New in die doos bij zijn bed.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:32 schreef Folies het volgende:
Wow, lag hij gewoon open en bloot op bed?!
Hij begint net, was naar dbk.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:37 schreef zodeju het volgende:
Pootje eet langzaam of met zijn tweede bordje bezig
en Kiki vraagt waar smaakt het naarquote:Op maandag 3 maart 2025 18:37 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien likken aan een ijsbanaan lolly..die kerels kijken
Nou ik ben 69 bijna 70 en ook nog nooit gegetenquote:Op maandag 3 maart 2025 18:32 schreef lojanda het volgende:
Hoor ik het nu goed dat Keanu zegt nog nooit een mango te hebben gegeten?
Waarom dan de poster eruit halen als alles te zien was, En nu hou ik er over op.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:35 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Niet op z'n bed. Zie net t filmpje op x , hij zit inderdaad in z'n doos. Maar niet opgerold maar recht, zodat je zelfs zo op die poster kan kijken.
Ze zou zo een baan kunnen krijgen in de bananenbar in Amsterdamquote:Op maandag 3 maart 2025 18:37 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien likken aan een ijsbanaan lolly..die kerels kijken
Zo’n onbeschofte boer is datquote:Op maandag 3 maart 2025 18:44 schreef Gerrie_55 het volgende:
Pootje laat weer een scheet iedereen zit nog aan tafel keanu zei er ook wat van
Mag het hopenquote:Op maandag 3 maart 2025 18:45 schreef KinKiJan het volgende:
Als dat feestje vanavond nog is, zouden ze dan na het feestje dat herrie-alarm nog af laten gaan?
dat zit ik me ook af te vragen. Misschien zijn ze wat creatiever na een paar drankjes?quote:Op maandag 3 maart 2025 18:45 schreef KinKiJan het volgende:
Als dat feestje vanavond nog is, zouden ze dan na het feestje dat herrie-alarm nog af laten gaan?
Dat werkt ook niet in zn voordeel, veel mensen walgen daar vanquote:Op maandag 3 maart 2025 18:44 schreef Gerrie_55 het volgende:
Pootje laat weer een scheet iedereen zit nog aan tafel keanu zei er ook wat van
Dan haal je hem nog niet uit de doos maar zo denk ik eroverquote:Op maandag 3 maart 2025 18:35 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Niet op z'n bed. Zie net t filmpje op x , hij zit inderdaad in z'n doos. Maar niet opgerold maar recht, zodat je zelfs zo op die poster kan kijken.
quote:
Blijkbaar is morgen 'de tentoonstelling', nog lang niet alles is af, dus denk dat ze vanavond en morgen gewoon nog aan de bak moeten.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:47 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dat zit ik me ook af te vragen. Misschien zijn ze wat creatiever na een paar drankjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |