Leuk om te zien voor de verandering dit. Gezellig aan tafel, beetje keuvelen en zingen.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:22 schreef Verity het volgende:
Altijd leuk wanneer ze met z'n allen plezier maken.
Lekker atten en dan een top avond hebbenquote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
Jane
Ik ben ( al fluisterend ) gossipgirl
ik ben bang dat Jolien minder enthousiast zal zijn over haar kostuumquote:Op maandag 3 maart 2025 19:22 schreef Rhosyn het volgende:
Moeten ze zich niet gaan omkleden voor hun feestje?
Als wat gaat ze??quote:Op maandag 3 maart 2025 19:26 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik ben bang dat Jolien minder enthousiast zal zijn over haar kostuum
Ik denk dat die kostuums die hier gedeeld werden het niet zullen zijn hoor. Waarom zouden ze dat openbaren. Is gewoon een photoshop van een fan ofzo.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:26 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Vanmiddag en net is er niks over een thema gezegd.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:27 schreef Visual het volgende:
Weten ze al iets over het feestje (thema,pak) ?
Krijgen ze kleding voor hun persoon? Niet zelf kiezen?quote:Op maandag 3 maart 2025 19:26 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Daar is niet veel aan verloren aan dat aftandse interieurquote:Op maandag 3 maart 2025 19:27 schreef greysbones het volgende:
Axel is met kussen aan het smijten naar pootje
Tis weer wachten tot er wat kapot gaat
Ach alles gaat aan het einde toch de vuilbak inquote:Op maandag 3 maart 2025 19:27 schreef greysbones het volgende:
Axel is met kussen aan het smijten naar pootje
Tis weer wachten tot er wat kapot gaat
Ik hoop hetquote:Op maandag 3 maart 2025 19:27 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik denk dat die kostuums die hier gedeeld werden het niet zullen zijn hoor. Waarom zouden ze dat openbaren. Is gewoon een photoshop van een fan ofzo.
Maar... ze zijn allemaal influencers, ik bedoel wie hier heeft er nou geen boerenkool gegeten in de week dat hun dat als weekly basics hadden...quote:Op maandag 3 maart 2025 19:25 schreef Rhosyn het volgende:
Influencers. Ik vind het 1 van de lelijkste dingen van deze tijd.
Dat onbenullige gedoequote:Op maandag 3 maart 2025 19:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ach alles gaat aan het einde toch de vuilbak in
Ikquote:Op maandag 3 maart 2025 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar... ze zijn allemaal influencers, ik bedoel wie hier heeft er nou geen boerenkool gegeten in de week dat hun dat als weekly basics hadden...
Was door BB op insta gepost als kostuums vd bewoners.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:27 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik denk dat die kostuums die hier gedeeld werden het niet zullen zijn hoor. Waarom zouden ze dat openbaren. Is gewoon een photoshop van een fan ofzo.
Dat is ad hocquote:Op maandag 3 maart 2025 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar... ze zijn allemaal influencers, ik bedoel wie hier heeft er nou geen boerenkool gegeten in de week dat hun dat als weekly basics hadden...
komt van insta BBquote:Op maandag 3 maart 2025 19:27 schreef Folies het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |