Is toch ook een domme opmerking, dan hadden ze niet op hem moeten stemmen. Ze willen hem binnen harken en Kiki trapt er met open ogen inquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:30 schreef zodeju het volgende:
Heerlijk dat Keanu altijd het laatste woord of zin wil hebben....we wilde jou er niet ophebben . Het is hier geen ponykamp.....
Maar ja ik sta er wel op.....
Echt zo'n zin van Daar heb ik wat aan dat jullie het niet wilde.![]()
Ze hengelt hem binnenquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ik hoop niet dat je weggaat, op baby jane stemmetje
Een TR zetten omdat er wat over bewoners gezegd wordt? Daar is dit topic voor. Dan moet je alleen de streamverslagen lezen als je dat niet wil lezen lijkt mijquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als het je niet aanstaat kun je een TR zetten daar is het voor.
Geen idee ik zit niet in die fb groepen en Salar heeft hem nog niet online staan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zijn er al polls waar we iets uit kunnen opmaken?
Ach hij heeft heerlijk over zichzelf kunnen hebben is moeilijk te stoppen nu. En af en toe kwam hij goed te voorschijn met zijn vragen.quote:
Er zijn wel grenzen aan wat je over bewoners mag zeggen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een TR zetten omdat er wat over bewoners gezegd wordt? Daar is dit topic voor. Dan moet je alleen de streamverslagen lezen als je dat niet wil lezen lijkt mij
Ik ook niet, daarom vroeg ik het hier.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee ik zit niet in die fb groepen en Salar heeft hem nog niet online staan.
Dat ligt eraan wat ze doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:35 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn wel grenzen aan wat je over bewoners mag zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |