Keanu is er nu, is de laatste.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:53 schreef Ireth het volgende:
Is iedereen nu inmiddels in de DR geweest??
Ook weer zo, er zijn tig nummers die je wel kent, maar niet altijd meteen titel/artiest van zou kunnen noemen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ken hem wel.... als ik hem hoor. maar zou het nu ook niet zo kunnen starten hoor
Ligt eraan wat je van je ouders mee krijgt qua muziek en of er veel muziek gedraaid werd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof dat weinig daar het lied kennen.
Ik heb er absoluut geen verstand van, maar ik vind het bij haar niet super opvallend, zoals vorig jaar bij Ashley bv.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:55 schreef Snensie het volgende:
[..]
Neuh ik hoef niet te meeten ofzo en ik heb nergens gezegd dat ze het niet mag. Ik vind het best grappig zelfs. Ga maar lekker over the top.
Nummer dat voor hem gedraaid werd tijdens die tel-opdracht.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Bad Bunny ... daar heb ik dan weer nooit van gehoord. Matt vertelt dat Bad Bunny het meest gedraaid is op Spotify over 2024.
Bad Bunny..uuuh ff google leert me is een rapper...quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Bad Bunny ... daar heb ik dan weer nooit van gehoord. Matt vertelt dat Bad Bunny het meest gedraaid is op Spotify over 2024.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .. Sharice WC rechts in .. trekt heel vies gezicht en gaat de WC links in.
Dat komt dus met de jaren want als ze beginnen kunnen ze niet meer stoppen over het algemeen. Iedere 3 mnd Botox erbij en om de 6 mnd fillers. Het werd gezegd dat die zooi het lichaam weer vanzelf verlaat maar blijkt dus nu dat al die fillers ophopen en niet verdwijnen maar verspreiden. Ik denk dat velen daar in de toekomst problemen mee krijgen. En dan heb ik het niet eens over alle andere behandelingen die ze zich aan laten praten of gesponsord krijgen. (Zoals bv lippen, tanden of tieten)quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb er absoluut geen verstand van, maar ik vind het bij haar niet super opvallend, zoals vorig jaar bij Ashley bv.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje zingt : 'I push my fingers into my eyes...'
Jane : Waarom push je je vingers in je eyes??
Doe dit maar in de scquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:02 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat komt dus met de jaren want als ze beginnen kunnen ze niet meer stoppen over het algemeen. Iedere 3 mnd Botox erbij en om de 6 mnd fillers. Het werd gezegd dat die zooi het lichaam weer vanzelf verlaat maar blijkt dus nu dat al die fillers ophopen en niet verdwijnen maar verspreiden. Ik denk dat velen daar in de toekomst problemen mee krijgen. En dan heb ik het niet eens over alle andere behandelingen die ze zich aan laten praten of gesponsord krijgen. (Zoals bv lippen, tanden of tieten)
Hij heeft het vast weer over die postbode en pakketje.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:05 schreef Jockari het volgende:
"Di-t jaar #P)él §!@:RfT z&à9ç§"Pvn" zegt Pootje. En ik ben geneigd om hem te geloven !
ja hij spoort ook niet die gozer hahha ik keek ook altijd, maar weet niet waar het nu nog uitgezonden word Bellatorquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
Conor McGregor is een van de grotere namen in de UFC
dus ja dat kan ik wel geloven dat kaartjes daarvoor nogal duur zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |