Hij kwam daar niet lichamelijk ziek binnen dat was later.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Axel was ziekjes en zwak.
Ow wat hebben we gelachen dat ie zei we gaan knallen.
Ondertussen zegt Keanu weer "ik ben iemand"
spel hebben ze goed gespeeld, Jane dan vooral want die moest het uitvoeren.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En toch heeft team Jaxel wel geknald vandaag
Als het je niet aanstaat kun je een TR zetten daar is het voor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ben het gezeik op veel bewoners echt kotsbeu ja. Boeiend wie of wat het doet, maar de COS is om te jenken![]()
Gelukkig voglende week in de sneeuw dus boeit me verder niet hoor. Het is gewoon niet echt leuk als je beetje neutraal de boel wil volgen. Maargoed laten we daar niet verder over doorgaan. Dan heb ik Dot morgen weer in mijn nek![]()
Dot
kwam idd uit de voorraadkamer. Daar stond Jane met Pootje en haalde de carpaccio op en toen lag dat zakje daar ook.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:21 schreef Luna68 het volgende:
Dat verhaal van dat zakje sieraden, ik dacht dat Jane dat uit een van de kasten pakte, maar hoor haar nu zeggen dat ze het uit het voorraadhok haalde??
Neuh. ik zet de COS wel uit op dat soort momenten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als het je niet aanstaat kun je een TR zetten daar is het voor.
Ik dacht het ook te zien, maar wist het niet zeker. Ze ging nadat ze iets uit de kast pakte gelijk naar Ikkie dus vandaar de koppeling.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:21 schreef ledn81 het volgende:
oh KiKi en Jane nog even over de sieraden. zag weer vanalles langs komen online dat Jane dat stiekem had achtergehouden op FB![]()
"ze haalde het uit haar kast" volgens Gerda op FB
Jane pakte gewoon het bandje uit de kast van Axel voor de toegangsdeur van suite
Idd, moest ook hardop lachen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:24 schreef Schakeltopia het volgende:
omfg
gen z gebruikt geen twitter meer, die gebruiken x
oke jane
hahahahaha
quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:24 schreef Schakeltopia het volgende:
omfg
oke jane
hahahahaha
Jaaaaah ik hoorde het ook, Jane toch!quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:24 schreef Schakeltopia het volgende:
omfg
oke jane
hahahahaha
het bandje van de suite ligt in de kast van Axel en dat zie je Jane even uit de kast pakken om de deur te openen voor ze naar KiKi gaat. De kasten van Jane zitten vlakbij de woonkamer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:24 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik dacht het ook te zien, maar wist het niet zeker. Ze ging nadat ze iets uit de kast pakte gelijk naar Ikkie dus vandaar de koppeling
Speltechnisch goed gedaan, maar je moet wel kunnen liegen dat het gedrukt staat. Of ik dat nu een gave moet noemenquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
spel hebben ze goed gespeeld, Jane dan vooral want die moest het uitvoeren.
Thx, mijn vraag dus beantwoord, sieraden komen uit het voorraadhokquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
het bandje van de suite ligt in de kast van Axel en dat zie je Jane even uit de kast pakken om de deur te openen voor ze naar KiKi gaat. De kasten van Jane zitten vlakbij de woonkamer.
TOP opmerkingquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:24 schreef Schakeltopia het volgende:
omfg
oke jane
hahahahaha
Is toch ook een domme opmerking, dan hadden ze niet op hem moeten stemmen. Ze willen hem binnen harken en Kiki trapt er met open ogen inquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:30 schreef zodeju het volgende:
Heerlijk dat Keanu altijd het laatste woord of zin wil hebben....we wilde jou er niet ophebben . Het is hier geen ponykamp.....
Maar ja ik sta er wel op.....
Echt zo'n zin van Daar heb ik wat aan dat jullie het niet wilde.![]()
Ze hengelt hem binnenquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ik hoop niet dat je weggaat, op baby jane stemmetje
Een TR zetten omdat er wat over bewoners gezegd wordt? Daar is dit topic voor. Dan moet je alleen de streamverslagen lezen als je dat niet wil lezen lijkt mijquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als het je niet aanstaat kun je een TR zetten daar is het voor.
Geen idee ik zit niet in die fb groepen en Salar heeft hem nog niet online staan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zijn er al polls waar we iets uit kunnen opmaken?
Ach hij heeft heerlijk over zichzelf kunnen hebben is moeilijk te stoppen nu. En af en toe kwam hij goed te voorschijn met zijn vragen.quote:
Er zijn wel grenzen aan wat je over bewoners mag zeggen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een TR zetten omdat er wat over bewoners gezegd wordt? Daar is dit topic voor. Dan moet je alleen de streamverslagen lezen als je dat niet wil lezen lijkt mij
Ik ook niet, daarom vroeg ik het hier.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee ik zit niet in die fb groepen en Salar heeft hem nog niet online staan.
Dat ligt eraan wat ze doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:35 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn wel grenzen aan wat je over bewoners mag zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |