop hetquote:Op maandag 3 maart 2025 19:27 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik denk dat die kostuums die hier gedeeld werden het niet zullen zijn hoor. Waarom zouden ze dat openbaren. Is gewoon een photoshop van een fan ofzo.
Maar... ze zijn allemaal influencers, ik bedoel wie hier heeft er nou geen boerenkool gegeten in de week dat hun dat als weekly basics hadden...quote:Op maandag 3 maart 2025 19:25 schreef Rhosyn het volgende:
Influencers. Ik vind het 1 van de lelijkste dingen van deze tijd.
Dat onbenullige gedoequote:Op maandag 3 maart 2025 19:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ach alles gaat aan het einde toch de vuilbak in
Ikquote:Op maandag 3 maart 2025 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar... ze zijn allemaal influencers, ik bedoel wie hier heeft er nou geen boerenkool gegeten in de week dat hun dat als weekly basics hadden...
Was door BB op insta gepost als kostuums vd bewoners.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:27 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik denk dat die kostuums die hier gedeeld werden het niet zullen zijn hoor. Waarom zouden ze dat openbaren. Is gewoon een photoshop van een fan ofzo.
Dat is ad hocquote:Op maandag 3 maart 2025 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar... ze zijn allemaal influencers, ik bedoel wie hier heeft er nou geen boerenkool gegeten in de week dat hun dat als weekly basics hadden...
komt van insta BBquote:Op maandag 3 maart 2025 19:27 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik heb pas een appel gegeten!quote:Op maandag 3 maart 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
Ik heb nog niet 1 keer gegeten wat ze daar die week hadden
Ik heb wel smaak![]()
ik heb de kaasfondue gedaanquote:Op maandag 3 maart 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
Ik heb wel smaak![]()
Het staat er zelfs onder!quote:Op maandag 3 maart 2025 19:31 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja dat willen ze zien staat er. maar we krijgen wat anders te zien.
Okay! Alaaf.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:33 schreef Flory- het volgende:
[..]
Het staat er zelfs onder!![]()
[ afbeelding ]
Laatst wel een M&M gepakt toen ik een kartelsessie meekeekquote:Op maandag 3 maart 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
Ik heb wel smaak![]()
Zonder Vlaamse tongvalquote:Op maandag 3 maart 2025 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Ik vind het zo raar als die Hollanders vlaams gaan spreken.
Jane zei net voila .. en Axel zegt dus wel eens 'amai, zot'
Voila is best veel gebruikt in NL volgens mij trouwens.
andere outfits!quote:Op maandag 3 maart 2025 19:35 schreef kater1 het volgende:
Hahahahaha geen carnaval maar apres ski!!!!!
Hhou dit lekker op die andere site. Hier gaat het over de streamsquote:Op maandag 3 maart 2025 18:38 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Op de andere site..waar de Karin en Gerda bivakkeren.
Lekker stinkenquote:Op maandag 3 maart 2025 19:35 schreef Kissingbird het volgende:
Jaaaaaaaa gillennog meer gillen
![]()
![]()
![]()
![]()
OH MY KOTTT
lekker zweten in skipakken
Dit kan ook in de scquote:Op maandag 3 maart 2025 18:39 schreef Folies het volgende:
[..]
Fijn dat je het hier komt melden. Inclusief een verkeerde aanvulling.
Had dit wel aangevinktquote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 19:36 schreef RelDaThief het volgende:
Imitatie schnapps en echte ruzies coming in!![]()
![]()
![]()
![]()
misschien buitenquote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 18:40 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Vertel? Welke verkeerde invulling?
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 18:51 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Het is toch echt de moeder van Jordy die dit deelt.
quote:Op maandag 3 maart 2025 18:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
In ieder geval niet op Jordy zijn IG
Ben er nu wel een beetje klaar mee. En alle anderen die offtopic zijn ook.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:06 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
We hebben toch ook op een snowboard staan gehad? Was ook in pak volgens mij.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:39 schreef zodeju het volgende:
Hadden we niet eens een keer winterspel met vorige BBers....iets waar ze staan moesten na het bekijken van een foto of iets dergelijks.
quote:Op maandag 3 maart 2025 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We hebben toch ook op een snowboard staan gehad? Was ook in pak volgens mij.
[..]
[..]
het zijn skipakken whahahhahquote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 19:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoor de eerste klachten al dat het warm is
ja pakkie van Keanu is die niet van vorig jaar haahaquote:Op maandag 3 maart 2025 19:39 schreef zodeju het volgende:
Hadden we niet eens een keer winterspel met vorige BBers....iets waar ze staan moesten na het bekijken van een foto of iets dergelijks.
Was even weg. Moet ook kunnen. Helaas blijkt maar weer dat het hier niet kan.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat er al een tijdje geen mod is hier idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |