Ja, zeker.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mede doordat Sharice dat haar eerder op de avond liet weten..
Soms kan het antwoord zo simpel zijn
Tsja en mss kan Sharice zelf ook eens interesse tonen in de andere bewoners? Ze heeft zichzelf weken afgezonderd met milesquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Vooral al je het gehoord hebt....zei ze ook wie haar negeerde??
Ze had anders een heel leuk gesprek met Mattie en ook over Jordy als persoon wel gezellig vond....alleen zijn spel niet.
Zag het ook, was even heel raar een flits, leek idd een gezicht.quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:02 schreef Luna68 het volgende:
Heb de stream in klein beeld op m’n telefoon aan, maar zag ik nou net een gezicht ineens in beeld?? Was even heel kort
Blij dat je reageert dacht al dat ikquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:05 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zag het ook, was even heel raar een flits, leek idd een gezicht.
@DGK_Tegengas ? heb jij de opname lopenquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:02 schreef Luna68 het volgende:
Heb de stream in klein beeld op m’n telefoon aan, maar zag ik nou net een gezicht ineens in beeld?? Was even heel kort
Dacht ook dat het aan mij lag hahaquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:06 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Blij dat je reageert dacht al dat ikbegon te worden
Was rond 23.01 of 02 uur stream 1quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
@:DGK-tegengas ? heb jij de opname lopen
Ik ben eerlijk gezegd even kwijt wie allemaal de smickelbeertjes waren. Ik reageerde op iemand die over Jane en Jolien zei dat ze de smickelbeertjes waren. Maar die zijn niet meer ok samen. (Dat ik het nu serieus heb over de term smickelbeertjes...)quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist dan
Nee heb alles terug kunnen lezen na 1600 uur
Ach bekijk het van de zonnig kant je kan op Jolientje stemmen om te blijvenquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:06 schreef odie22 het volgende:
groepje van axel en sharice begint met steeds meer te irriteren
Of @ledn81??quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
@:dgk_tegengas ? heb jij de opname lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |