Megamelsaus klinkt als een tekenfilm-heldin die in de blender is gevallen. Beetje zoals Megamindysausquote:Op maandag 3 maart 2025 17:20 schreef mazaru het volgende: Ze hebben het over een megamelsaus. Ik denk dat ze een bechamelsaus bedoelen
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2025 17:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Megamelsaus klinkt als een tekenfilm-heldin die in de blender is gevallen. Beetje zoals Megamindysaus
Die papagaai hadden ze ook wel kunnen laten. Slaat helemaal nergens opquote:
Denk het thema van het feestje?quote:
zonde het had zo juicy kunnen worden. gemiste kansquote:Op maandag 3 maart 2025 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die papagaai hadden ze ook wel kunnen laten. Slaat helemaal nergens op
Zuipfestijn! Bezopen Jordyquote:Op maandag 3 maart 2025 17:28 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zal vast over het feestje zij vanavond . Carnaval.![]()
Dat klopt ja! Daar hebben we ook voor mogen stemmen. Ik heb ook op carnaval gestemd, past wel bij deze dagen.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:28 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zal vast over het feestje zij vanavond . Carnaval.![]()
Voor ons minder.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:29 schreef Koos1958 het volgende:
Denk niet dat er veel drank komt bij het feestje. En groot gelijk. Zonder alcohol kan het ook leuk zijn.
Die wil worden getest om te weten of het nog zin heeft te blijven.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:21 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje wilde toch genomineerd worden van de week.
Er zal zo wel weer een kledingrek klaarstaan in de DR.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk het thema van het feestje?
Die vogel roept vaker dit soort dingen en dan pas uren later zien/horen ze wat er is beslist.
Ik ben nu net op de pc en daar ook nu traag.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:34 schreef Willewa het volgende:
Is Fok nou zo tergend traag weer of ligt het aan mijn telefoon?
Voor Fok valt het wel meequote:Op maandag 3 maart 2025 17:34 schreef Willewa het volgende:
Is Fok nou zo tergend traag weer of ligt het aan mijn telefoon?
Was in die doos bij zijn bed niet zijn kastquote:Op maandag 3 maart 2025 17:31 schreef T0wler het volgende:
In iemand zijn spullen om te kijken voor welke gamechanger gaat me iets te ver in iemand zijn kledingkast hoor je niet te komen...
Er zijn nog geen targets uitgedeeld, dus het kan maar zo zijn dat de kijkers de targets of nominaties gaan "uitdelen"quote:
Lijkt me echt geweldigquote:Op maandag 3 maart 2025 17:39 schreef Verity het volgende:
[..]
Er zijn nog geen targets uitgedeeld, dus het kan maar zo zijn dat de kijkers de targets of nominaties gaan "uitdelen"
Ze zeggen in België heel vaak het ipv de en de ipv het toch? Of zei een Nederlander dit ;pquote:
Geen idee zal wel een Belg zijn geweest danquote:Op maandag 3 maart 2025 17:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze zeggen in België heel vaak het ipv de en de ipv het toch? Of zei een Nederlander dit ;p
'Nieuwe Belgen' hoor ik het zo zeggen.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze zeggen in België heel vaak het ipv de en de ipv het toch? Of zei een Nederlander dit ;p
Ik weet het niet, dit was een quote van @Kissingbirdquote:Op maandag 3 maart 2025 17:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Had Jason 2 jaar geleden nog een lange hilarische discussie over met Jolien en Charlotte. De ‘de’ en ‘het’ omdraaiingen van Vlaams tov Nederlandsquote:Op maandag 3 maart 2025 17:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee zal wel een Belg zijn geweest dan
Hmm gek, zoals ik net zei hadden Jason, Jolien en Charlotte (BB2023) hier echt een lange grappige discussie over met talloze voorbeeldenquote:Op maandag 3 maart 2025 17:51 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
'Nieuwe Belgen' hoor ik het zo zeggen.
Belgen ... no way.
quote:Op maandag 3 maart 2025 17:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hangt van het woord af natuurlijk... Omwisselingen zijn er zeker, maar niemand zal ooit 'het' gitaar zeggen, tenzij ze van andere afkomst zijn.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmm gek, zoals ik net zei hadden Jason, Jolien en Charlotte hier echt een lange grappige discussie over met talloze voorbeelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Dat is niet gebeurd. Er hangt en ligt een poster in de slaapkamer waarop Jordy poseert met zijn gamechangers. Daarvoor is niemand in zijn kast geweest.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:31 schreef T0wler het volgende:
In iemand zijn spullen om te kijken voor welke gamechanger gaat me iets te ver in iemand zijn kledingkast hoor je niet te komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |