Over zn kartel ,,, dat het niet zo serieus was en zo ...quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:00 schreef Folies het volgende:
Wat heeft Keano het nou steeds over die andere groep?
Ja, maar hij praat nu steeds alsof hij daar geen onderdeel van is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Over zn kartel ,,, dat het niet zo serieus was en zo ...
Je kan het zelf allemaal al invullen hoe er geantwoord gaat worden of wat gezegd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:05 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een slap geouwehoer allemaal man
airfryer sessie please!quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:05 schreef Folies het volgende:
[..]
Je kan het zelf allemaal al invullen hoe er geantwoord gaat worden of wat gezegd.
Ik wil actie!
alweer een winaar!quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:06 schreef Folies het volgende:
Morgen nieuwe kansen, nieuwe rondes. Een pluche beer.
Moet je sowieso niet een beetje verknipt zijn, voordat je wordt toegelaten in BBquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:07 schreef Schakeltopia het volgende:
weet je wat nou nog het erge is, ik heb wel het idee dat ze zichzelf allemaal gewoon geloven he. maar ze kramen een bak onzin uit. verknipte figuren wel
ja daar heb je weer een goed puntquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Moet je sowieso niet een beetje verknipt zijn, voordat je wordt toegelaten in BB
ja dat heeft hij echt wel zo gezegd!quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:12 schreef zodeju het volgende:
Jane moet zich wel aan hetzelfde verhaal houden....nu zegt ze weer dat ze helemaal nieuw kwam en er niet tussen kwam net zo als Axel.......
Nee dame je had al lang bepaald dat je samen met Axel ging spelen....
En kwam ook met een grote mond binnen net als Axel.....die inderdaad zei ik kom hier niet om vrienden te maken.....
Als ie gevoelig was binnengekomen had die jankend het huis verlaten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:13 schreef Kissingbird het volgende:
Axel ontkent dat hij heeft gezegd in week 1 dat hij daar niet zit om vrienden te maken... hij had volgens hem gezegd dat hij er niet perse zit om nieuwe vrienden te maken..
meen dat hij wel toen zei er niet te zitten om vrienden te maken. Kwam toen binnen met een vrij harde opstelling..
ik loev hetquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:14 schreef ledn81 het volgende:
Wat een gezelligheid hier weer![]()
Ik kan best genieten van zo'n gesprek tussen Axel, Jane en Kiki.
Leuk hoe ze de afgelopen weken en periode bespreken.
Wisselwerking.. Axel stapte daar het huis in met een 'ik heb schijt aan iedereen attitude'.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als ie gevoelig was binnengekomen had die jankend het huis verlaten.
Jeff en consorten hebben hem gewoon buitengesloten en gingen miemiemie gedaan over hem.
Ja, maar moet je meteen zo binnenkomen of kan je misschien een weekje wachten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat hele idee van we gaan gezellig vriendjes maken is ook
Je komt daar om een spel te spelen
Niet om maatjes te worden
Axel was ziekjes en zwak.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wisselwerking.. Axel stapte daar het huis in met een 'ik heb schijt aan iedereen attitude'.
Tja daar kan je een discussie over hebben, ik houdt wel van die directheidquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar moet je meteen zo binnenkomen of kan je misschien een weekje wachten.
Was een beetje dom
En toch heeft team Jaxel wel geknald vandaagquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Axel was ziekjes en zwak.
Ow wat hebben we gelachen dat ie zei we gaan knallen.
Ondertussen zegt Keanu weer "ik ben iemand"
Ik ben het gezeik op veel bewoners echt kotsbeu ja. Boeiend wie of wat het doet, maar de COS is om te jenkenquote:
Ja, maar denk daar niet.....1 op 1 kan je wel direct zijn maar niet als een soort toespraak....quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tja daar kan je een discussie over hebben, ik houdt wel van die directheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |