Hmm gek. Zoals gezegd, er waren echt talllloze voorbeelden die Jolien en Charlotte toen gaven waar Jason’s brein over brak en zij niet snapten dat het in Nederland andersom wasquote:Op maandag 3 maart 2025 17:54 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Hangt van het woord af natuurlijk... Omwisselingen zijn er zeker, maar niemand zal ooit 'het' gitaar zeggen, tenzij ze van andere afkomst zijn.
ik weet wel 1 voorbeeld. In Belgie is het in het zak gezet worden en in het Nederlands in de zak gezet wordenquote:Op maandag 3 maart 2025 17:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmm gek. Zoals gezegd, er waren echt talllloze voorbeelden die Jolien en Charlotte toen gaven waar Jason’s brein over brak en zij niet snapte dat het in Nederland andersom wasMaar goed, maakt ook niet uit, offtopic
Nou mij lijkt het niksquote:Op maandag 3 maart 2025 17:59 schreef Rhosyn het volgende:
Charice en Jolien aan het koken. Ze doen hun best. Preiprut is lekker vind ik. En geraspte kaas is ook lekker, ik weet alleen niet waar ze dat op gaan doen.
Toch nog heel ff een off topic reactie toevoegenquote:Op maandag 3 maart 2025 18:00 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik weet er wel 1. In belgie is het in het zak gezet en in het nederlands in de zak gezet
in de doos bij zijn bed....Weet niet wat daar opstaan maar iedergeval Jordy en Mattie.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:56 schreef snorharen het volgende:
[..]
Dat is niet gebeurd. Er hangt en ligt een poster in de slaapkamer waarop Jordy poseert met zijn gamechangers. Daarvoor is niemand in zijn kast geweest.
Vind het sowieso een redelijke kindershow worden de laatste tijdquote:Op maandag 3 maart 2025 18:03 schreef Rhosyn het volgende:
Die domme dansjes hoeven voor mij niet..kinderachtige shit
geen Axel dusquote:Op maandag 3 maart 2025 18:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
in de doos bij zijn bed....Weet niet wat daar opstaan maar iedergeval Jordy en Mattie......
Volgens mij zijn dit allebei Vlaamse uitdrukkingen en worden zowel 'het' als 'de' gebruikt.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:00 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik weet wel 1 voorbeeld. In Belgie is het in het zak gezet worden en in het Nederlands in de zak gezet worden![]()
Dat dus.. begrijp dat ook nooit en ze doen het heel vaak zo.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp niet dat ze gehakt koken in een kookpan, i.p.v. bakken in een bak- of braadpan. Ziet er echt smerig uit
Eens.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Vind het sowieso een redelijke kindershow worden de laatste tijd
je hebt gewoon niets te zoeken in andermans persoonlijke spullen, maakt niet uit van wie ze zijnquote:Op maandag 3 maart 2025 18:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, en ook geen Pootje die erbij was......vertelt door de dames......
Maar je mag wel eten jatten wat ook voor de andere bewoners is..quote:Op maandag 3 maart 2025 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
je hebt gewoon niets te zoeken in andermans persoonlijke spullen, maakt niet uit van wie ze zijn
Jaquote:Op maandag 3 maart 2025 18:08 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar je mag wel eten jatten wat ook voor de andere bewoners is..
BeLaChElIjK!quote:Op maandag 3 maart 2025 18:09 schreef Koos1958 het volgende:
Toch belachelijk dat weer jordy en jolien vannacht zouden moeten en niet axel en Jane een keer
Ze zijn er zelf bij hé, het is niet zo dat het ze opgedrongen wordtquote:Op maandag 3 maart 2025 18:09 schreef Koos1958 het volgende:
Toch belachelijk dat weer jordy en jolien vannacht zouden moeten en niet axel en Jane een keer
Ze jatten allemaal eten en hebben allemaal eten gejat, ook Wicky gaf dat toe in een gesprek toen hij het huis al uit was. Jane vond de pot pindakaas van Elsa onder haar bed toen ze weg was.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:08 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar je mag wel eten jatten wat ook voor de andere bewoners is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |