Kaas met druiven is welquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:40 schreef Kissingbird het volgende:
Kaas met aardbei is lekker volgens Jane![]()
zou ik snel niet samen eten
Nee, kaas met appelstroop welquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel eens kaas met jam gegeten en dat is idd best wel lekker
maar ieder zn smaak
Hoelang heeft ze iets met die jongen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:46 schreef Kissingbird het volgende:
jane: mijn vriend weet niet alles maar ik bescherm mezelf tegen ik weet niet wat
Voor mij is het niet de issue DAT Jordy het doet. Het is wel de manier waarop. heel het theater eromheen vind ik wat nep en dat is na 2x niet grappig meer. Zoals die bakken ijs leegscheppen vd week. Dat is voor de camera.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet het, maar als Jordy het doet is het een issue, dus denk ik vraag het even nu Jane en Kiki het doen. Ook Wicky heeft gezegd dat iedereen eten heeft gejat
geen ideequote:Op donderdag 6 maart 2025 00:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hoelang heeft ze iets met die jongen?
Hij maakt TV, niet zo serieus nemen. Sommige, including die lui in dat huis, nemen alles zo serieus. Elk jaar hetzelfde gezeik. Vorig jaar was het Ashley, nu doet Jordy dat. Punt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voor mij is het niet de issue DAT Jordy het doet. Het is wel de manier waarop. heel het theater eromheen vind ik wat nep en dat is na 2x niet grappig meer. Zoals die bakken ijs leegscheppen vd week. Dat is voor de camera.
Dit is zoals de meeste bewoners het doen even stiekem als ze gewoon even trek hebben in een chippie, stukje kaas, lik pindakaas of chocopasta.
De strik zit er al omheenquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:48 schreef chufi het volgende:
Wordt Keanu nu ingepakt door Jane? Of is dit zn exit gesprek met haar ?
Ik zet mijn TV/stream uit als ik het ziet, dus wat mij betreft is hij niet zo geslaagd voor de cursus TV makenquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij maakt TV, niet zo serieus nemen. Sommige, including die lui in dat huis, nemen alles zo serieus.
Gelukkig kijken er heel veel mensen TV uitzendingen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zet mijn TV/stream uit als ik het ziet, dus wat mij betreft is hij niet zo geslaagd voor de cursus TV maken![]()
Maar smaken verschillen
Ik denk dat het heel saai was geweest zonder een persoon als Jordy.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zet mijn TV/stream uit als ik het ziet, dus wat mij betreft is hij niet zo geslaagd voor de cursus TV maken![]()
Maar smaken verschillen
Je weet wat het Kartel doet met mensen die hun verraden.quote:
en volgens plan van team Jaxelquote:
Dan hadden er andere mensen boven komen drijven die ook leuk waren en 'TV maakten'quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel saai was geweest zonder een persoon als Jordy.
Dan was het anders geweest en misschien was er dan wel een ander in de schijnwerpers gaan staan..quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel saai was geweest zonder een persoon als Jordy.
Ik denk eerder liggen, zoveel pit zit er niet in deze groepquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan was het anders geweest en misschien was er dan wel een ander in de schijnwerpers gaan staan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |