Over zn kartel ,,, dat het niet zo serieus was en zo ...quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:00 schreef Folies het volgende:
Wat heeft Keano het nou steeds over die andere groep?
Ja, maar hij praat nu steeds alsof hij daar geen onderdeel van is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Over zn kartel ,,, dat het niet zo serieus was en zo ...
Je kan het zelf allemaal al invullen hoe er geantwoord gaat worden of wat gezegd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:05 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een slap geouwehoer allemaal man
airfryer sessie please!quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:05 schreef Folies het volgende:
[..]
Je kan het zelf allemaal al invullen hoe er geantwoord gaat worden of wat gezegd.
Ik wil actie!
alweer een winaar!quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:06 schreef Folies het volgende:
Morgen nieuwe kansen, nieuwe rondes. Een pluche beer.
Moet je sowieso niet een beetje verknipt zijn, voordat je wordt toegelaten in BBquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:07 schreef Schakeltopia het volgende:
weet je wat nou nog het erge is, ik heb wel het idee dat ze zichzelf allemaal gewoon geloven he. maar ze kramen een bak onzin uit. verknipte figuren wel
ja daar heb je weer een goed puntquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Moet je sowieso niet een beetje verknipt zijn, voordat je wordt toegelaten in BB
ja dat heeft hij echt wel zo gezegd!quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:12 schreef zodeju het volgende:
Jane moet zich wel aan hetzelfde verhaal houden....nu zegt ze weer dat ze helemaal nieuw kwam en er niet tussen kwam net zo als Axel.......
Nee dame je had al lang bepaald dat je samen met Axel ging spelen....
En kwam ook met een grote mond binnen net als Axel.....die inderdaad zei ik kom hier niet om vrienden te maken.....
Als ie gevoelig was binnengekomen had die jankend het huis verlaten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:13 schreef Kissingbird het volgende:
Axel ontkent dat hij heeft gezegd in week 1 dat hij daar niet zit om vrienden te maken... hij had volgens hem gezegd dat hij er niet perse zit om nieuwe vrienden te maken..
meen dat hij wel toen zei er niet te zitten om vrienden te maken. Kwam toen binnen met een vrij harde opstelling..
ik loev hetquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:14 schreef ledn81 het volgende:
Wat een gezelligheid hier weer![]()
Ik kan best genieten van zo'n gesprek tussen Axel, Jane en Kiki.
Leuk hoe ze de afgelopen weken en periode bespreken.
Wisselwerking.. Axel stapte daar het huis in met een 'ik heb schijt aan iedereen attitude'.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als ie gevoelig was binnengekomen had die jankend het huis verlaten.
Jeff en consorten hebben hem gewoon buitengesloten en gingen miemiemie gedaan over hem.
Ja, maar moet je meteen zo binnenkomen of kan je misschien een weekje wachten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat hele idee van we gaan gezellig vriendjes maken is ook
Je komt daar om een spel te spelen
Niet om maatjes te worden
Axel was ziekjes en zwak.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wisselwerking.. Axel stapte daar het huis in met een 'ik heb schijt aan iedereen attitude'.
Tja daar kan je een discussie over hebben, ik houdt wel van die directheidquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar moet je meteen zo binnenkomen of kan je misschien een weekje wachten.
Was een beetje dom
En toch heeft team Jaxel wel geknald vandaagquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Axel was ziekjes en zwak.
Ow wat hebben we gelachen dat ie zei we gaan knallen.
Ondertussen zegt Keanu weer "ik ben iemand"
Ik ben het gezeik op veel bewoners echt kotsbeu ja. Boeiend wie of wat het doet, maar de COS is om te jenkenquote:
Ja, maar denk daar niet.....1 op 1 kan je wel direct zijn maar niet als een soort toespraak....quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tja daar kan je een discussie over hebben, ik houdt wel van die directheid
Hij kwam daar niet lichamelijk ziek binnen dat was later.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Axel was ziekjes en zwak.
Ow wat hebben we gelachen dat ie zei we gaan knallen.
Ondertussen zegt Keanu weer "ik ben iemand"
spel hebben ze goed gespeeld, Jane dan vooral want die moest het uitvoeren.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En toch heeft team Jaxel wel geknald vandaag
Als het je niet aanstaat kun je een TR zetten daar is het voor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ben het gezeik op veel bewoners echt kotsbeu ja. Boeiend wie of wat het doet, maar de COS is om te jenken![]()
Gelukkig voglende week in de sneeuw dus boeit me verder niet hoor. Het is gewoon niet echt leuk als je beetje neutraal de boel wil volgen. Maargoed laten we daar niet verder over doorgaan. Dan heb ik Dot morgen weer in mijn nek![]()
Dot
kwam idd uit de voorraadkamer. Daar stond Jane met Pootje en haalde de carpaccio op en toen lag dat zakje daar ook.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:21 schreef Luna68 het volgende:
Dat verhaal van dat zakje sieraden, ik dacht dat Jane dat uit een van de kasten pakte, maar hoor haar nu zeggen dat ze het uit het voorraadhok haalde??
Neuh. ik zet de COS wel uit op dat soort momenten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als het je niet aanstaat kun je een TR zetten daar is het voor.
Ik dacht het ook te zien, maar wist het niet zeker. Ze ging nadat ze iets uit de kast pakte gelijk naar Ikkie dus vandaar de koppeling.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:21 schreef ledn81 het volgende:
oh KiKi en Jane nog even over de sieraden. zag weer vanalles langs komen online dat Jane dat stiekem had achtergehouden op FB![]()
"ze haalde het uit haar kast" volgens Gerda op FB
Jane pakte gewoon het bandje uit de kast van Axel voor de toegangsdeur van suite
Idd, moest ook hardop lachen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:24 schreef Schakeltopia het volgende:
omfg
gen z gebruikt geen twitter meer, die gebruiken x
oke jane
hahahahaha
quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:24 schreef Schakeltopia het volgende:
omfg
oke jane
hahahahaha
Jaaaaah ik hoorde het ook, Jane toch!quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:24 schreef Schakeltopia het volgende:
omfg
oke jane
hahahahaha
het bandje van de suite ligt in de kast van Axel en dat zie je Jane even uit de kast pakken om de deur te openen voor ze naar KiKi gaat. De kasten van Jane zitten vlakbij de woonkamer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:24 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik dacht het ook te zien, maar wist het niet zeker. Ze ging nadat ze iets uit de kast pakte gelijk naar Ikkie dus vandaar de koppeling
Speltechnisch goed gedaan, maar je moet wel kunnen liegen dat het gedrukt staat. Of ik dat nu een gave moet noemenquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
spel hebben ze goed gespeeld, Jane dan vooral want die moest het uitvoeren.
Thx, mijn vraag dus beantwoord, sieraden komen uit het voorraadhokquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
het bandje van de suite ligt in de kast van Axel en dat zie je Jane even uit de kast pakken om de deur te openen voor ze naar KiKi gaat. De kasten van Jane zitten vlakbij de woonkamer.
TOP opmerkingquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:24 schreef Schakeltopia het volgende:
omfg
oke jane
hahahahaha
Is toch ook een domme opmerking, dan hadden ze niet op hem moeten stemmen. Ze willen hem binnen harken en Kiki trapt er met open ogen inquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:30 schreef zodeju het volgende:
Heerlijk dat Keanu altijd het laatste woord of zin wil hebben....we wilde jou er niet ophebben . Het is hier geen ponykamp.....
Maar ja ik sta er wel op.....
Echt zo'n zin van Daar heb ik wat aan dat jullie het niet wilde.![]()
Ze hengelt hem binnenquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ik hoop niet dat je weggaat, op baby jane stemmetje
Een TR zetten omdat er wat over bewoners gezegd wordt? Daar is dit topic voor. Dan moet je alleen de streamverslagen lezen als je dat niet wil lezen lijkt mijquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als het je niet aanstaat kun je een TR zetten daar is het voor.
Geen idee ik zit niet in die fb groepen en Salar heeft hem nog niet online staan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zijn er al polls waar we iets uit kunnen opmaken?
Ach hij heeft heerlijk over zichzelf kunnen hebben is moeilijk te stoppen nu. En af en toe kwam hij goed te voorschijn met zijn vragen.quote:
Er zijn wel grenzen aan wat je over bewoners mag zeggen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een TR zetten omdat er wat over bewoners gezegd wordt? Daar is dit topic voor. Dan moet je alleen de streamverslagen lezen als je dat niet wil lezen lijkt mij
Ik ook niet, daarom vroeg ik het hier.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee ik zit niet in die fb groepen en Salar heeft hem nog niet online staan.
Dat ligt eraan wat ze doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:35 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn wel grenzen aan wat je over bewoners mag zeggen.
Nee dat ligt eraan wat iemand typt.quote:
Doen ze allemaal al vanaf dag 1 dat wij mochten kijken. Dus geen probleem.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh nu samen aardbeien en kaas jatten? Of valt dit niet onder jatten? (Jane en Kiki)
Nou, als hij precies is geweest zoals hij nu is had hij er niet voor uit de kast hoeven te komen.....quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:34 schreef Folies het volgende:
Och, ik was compleet vergeten dat hij daar uit de kast was gekomen.
Ik weet het, maar als Jordy het doet is het een issue, dus denk ik vraag het even nu Jane en Kiki het doen. Ook Wicky heeft gezegd dat iedereen eten heeft gejatquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:37 schreef Folies het volgende:
[..]
Doen ze allemaal al vanaf dag 1 dat wij mochten kijken. Dus geen probleem.
Weet ik toch.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet het, maar als Jordy het doet is het een issue, dus denk ik vraag het even nu Jane en Kiki het doen. Ook Wicky heeft gezegd dat iedereen eten heeft gejat
Dit is ook jatten jaquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh nu samen aardbeien en kaas jatten? Of valt dit niet onder jatten? (Jane en Kiki)
Nou ja zeg, en Axel dan?! Die wordt nu dus vervangen door Team Janu.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nee ze zitten in het hoekje van de keuken.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:41 schreef Folies het volgende:
[..]
Nou ja zeg, en Axel dan?! Die wordt nu dus vervangen door Team Janu.
Die slaapt, en hiermee gaat ze (hopelijk) Keanu mee chanteren.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:41 schreef Folies het volgende:
[..]
Nou ja zeg, en Axel dan?! Die wordt nu dus vervangen door Team Janu.
Wel eens kaas met jam gegeten en dat is idd best wel lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:40 schreef Kissingbird het volgende:
Kaas met aardbei is lekker volgens Jane![]()
zou ik snel niet samen eten
Nodig naar huisje toe. Kom op BB, twist it is vrijdag!quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:42 schreef Kissingbird het volgende:
Jane vertelt dat ze wel eens s nachts gaat huilen ,buiten, op de wc, boudoir.
Kaas met chocopaste is ookquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel eens kaas met jam gegeten en dat is idd best wel lekker
quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
maar ieder zn smaak
Kaas met druiven is welquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:40 schreef Kissingbird het volgende:
Kaas met aardbei is lekker volgens Jane![]()
zou ik snel niet samen eten
Nee, kaas met appelstroop welquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
maar ieder zn smaak
Hoelang heeft ze iets met die jongen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:46 schreef Kissingbird het volgende:
jane: mijn vriend weet niet alles maar ik bescherm mezelf tegen ik weet niet wat
Voor mij is het niet de issue DAT Jordy het doet. Het is wel de manier waarop. heel het theater eromheen vind ik wat nep en dat is na 2x niet grappig meer. Zoals die bakken ijs leegscheppen vd week. Dat is voor de camera.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet het, maar als Jordy het doet is het een issue, dus denk ik vraag het even nu Jane en Kiki het doen. Ook Wicky heeft gezegd dat iedereen eten heeft gejat
geen ideequote:Op donderdag 6 maart 2025 00:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hoelang heeft ze iets met die jongen?
Hij maakt TV, niet zo serieus nemen. Sommige, including die lui in dat huis, nemen alles zo serieus. Elk jaar hetzelfde gezeik. Vorig jaar was het Ashley, nu doet Jordy dat. Punt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voor mij is het niet de issue DAT Jordy het doet. Het is wel de manier waarop. heel het theater eromheen vind ik wat nep en dat is na 2x niet grappig meer. Zoals die bakken ijs leegscheppen vd week. Dat is voor de camera.
Dit is zoals de meeste bewoners het doen even stiekem als ze gewoon even trek hebben in een chippie, stukje kaas, lik pindakaas of chocopasta.
De strik zit er al omheenquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:48 schreef chufi het volgende:
Wordt Keanu nu ingepakt door Jane? Of is dit zn exit gesprek met haar ?
Ik zet mijn TV/stream uit als ik het ziet, dus wat mij betreft is hij niet zo geslaagd voor de cursus TV makenquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij maakt TV, niet zo serieus nemen. Sommige, including die lui in dat huis, nemen alles zo serieus.
Gelukkig kijken er heel veel mensen TV uitzendingen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zet mijn TV/stream uit als ik het ziet, dus wat mij betreft is hij niet zo geslaagd voor de cursus TV maken![]()
Maar smaken verschillen
Ik denk dat het heel saai was geweest zonder een persoon als Jordy.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zet mijn TV/stream uit als ik het ziet, dus wat mij betreft is hij niet zo geslaagd voor de cursus TV maken![]()
Maar smaken verschillen
Je weet wat het Kartel doet met mensen die hun verraden.quote:
en volgens plan van team Jaxelquote:
Dan hadden er andere mensen boven komen drijven die ook leuk waren en 'TV maakten'quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel saai was geweest zonder een persoon als Jordy.
Dan was het anders geweest en misschien was er dan wel een ander in de schijnwerpers gaan staan..quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel saai was geweest zonder een persoon als Jordy.
Ik denk eerder liggen, zoveel pit zit er niet in deze groepquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan was het anders geweest en misschien was er dan wel een ander in de schijnwerpers gaan staan..
Ah en ik maar denken dat Axel de enige was die kartel bewegingen (strop/mes langs keel) maaktequote:Op donderdag 6 maart 2025 00:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je weet wat het Kartel doet met mensen die hun verraden.
Keanu mag hopen dat hij de bank nog haalt morgen.
Ja dat denk ik ook maar dat is niet het seizoen waar we naar kijken en daarin maakt Jordy wel TV. Omdat eigenlijk alles om hem draaide de laatste paar weken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dan hadden er andere mensen boven komen drijven die ook leuk waren en 'TV maakten'
ja in de zon met een bakkie pleur...quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan was het anders geweest en misschien was er dan wel een ander in de schijnwerpers gaan staan..
Ik vin d ook niet alles leuk, maar hij durft het spel te spelen en houdt van een geintje, dat kan ik wel waarderen. En heeft ook zelfspot, ik hou daar vanquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook maar dat is niet het seizoen waar we naar kijken en daarin maakt Jordy wel TV. Omdat eigenlijk alles om hem draaide de laatste paar weken.
Voor mij niet hoor. Ik zap zoveel mogelijk om die gast heen en zet de stream op mute. Daarom vind ik dit seizoen niet zo geslaagd. Ik kan niet met dat soort types.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook maar dat is niet het seizoen waar we naar kijken en daarin maakt Jordy wel TV. Omdat eigenlijk alles om hem draaide de laatste paar weken.
Dat is wat je persoonlijk leuk vindt maar dat is iets anders. Hij is een grote invloed in dit seizoen, zowel als je hem leuk vindt of niet. Zelfde met Ashley vorig jaar.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor. Ik zap zoveel mogelijk om die gast heen en zet de stream op mute. Daarom vind ik dit seizoen niet zo geslaagd. Ik kan niet met dat soort types.
Ik bekijk het niet of ik privé met iemand om zou willen gaan, ik kijk of ze het kijken naar BB voor mij leuk maken. Dat kan ik niet met een Axel of en Pootje, die beetje zitten te kaarten, nu de hele dag in de zon zitten en amper een woord wisselen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor. Ik zap zoveel mogelijk om die gast heen en zet de stream op mute. Daarom vind ik dit seizoen niet zo geslaagd. Ik kan niet met dat soort types.
precies en dat was een zelfde persoon en die mocht ik ook niet. Daarom was vorig jaar ook geen leuk seizoen voor mij. Ik houd niet van mensen die zoals Ashley en Jordy bondjes maken en personen beinvloeden. Een Keanu, Mattheüs waren heel anders geweest als een Jordy er niet was geweest. Datzelfde geldt voor de combi Sharice en Milena. Die 2 haalden het slechtste in elkaar boven. Daarom had ik gehoopt dat Sharice zou blijven. Die vond ik leuker dan Milena, zeker toen ze nog Nele was. Ze is nu weer 'Nele' nu Milena weg is en waardeer ik haar weer meer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wat je persoonlijk leuk vindt maar dat is iets anders. Hij is een grote invloed in dit seizoen, zowel als je hem leuk vindt of niet. Zelfde met Ashley vorig jaar.
Ik merk dat als ik de uitzending kijk ik ook veel doorspoel, feestjes met toneelstukjes van Jordy, Jane haar acts te overdreven reactie op dat geluid. Axel zijn grootspraak. Vind de selectie dit jaar slecht. Maar wat aardbeienmousse zegt, Jordy maakt wel tv en vind hem leuk in de relativerende gesprekken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik mag nog een keer half uur Kiki geklets luisterenquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik bekijk het niet of ik privé met iemand om zou willen gaan, ik kijk of ze het kijken naar BB voor mij leuk maken. Dat kan ik niet met een Axel of en Pootje, die beetje zitten te kaarten, nu de hele dag in de zon zitten en amper een woord wisselen.
Het eten is voorbij, tandjes gepoetst en ze liggen in bed. Jane kan tevreden gaan slapen, haar volgende missie is bijna geslaagd
Een paardenhoofd in zijn bedquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je weet wat het Kartel doet met mensen die hun verraden.
Keanu mag hopen dat hij de bank nog haalt morgen.
Mensen kiezen elkaar die ze leuk vinden. Niemand wordt gedwongen om samen te spelen. Alice vorig jaar bleef met iedereen omgaan. Kon het met mensen van allebei de kanten goed vinden. En inderdaad nu sharice niet meer aan milena is geplakt is ze weer leuker.quote:Op donderdag 6 maart 2025 01:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
precies en dat was een zelfde persoon en die mocht ik ook niet. Daarom was vorig jaar ook geen leuk seizoen voor mij. Ik houd niet van mensen die zoals Ashley en Jordy bondjes maken en personen beinvloeden. Een Keanu, Mattheüs waren heel anders geweest als een Jordy er niet was geweest. Datzelfde geldt voor de combi Sharice en Milena. Die 2 haalden het slechtste in elkaar boven. Daarom had ik gehoopt dat Sharice zou blijven. Die vond ik leuker dan Milena, zeker toen ze nog Nele was. Ze is nu weer 'Nele' nu Milena weg is en waardeer ik haar weer meer.
Het zal toch zijn dat de finale wordt gespeeld door Jordy, Axel en Jane.quote:
Ik denk een spel om de tuinmeubels vrij te spelen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:43 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Iedereen slaapt zo te zien toch hoor ik herrie.
Rondlopen. Met deuren slaan. Getimmer?
Dat zit er dik in voor vandaagquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk een spel om de tuinmeubels vrij te spelen.
Geloof iets van de fans alle bewoners getekendquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:57 schreef Rhosyn het volgende:
Wat is dat witte bordje dat naast dat blauwe oog hangt in de woonkamer?
Dat doen ze toch al zowel buiten als binnen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zit er dik in voor vandaag
Kunnen ze nog meer hangen
En met dit weer zodra de zon goed schijnt beter buiten, doe ik ook.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doen ze toch al zowel buiten als binnen.
Axel zei wel dat hij zijn haar ging doen voor het geval dat er fans zouden komenquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:19 schreef Hznootje het volgende:
Ik verwacht vandaag nog wel een Freeze ofzo.. Gaat nog wel iets gebeuren toch?.. Hoop ik?
en over oude mensen die stinken enz enzquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:34 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice zegt tegen Keanu dat bepaalde dingen niet goed zijn gevallen in de buitenwereld en keanu dus mogelijk niet naar buiten gaat.
Keanu oh ja.. dat was onnodig..
zeggen dat je iemand de haren gaat uittrekken is blijkbaar wel nodig Sharice![]()
Precies.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:37 schreef humpty het volgende:
[..]
en over oude mensen die stinken enz enz
Wat deze dingen betreft vond ik het een heel goede zet van BB om dit te doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:06 schreef -river- het volgende:
Ik mis het buiten afwassen toch wel hoor, was altijd gezelliger.
ze zegt het tegen Keanu, omdat Keanu met Jordy op de bank zit en het hem misschien stemmen van kijkers kan schelen doordat Jordy dingen heeft gezegdquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Precies.
Ja het was zeker onnodig wat Jordy gistermiddag zei.. niet netjes , niet oke.
Maar Sharice doet nu alsof ze zelf onschuldig.. terwijl ze , vind ik, nog verder is gegaan in haar uitspraken over Jane en haar cliënten.
Over en weer worden er dingen gezegd die niet netjes zijn en over de grens van fatsoen gaan (vind ik dan).
geen zin in discussie over mijn meningquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:42 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zegt het tegen Keanu, omdat Keanu met Jordy op de bank zit en het hem misschien stemmen van kijkers kan schelen doordat Jordy dingen heeft gezegd
charise zit nu niet op de bank, dus hoeft dan niet te bedenken wat ze heeft gezegd en waarom mensen niet op haar zouden stemmen.
Hoe weet sharice wat wel of niet goed valt ??quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:34 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice zegt tegen Keanu dat bepaalde dingen niet goed zijn gevallen in de buitenwereld en keanu dus mogelijk niet naar buiten gaat.
Keanu oh ja.. dat was onnodig..
zeggen dat je iemand de haren gaat uittrekken is blijkbaar wel nodig Sharice![]()
Ik en met mij velequote:Op donderdag 6 maart 2025 08:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
hele goede morgen allemaal![]()
![]()
wat was het gisteren toch een topdag, wat een topnominatiebank, top gespeeld door Queen Jane en King Axel
Jordy komt er veruit als populairste uit natuurlijk, en dan wint Keanu makkelijk van Jolien (want wie stemt daar nou op, uh niemand LOL LOL LOL)
speuculaas van Sharicequote:Op donderdag 6 maart 2025 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe weet sharice wat wel of niet goed valt ??
Het enige dat ze weten uit de polls is wie er goed voor stond tot deze weekquote:
Wel zuinigquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jordy met een dunschiller kaas slopen
die polls lmao, dat kan ook fake zijn geweest, om te misleiden, wie controleert dat (oh ja de feboquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het enige dat ze weten uit de polls is wie er goed voor stond tot deze week
En dat was zeker niet sharice
( maar dat mag niet benoemd worden van team Jaxel)
Het is gezellig aan Tafel hahahaquote:
Denk dat je wel weet wie ik bedoel Jaxelquote:
Ze hebben haar vast zien liggen en er gewoon over gesproken dan is het toch geen geheim. Ze wisten dat ze.al naar bed was gegaanquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben de ogen nog maar net open en het gaat al weer over het spel.
Sharice zegt tegen Axel dat iemand, ik verstond niet wie dat die alle poen gaat pakken en ain de kluis alles wil pakken
O ik hoor nu dat het Jordy is
Die waren niet zuur hoor. Degene die nu op de bank zitten zijn zuur en op wraak uit.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Denk dat je wel weet wie ik bedoel Jaxel
#StemOpKeanu aubquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:01 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt jenken vrijdag
quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
#StemOpKeanu aub
kom op mensen
Geloof dat Jaxel nog steeds aan het zeuren is over van wat er gebeurde en wat er gedaan en gezegd isquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die waren niet zuur hoor. Degene die nu op de bank zitten zijn zuur en op wraak uit.
Nee die zijn zwaarquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:05 schreef greysbones het volgende:
Kan Jane haar voeten niet optillen ?
Jolien en een normaal gesprekquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:07 schreef greysbones het volgende:
Ik zie 2 mensen de moeite doen een normaal gesprek aan te knopen
Jolien en Matti
Jaquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Jolien en een normaal gesprek![]()
![]()
lolquote:
Zoo jammer dat Mattie er niet opstaat inplaats van Keanu...quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:01 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt jenken vrijdag
Helemaal nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:18 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Zoo jammer dat Mattie er niet opstaat inplaats van Keanu...
die gaat niet, maar zijn belangrijkste schaapje Jolien hopelijk welquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:23 schreef danaqui het volgende:
Wat een slechte verliezer die Jordy, hij verwijt nu team Jaxel wat hijzelf al dagwn doet eng mannetje hoop dat hij Vrijdag weggaat.
Nou ga er maar van uit dat de winnaar al bekend is ,als het op stemmen aankomt met een vrouw als JANE..quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:22 schreef Verida het volgende:
Ik vind dit een geweldige plottwist.
het idee dat het kartel fluitend de finale zou halen zonder dat de anderen hier iets aan zouden kunnen doen, is helemaal omgegooid.
Het is nu weer een spel, moet tactisch gespeeld gaan worden.
dat is, in mijn ogen, alleen maar goed voor de streams en voor het spel BB. Maakt het veel minder voorspelbaar en veel leuker om te volgen.
En natuurlijk hebben de twee vrijstellingen die gisteren zijn uitgedeeld daar ook mee te maken, maar ook dat had gewoon heel anders kunnen lopen. Er is door de fans eerlijk gekozen voor het werkstuk van Jane, en ook de vrijstelling voor Axel lag wel in de lijn der verwachtingen, gezien hij al een halve vrijstelling had.
Het heeft BB voor mij weer spannend gemaakt om te volgen.
Voor dit spel, vind ik uiterlijk van bewoners, totaal onbelangrijkquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:30 schreef Snensie het volgende:
Ik wil niet weten hoe Sharice eruit ziet zonder die oogfillers. Haar wallen hangen dan tot op haar kin.
Dat heeft helemaal niets te maken met mijn postquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou ga er maar van uit dat de winnaar al bekend is ,als het op stemmen aankomt met een vrouw als JANE..
Inmiddels is in dat wereldje wel doorgedrongen, dat hun Fan meedoet aan BB, dus als het op stemmen aankomt, red ze het van iedereen op de bank!
𝘼𝙘𝙩𝙧𝙚𝙨𝙨 / 𝙔𝙏 / 𝙍𝙚𝙖𝙡𝙞𝙩𝙮 𝙏𝙑 / 𝙋𝙧𝙚𝙨𝙚𝙣𝙩𝙚𝙧 / 𝙋𝙤𝙙𝙘𝙖𝙨𝙩.
➜ 👁️ 𝗕𝗜𝗚 𝗕𝗥𝗢𝗧𝗛𝗘𝗥 ‘𝟮𝟱
➜ 𝘛𝘪𝘬𝘛𝘰𝘬: 𝙅𝙖𝙣𝙚𝙆𝙖𝙧𝙩𝙤 [181k+]
➜ 𝘠𝘰𝘶𝘛𝘶𝘣𝘦: 𝙃𝙤𝙤𝙡𝙞𝙜𝙞𝙧𝙡𝙨 [125k+] & 𝙃𝙂 𝙙𝙚 𝙋𝙤𝙙𝙘𝙖𝙨𝙩 🎙️
Facebook-profiel 8oo.ooo volgers op tik/tok .
Ach als je wint alleen op basis van je bekendheid is dat eigenlijk geen overwinning en het zou voor mij het einde van BB betekenen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou ga er maar van uit dat de winnaar al bekend is ,als het op stemmen aankomt met een vrouw als JANE..
Inmiddels is in dat wereldje wel doorgedrongen, dat hun Fan meedoet aan BB, dus als het op stemmen aankomt, red ze het van iedereen op de bank!
➜ 👁️ 𝗕𝗜𝗚 𝗕𝗥𝗢𝗧𝗛𝗘𝗥 ‘𝟮𝟱
en na bb, en de alleskunner vips, ook nog hopelijk deelname aan expeditie robinson, dat zou ook top zijn, alle reality shows uitmelken graagquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
➜ 👁️ 𝗕𝗜𝗚 𝗕𝗥𝗢𝗧𝗛𝗘𝗥 ‘𝟮𝟱
De plottwist heeft iedereen wakker gemaakt op de socials, iedereen heeft het erover, dit is geniaal, want dit bereikt haar volgers!!quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal niets te maken met mijn post
ik begon met : ik vind dit een geweldige plottwist
We weten allang dat het niks zegtquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
➜ 👁️ 𝗕𝗜𝗚 𝗕𝗥𝗢𝗧𝗛𝗘𝗥 ‘𝟮𝟱
Wat ze gister heeft laten zien, heeft niets met haar bekendheid te maken, dat is juist het mooiste, het maakt haar fans wel wakker.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:31 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ach als je wint alleen op basis van je bekendheid is dat eigenlijk geen overwinning en het zou voor mij het einde van BB betekenen.
Ja hoor en ze kan ook best verpleegster zijn. Lelijke mensen mogen er ook zijn. Wel jammer dat haar karakter ook zo lelijk is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Voor dit spel, vind ik uiterlijk van bewoners, totaal onbelangrijk
maar wat is precies de plottwist dan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
De plottwist heeft iedereen wakker gemaakt op de socials, iedereen heeft het erover, dit is geniaal, want dit bereikt haar volgers!!
En waarschijnlijk geloofd hij het ook nogquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:35 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu : hun zeggen dat ze altijd het plan hadden om jullie 3 erop te zetten tot ik had gezegd om met zijn allen op mij te gaan.. toen zijn ze last minute van plan gewisseld
NEE, het kartel had alles tegen kunnen houden als ze hun GC hadden ingezet, ze hebben dat niet gedaan omdat Jane met haar dubbelspel, in die groep gezegd heeft ''als ik jullie was zou ik wachten met de GC''S'' er komen nog belangrijkere momenten, zo kon de groep van Jane zn gang gaan .quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:34 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar wat is precies de plottwist dan?
ze hadden een censuur, wat bekend was en Jane kreeg de vrijstelling.. logischerwijs dat het kartel dan genomineerd zou worden
die heeft het zo zwaar om haar verhaal vol te houden dat ze zogenaamd als buitenstaander in de groep kwam in het beginquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
Jane loopt te hijgen en te kreunen in het boudoir
welke GCs heb je het over dan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
NEE, het kartel had alles tegen kunnen houden als ze hun GC hadden ingezet, ze hebben dat niet gedaan omdat Jane met haar dubbelspel, in die groep gezegd heeft ''als ik jullie was zou ik wachten met de GC''S'' er komen nog belangrijkere momenten, zo kon de groep van Jane zn gang gaan .
Dan zie ik er 3 /4 die dit kunnen gaan doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:38 schreef danaqui het volgende:
Ik denk zomaar vrijwillig weggaan met een bedrag
Echt he die wilde mensen van alles aan doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:34 schreef greysbones het volgende:
Sharice zegt dat de nominaties vorige week beter werden opgenomen
![]()
Jeetje die mist echt zelfreflectie
Ik vind het zowiezo onbegrijpelijk dat zo iemand fans heeft. Maar dat vind ik van alle bewoners. Hoe kun je fan zijn van iemand die alleen maar in een huis ligt 90 dagen. Aan BB meedoen is in mijn ogen totaal geen prestatie oid.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wat ze gister heeft laten zien, heeft niets met haar bekendheid te maken, dat is juist het mooiste, het maakt haar fans wel wakker.
Je zou weleens gelijk kunnen hebben, ik gok op 20.000quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:38 schreef greysbones het volgende:
Zal dit het welbekende knop moment worden ?
Ik denk dat er nog 3 zijn die dat doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Als er nu geld wordt geboden is pootje weg
quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zie ik er 3 /4 die dit kunnen gaan doen
Sharice
Pootje
Axel
Keanu
Pootje liep als eerste door de gangquote:
Denk je?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Als er nu geld wordt geboden is pootje weg
Gisteren nogquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk je?
Heb het idee dat het nep is van hem.. dat geneuzel over naar huis gaan.. heb hem al een tijd niet meer erover gehoord.
Bah bah bah 😩quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pootje liep als eerste door de gang
Schijtennnnn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |