Jordy heeft gezegd ik ga niet vannacht en dan wil keanu wel met mattie gaan.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze zijn er zelf bij hé, het is niet zo dat het ze opgedrongen wordt
Echt héquote:
Jordy kan niet eens vannacht, die ligt in coma na het feestjequote:Op maandag 3 maart 2025 18:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy heeft gezegd ik ga niet vannacht en dan wil keanu wel met mattie gaan.
quote:Op maandag 3 maart 2025 18:12 schreef lojanda het volgende:
Lekker allemaal een klont rijst op het bord en daar een grijs prutsen overheen.. lekkah
Precies dat dus....Niet onder het bed van andere als je weet dat het niet van jou is wat daar ligt en ook niet in dozen die niet van jou zijn. Je hebt daar al zo weinig prive en als je gaat snuffelen in andermans spullen ben je bij mij af.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
je hebt gewoon niets te zoeken in andermans persoonlijke spullen, maakt niet uit van wie ze zijn
Ja nou weten we het wel, het was een verschrikkelijk drama..hoop dat het nooit meer gebeurd..echt heel erruggg…quote:Op maandag 3 maart 2025 18:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Precies dat dus....Niet onder het bed van andere als je weet dat het niet van jou is wat daar ligt en ook niet in dozen die niet van jou zijn. Je hebt daar al zo weinig prive en als je gaat snuffelen in andermans spullen ben je bij mij af.
Die preiprut moet bij aardappelpuree maar dat hebben ze niet.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:12 schreef lojanda het volgende:
Lekker allemaal een klont rijst op het bord en daar een grijs prutsen overheen.. lekkah
quote:Op maandag 3 maart 2025 18:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja nou weten we het wel, het was een verschrikkelijk drama..hoop dat het nooit meer gebeurd..echt heel erruggg…
Ik krijg ook honger van wat je allemaal opnoemtquote:Op maandag 3 maart 2025 18:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die preiprut moet bij aardappelpuree maar dat hebben ze niet.
En gehakt moet je ballen van kunnen draaien. Maar ze missen de ouwe beschuiten en het ei. en de braadboter.
Gehakt kan ook bij bruine bonen. En tomaten
Ik denk dat ik iets moet gaan eten.
[..]
Ja nou weten we het wel, het was een verschrikkelijk drama..hoop dat het nooit meer gebeurd..echt heel erruggg…
[..]
Goed plan. Ander onderwerp. Een beetje KiKiriaans dit verhaal herhalen in 2 Cossenquote:Op maandag 3 maart 2025 18:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2025 18:17 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Goed plan. Ander onderwerp. Een beetje KiKiriaans dit verhaal herhalen in 2 Cossen
Zie wat je wil zien, ik heb geen favorietquote:Op maandag 3 maart 2025 18:16 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
hoe opvallend....snap dat het Jordy had moeten zijn.
Ik zou het ook niet eten ,maar hun vinden het lekkerquote:Op maandag 3 maart 2025 18:19 schreef lojanda het volgende:
Sorry maar dat eten ziet er toch uit alsof het al gegeten is en weer naar boven is gekomen
quote:Op maandag 3 maart 2025 18:20 schreef Krambo het volgende:
Wat eten ze? Prei verdronken in bechamelsaus met rijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |