Ze haalt de volle vork af en toe ook terug uit haar mondquote:Op maandag 3 maart 2025 18:23 schreef OmaJacky het volgende:
Is het eten zo heet qua temperatuur?
Ik zie dat Jolien bij iedere hap die ze neemt blaast.
Deed ze trouwens gisteren ook.
Dat is het grijze spul wat erdoorheen zitquote:Op maandag 3 maart 2025 18:22 schreef Rhosyn het volgende:
Waar is het gehakt? Die hadden ze toch ook?
Is geen geheim toch?quote:Op maandag 3 maart 2025 18:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik ben toch al jaren benieuwd, wat er in de DBK besproken wordt. Volgens mij is dit het grootste geheim en ik heb er nog nooit iets over gelezen of gehoord.
Lekker aangebakken gehaktquote:Op maandag 3 maart 2025 18:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is het grijze spul wat erdoorheen zit
quote:Op maandag 3 maart 2025 18:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is het grijze spul wat erdoorheen zit
Juist niet gebakken.. eerder gekooktquote:
WTFquote:Op maandag 3 maart 2025 18:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
En de moeder van Jordy stookt ff iedereen op dat ze aan haar zoontje zijn spullen hebben gezeten. De poster lag open en bloot op zijn bed. Die wil ook ff aandacht.
Waaat?quote:Op maandag 3 maart 2025 18:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
En de moeder van Jordy stookt ff iedereen op dat ze aan haar zoontje zijn spullen hebben gezeten. De poster lag open en bloot op zijn bed. Die wil ook ff aandacht.
Ja, nou in kleine stukjes.....maar nooit zo.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:32 schreef lojanda het volgende:
Hoor ik het nu goed dat Keanu zegt nog nooit een mango te hebben gegeten?
Hoe triest kun je zijnquote:Op maandag 3 maart 2025 18:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dat verbaast mij totaal niet meerquote:Op maandag 3 maart 2025 18:32 schreef lojanda het volgende:
Is dat ook een bewoner?quote:Op maandag 3 maart 2025 18:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Alleen in kleine stukjes uit een bakje. Dat schijnt anders te zijn.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:32 schreef lojanda het volgende:
Die jongen heeft echt onder een steen geleefd hoorquote:Op maandag 3 maart 2025 18:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, nou in kleine stukjes.....maar nooit zo.
Hetzelfde type als de vriendin van Mattheus denk ik. Die willen eigenlijk ook daar zitten en meespelen.quote:
Niet op z'n bed. Zie net t filmpje op x , hij zit inderdaad in z'n doos. Maar niet opgerold maar recht, zodat je zelfs zo op die poster kan kijken.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dat deed de moeder van Bern uit ejvjl ook.. die ging zich ook bemoeien met he5 spel.. dan ben je imo echt heel triest.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hetzelfde type als de vriendin van Mattheus denk ik. Die willen eigenlijk ook daar zitten en meespelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |