Durf ik je niet te zeggen, Jordy heeft wel meerdere uitspraken gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:23 schreef b_engeltje het volgende:
Welke uitspraak heeft jordy vanmiddag gedaan waar jolien nu van zegt vond ik niet nodig
Hij noemde oa Jane een snitch en ja hij heeft zoveel gezegd wat echt niet kon maar dat zijn ze nu wel gewend van hem als hij genomineerd is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:23 schreef b_engeltje het volgende:
Welke uitspraak heeft jordy vanmiddag gedaan waar jolien nu van zegt vond ik niet nodig
Ik gok de uitspraak dat het kartel buiten toch veel populairder is dan de rest bij elkaar en dat hij Jane en snitch noemde.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:23 schreef b_engeltje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik gok de uitspraak dat het kartel buiten toch veel populairder is dan de rest bij elkaar en dat hij Jane en snitch noemde.Oh ja, die was behoorlijk gevoelig, net alsof de rest geen fans heeft en hun fans niet meetellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe laat was dit ongeveerquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:29 schreef -river- het volgende:
Mattie baalde ook behoorlijk van die uitspraken van Jordy en had met Sharice er een gesprek over, deed hij netjes.
Wordt vast een TOPAVOND met een TOPSFEERquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:29 schreef Ireth het volgende:
Ow God, ze mochten allemaal nog naar het concert van Marco...
Gezellig met zijn allen
Dat weet ik echt niet meer.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoe laat was dit ongeveer
Vraag ik ff filmje op
Polonaise!!!quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:29 schreef Ireth het volgende:
Ow God, ze mochten allemaal nog naar het concert van Marco...
Gezellig met zijn allen
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wordt vast een TOPAVOND met een TOPSFEER
en een kutsfeer is ook een sfeer![]()
Tis te hopen dat ze niet hoog op een tribune komen... das een end vallen bij een zetjequote:
Is er wat gebeurd dan?quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Zelfs bij het wisselen van de baterijen is de spanning om te snijden
* Ireth spuugt de cola uit!quote:
Geloof ook niet dat ze lang heeft hoeven wachten....quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Dat Jane een snitch is kon ik Jordy sinds ze binnen kwam al vertellen, ik ken haar soort en helaas krijg ik altijd gelijk. Daarom is ze ook gecast. Stukje typecasting dus.
Je ziet aan haar kop, dus was gelijk aangenomen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat ze lang heeft hoeven wachten....
Hij zij dat over kartel buiten populair en toen reageerde axel op hem en jane ook en die noemde hij een snitchquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:29 schreef -river- het volgende:
Mattie baalde ook behoorlijk van die uitspraken van Jordy en had met Sharice er een gesprek over, deed hij netjes.
Er staat niet voor niks je moet de slingers ophangen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel denkt dat het na vrijdag wel wat gezelliger wordt. Nou de sfeer in het huis bepalen jullie samen
Ze hebben gewoon gepraat met sharice.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:37 schreef KinKiJan het volgende:
Jane: "Dat ze mij negeren snap ik, dat ze Sharice negeren vind ik zielig"
Axel: "Dat ze mij negeren snap ik ook, maar ga niet de rest negeren, dat slaat nergens op"
Jane: "Sharice heeft niks gedaan"
Axel: "Aan de andere kant snap ik het niet, het slaat nergens op, doe gewoon niet zo kinderachtig, het is een spel."
Jane: "Het is inderdaad een spel, maar ik denk dat het bij hun op een persoonlijk gebied geraakt is"
Zoals axel het persoonlijk maakte tegen jordy in de sauna enzoquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:37 schreef KinKiJan het volgende:
Axel: "Dat ze mij negeren snap ik ook, maar ga niet de rest negeren, dat slaat nergens op"
Axel: "Aan de andere kant snap ik het niet, het slaat nergens op, doe gewoon niet zo kinderachtig, het is een spel."
Jane: "Het is inderdaad een spel, maar ik denk dat het bij hun op een persoonlijk gebied geraakt is"
gek he Jane als je iedereen belooft te saven en tegen Jolien zegt dat je haar hoog heb zitten enzoquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:37 schreef KinKiJan het volgende:
Beide kanten doen het. Beide kanten hebben geen goed woord over voor de anderen..quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zoals axel het persoonlijk maakte tegen jordy in de sauna enzo
Je staat toch niet verbaast Jane.....en jij vindt Sharice zielig.....quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:37 schreef KinKiJan het volgende:
hij denkt echt dat Jordy eruit gaat, denk dat die van een koude kermis thuiskomt. Wil hun porum wel eens zen dan hahhahaaquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel denkt dat het na vrijdag wel wat gezelliger wordt. Nou de sfeer in het huis bepalen jullie samen
Dat denkt hij maar...quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En vergeet niet dat Axel jolien beloofde niet op haar te stemmen voor die 10k.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
gek he Jane als je iedereen belooft te saven en tegen Jolien zegt dat je haar hoog heb zitten enzo
vind je het gek dat ze het dan persoonlijk nemen
Eensquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Beide kanten doen het. Beide kanten hebben geen goed woord over voor de anderen..
Die gasten zijn echt niet 100%, Mattie en Keanu zijn minder erg dan Jolien en Jordy.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:40 schreef KinKiJan het volgende:
Kartel bespreekt weer een flauw plannetje. Kaketoe is codewoord voor Jane.
Iemand staat op de wacht, als Jane dan komt moeten ze van Jordy zeggen dat ze aan 'kaketoe zijn' ...
Iets met de airfryer. Ik ga dit skippen.
Me tooquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:40 schreef KinKiJan het volgende:
Kartel bespreekt weer een flauw plannetje. Kaketoe is codewoord voor Jane.
Iemand staat op de wacht, als Jane dan komt moeten ze van Jordy zeggen dat ze aan 'kaketoe zijn' ...
Iets met de airfryer. Ik ga dit skippen.
Ja Axel heeft ook gepoeptquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zoals axel het persoonlijk maakte tegen jordy in de sauna enzo
precies dit ~!!!!!!quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp echt wel dat het kartel zich door Jane verraden voelt. Ze hebben Jane verdedigd, opgevangen na de beef met Milena en Sharice. Zelfs vriendje Axel liep er voor weg. Nu spant Jane samen met diezelfde Sharice, maar deed of ze ook bij het kartel hoorde, heeft hun vertrouwen gewonnen en beschaamd.
Het is een spel, maar spelers hebben ook emoties en die lijken in dit geval te ontbreken bij Jane.
Ze heeft nooit gezegd iemand te savenquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
gek he Jane als je iedereen belooft te saven en tegen Jolien zegt dat je haar hoog heb zitten enzo
vind je het gek dat ze het dan persoonlijk nemen
Wanneer was het dat Axel zo tekeer ging dat Jordy een kneus was en maar door bleef gaan? Was voor de nominaties. De haat spoot uit zijn mond en ogen.quote:
Keanu heeft net urenlang Jane af lopen branden. Mattheus is een meelopertje en wacht even af welk kamp er het sterkst uitkomt en daar sluit hij aanquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Die gasten zijn echt niet 100%, Mattie en Keanu zijn minder erg dan Jolien en Jordy.
nou dat heeft ze echt wel gezegd hoor, ik ga jullie proberen te saven ik doe me best bla bla bla dit zei ze tegen iedereen zowatquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze heeft nooit gezegd iemand te saven
Men zei tegen haar dat ze zo en zo moest doen zodat iemand gesaved zou worden
En ze zei iedere x ok niet ok doe ik
Ok kan ook wijzen op ik heb je gehoord
En dat ze jolien hoog hebt staan geloof ik nog steeds
Ja maar die zijn niet zo dom en kinderachtig als Jordy en Jolien.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Keanu heeft net urenlang Jane af lopen branden. Mattheus is een meelopertje en wacht even af welk kamp er het sterkst uitkomt en daar sluit hij aan
dit is exact wat er nu speeltquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp echt wel dat het kartel zich door Jane verraden voelt. Ze hebben Jane verdedigd, opgevangen na de beef met Milena en Sharice. Zelfs vriendje Axel liep er voor weg. Nu spant Jane samen met diezelfde Sharice, maar deed of ze ook bij het kartel hoorde, heeft hun vertrouwen gewonnen en beschaamd.
Het is een spel, maar spelers hebben ook emoties en die lijken in dit geval te ontbreken bij Jane.
Was na het feestje....zelfs Jane moest er van zuchten.....en ook zei hij dat hij het wist voordat hij erin kwam dat hij niks moest hebben van Jordy....want ook hij had voorkennis met het later komen,quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wanneer was het dat Axel zo tekeer ging dat Jordy een kneus was en maar door bleef gaan? Was voor de nominaties. De haat spoot uit zijn mond en ogen.
Dat je in de game tegenstanders bent, oké, maar zo tekeer gaan over een medespeler, ging mij wel wat ver
Natuurlijk zegt ze dat, dat is het spel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou dat heeft ze echt wel gezegd hoor, ik ga jullie proberen te saven ik doe me best bla bla bla dit zei ze tegen iedereen zowat
Mattie is erg trouw....kan en .durf dat absoluut niet met zekerheid zeggen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Keanu heeft net urenlang Jane af lopen branden. Mattheus is een meelopertje en wacht even af welk kamp er het sterkst uitkomt en daar sluit hij aan
In de sauna en een keer keer overdag en gister na dat ze de uitslag hadden gehad.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wanneer was het dat Axel zo tekeer ging dat Jordy een kneus was en maar door bleef gaan? Was voor de nominaties. De haat spoot uit zijn mond en ogen.
Dat je in de game tegenstanders bent, oké, maar zo tekeer gaan over een medespeler, ging mij wel wat ver
Vorige week? Zei jordy dat hij of jolien of jane zou saven met zijn gcquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:47 schreef maxelu het volgende:
[..]
dit is exact wat er nu speelt
het spel is 1 aspect van dit experiment
het sociale een ander
samenwonen / vriendschappen sluiten / mensen vertrouwen
het gaat altijd persoonlijk worden genomen op een moment, en ja het is een spel, maar het is toch ook gewoon persoonlijk
en zeker hoe Jane het nu gespeeld heeft. het kartel had inderdaad haar back. en wou haar steeds beschermen. ze wouden zelf axel niet op de bank zetten, voor haar te plezieren.
dat ze gekwetst zijn is normaal in deze situatie
hij zegt het nu in de uitzending was na het feestjequote:Op woensdag 5 maart 2025 21:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Jordy had dit gewoon moeten weten. Tactische misvatting van hem dus. Maar dat zijn mede kartel leden dat niet al eerder in zagen zegt ook wel wat in deze. Echt dom! Nu ben je er 1 kwijt vrijdag...quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:47 schreef maxelu het volgende:
[..]
dit is exact wat er nu speelt
het spel is 1 aspect van dit experiment
het sociale een ander
samenwonen / vriendschappen sluiten / mensen vertrouwen
het gaat altijd persoonlijk worden genomen op een moment, en ja het is een spel, maar het is toch ook gewoon persoonlijk
en zeker hoe Jane het nu gespeeld heeft. het kartel had inderdaad haar back. en wou haar steeds beschermen. ze wouden zelf axel niet op de bank zetten, voor haar te plezieren.
dat ze gekwetst zijn is normaal in deze situatie
Er werd gezegd dat ze dat niet gezegd had.....quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt ze dat, dat is het spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Precies......quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zegt het nu in de uitzending was na het feestje
Ik heb ook geen voorkeur, kijk van week na week of dag na dag en daar vorm ik een mening naar.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:57 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb geen voorkeur maar vind het wel grappig dat het kartel nu de verwachte deksel op de neus krijgt
Hoogmoed komt ten val
Ik heb wel een voorkeur en ik had geen andere reactie verwacht van dat kartelgroepje dan wat ik nu zie.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:57 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb geen voorkeur maar vind het wel grappig dat het kartel nu de verwachte deksel op de neus krijgt
Hoogmoed komt ten val
Respect als jij hem kan verstaan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje babbelt er vrolijk op los met het kartel
Mooi dat het in de Uitzending is, weten de tv kijkers ook wat voor type Axel isquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zegt het nu in de uitzending was na het feestje
Zo kijk ik ook, heel eerlijk gezegd vind ik dat deze BB geen winnaar verdientquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik heb ook geen voorkeur, kijk van week na week of dag na dag en daar vorm ik een mening naar.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:00 schreef Ireth het volgende:
De eerste de beste die ik irl "ohwneeeeej!!" hoor roepen mep ik waarschijnlijk neer....
ja heel mooi is dat inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mooi dat het in de Uitzending is, weten de tv kijkers ook wat voor type Axel is
Absoluut mee eens, Kartel verdient niemand het omdat ze simpel zijn, Axel is een zeikerd en Pootje weet ik niet die versta ik niet en Shar is echt eng en Jane een actrice. Dus nee geen fav en geen voorkeur wel enorme fan van BB.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zo kijk ik ook, heel eerlijk gezegd vind ik dat deze BB geen winnaar verdient
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:00 schreef Ireth het volgende:
De eerste de beste die ik irl "ohwneeeeej!!" hoor roepen mep ik waarschijnlijk neer....
ohhhhneeeeeeeeeequote:Op woensdag 5 maart 2025 22:00 schreef Ireth het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Absoluut mee eens, Kartel verdient niemand het omdat ze simpel zijn, Axel is een zeikerd en Pootje weet ik niet die versta ik niet en Shar is echt eng en Jane een actrice. Dus nee geen fav en geen voorkeur wel enorme fan van BB.
Ik weet van niets. Is hier wat gebeurt dan? Daar weet ik niks van. Van mij niets te vrezen ik moest hier effe wezenquote:
Je hebt gelijk.......maar de winnaar van verleden jaar vond ik ook niks....quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zo kijk ik ook, heel eerlijk gezegd vind ik dat deze BB geen winnaar verdient
Ik ook niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.......maar de winnaar van verleden jaar vond ik ook niks....
Kan dus ook over de postbode gegaan zijn die een pakket bij de buren afleverdequote:Op woensdag 5 maart 2025 22:06 schreef Schakeltopia het volgende:
kan het verkeerd begrepen hebben
blijft pootje natuurlijk
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:06 schreef Schakeltopia het volgende:
kan het verkeerd begrepen hebben
blijft pootje natuurlijk
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan dus ook over de postbode gegaan zijn die een pakket bij de buren afleverde
Mee eens, de schoothond van Ashleyquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.......maar de winnaar van verleden jaar vond ik ook niks....
Zeggen met gewonnen geld zijn vriendin ten huwelijk te vragen maar dumpte haar zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mee eens, de schoothond van Ashley
Slaapzequote:Op woensdag 5 maart 2025 22:09 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik zeg tot morgen![]()
even genoeg voor vandaag haha
Merk dat heleboel Jolien naar huis willen hebben , waar komt dit in ene vandaan . Ik heb ergens de afslag gemist....quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:15 schreef mijntjexx het volgende:
Keanu mag blijven van mij, jolien of jordy naar huis. Het liefste Jordy
Die zou ik ook het liefst zien gaan, maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren. Dan is Jolien het een na beste.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:15 schreef mijntjexx het volgende:
Keanu mag blijven van mij, jolien of jordy naar huis. Het liefste Jordy
Gingen ze die weer jatten?quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:18 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Er is een Pootje voor het kaasbitterballenplan gestoken..
Er was een plan in de maak, heb er even naar geluisterd, maar toen weer naar de andere stream gegaan.quote:
Ik kon het niet meer aanhoren en heb de streams uitgezet. Ik ga even wat gezelligers kijken. Het journaal of de toespraak van Trudeauquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Er was een plan in de maak, heb er even naar geluisterd, maar toen weer naar de andere stream gegaan.
Nu Pootje er zit, zie ik 3/4 vrolijk met Pootje mee babbelen, en zoals zodeju zegt, ze lijken het gezellig te hebben, wat ze precies zeggen ontgaat mij ook
dat gaan ze nu even checken inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar het kan niet doorgaan want de anderen zitten nog in de kamer toch.....
Het schijnt fans op te leveren door eten van je medebewoners te jattenquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat gaan ze nu even checken inderdaad
Wat een raar voorstelquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:26 schreef KinKiJan het volgende:
Dus Jordy en Co willen kaasbitterballen, maar Pootje zit in de kamer, Jane en Axel willen kaas, maar de rest zit in de kamer.
Waarom niet gewoon gezamenlijk eten?
Top idee!! (Heb jij als carričreswitch weleens aan mediator gedacht?)quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:26 schreef KinKiJan het volgende:
Dus Jordy en Co willen kaasbitterballen, maar Pootje zit in de kamer, Jane en Axel willen kaas, maar de rest zit in de kamer.
Waarom niet gewoon gezamenlijk eten?
Omdat ze blijkbaar in bed ligt en de rest een huiskamersessie houdt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:30 schreef zodeju het volgende:
Hoe in godsnaam kan Jane zien dat Sharice in de kamer genegeerd wordt door de anderen terwijl ze in bed ligt.
Gedurende de dag?quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:30 schreef zodeju het volgende:
Hoe in godsnaam kan Jane zien dat Sharice in de kamer genegeerd wordt door de anderen terwijl ze in bed ligt.
Mede doordat Sharice dat haar eerder op de avond liet weten..quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:30 schreef zodeju het volgende:
De smickelbeertjes zijn de smickelbeertjes niet meer...quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:40 schreef Droopie het volgende:
Als Jane nu even Jolien roept.
Dan kunnen de smickelbeertjes gezamelijk smickelen.
Oh zeker ik dacht dat ze bedoelde dat ze haar vanavond negeerde. Maar overdag heeft ze toch een heel gesprek met Mattie gehad en ze kwam daar helemaal niet zielig over.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mede doordat Sharice dat haar eerder op de avond liet weten..
Soms kan het antwoord zo simpel zijn
Heb ik wat gemist danquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:41 schreef kater1 het volgende:
[..]
De smickelbeertjes zijn de smickelbeertjes niet meer...
Hahahaha🤣🤣 wat een suffe rukkerquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:49 schreef Droopie het volgende:
in Belgie is dat BE Alert.
Matt krijgt wel eens berichten van livejasmijn of ie ergens zin in heeft.
Dat is een en dezelfde persoon die dat post 🥱quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Merk dat heleboel Jolien naar huis willen hebben , waar komt dit in ene vandaan . Ik heb ergens de afslag gemist....
Ja, zeker.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mede doordat Sharice dat haar eerder op de avond liet weten..
Soms kan het antwoord zo simpel zijn
Tsja en mss kan Sharice zelf ook eens interesse tonen in de andere bewoners? Ze heeft zichzelf weken afgezonderd met milesquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Vooral al je het gehoord hebt....zei ze ook wie haar negeerde??
Ze had anders een heel leuk gesprek met Mattie en ook over Jordy als persoon wel gezellig vond....alleen zijn spel niet.
Zag het ook, was even heel raar een flits, leek idd een gezicht.quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:02 schreef Luna68 het volgende:
Heb de stream in klein beeld op m’n telefoon aan, maar zag ik nou net een gezicht ineens in beeld?? Was even heel kort
Blij dat je reageert dacht al dat ikquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:05 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zag het ook, was even heel raar een flits, leek idd een gezicht.
@DGK_Tegengas ? heb jij de opname lopenquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:02 schreef Luna68 het volgende:
Heb de stream in klein beeld op m’n telefoon aan, maar zag ik nou net een gezicht ineens in beeld?? Was even heel kort
Dacht ook dat het aan mij lag hahaquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:06 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Blij dat je reageert dacht al dat ikbegon te worden
Was rond 23.01 of 02 uur stream 1quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
@:DGK-tegengas ? heb jij de opname lopen
Ik ben eerlijk gezegd even kwijt wie allemaal de smickelbeertjes waren. Ik reageerde op iemand die over Jane en Jolien zei dat ze de smickelbeertjes waren. Maar die zijn niet meer ok samen. (Dat ik het nu serieus heb over de term smickelbeertjes...)quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist dan
Nee heb alles terug kunnen lezen na 1600 uur
Ach bekijk het van de zonnig kant je kan op Jolientje stemmen om te blijvenquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:06 schreef odie22 het volgende:
groepje van axel en sharice begint met steeds meer te irriteren
Of @ledn81??quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
@:dgk_tegengas ? heb jij de opname lopen
Axel, Jane en Jolien.quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:09 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd even kwijt wie allemaal de smickelbeertjes waren. Ik reageerde op iemand die over Jane en Jolien zei dat ze de smickelbeertjes waren. Maar die zijn niet meer ok samen. (Dat ik het nu serieus heb over de term smickelbeertjes...)
Lekker slapen in de stank.quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:05 schreef Droopie het volgende:
Wat let Jane en Axel om de huiskamer binnen te lopen, vragen of iemand trek in hapjes uit de airfryer wilt.
Reageert niemand, neem je hem mee naar de suite
Dacht ik vandaag al, ze krijg weer een bol hoofdquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane denkt dat ze alweer is aangekomen
wie?quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:26 schreef Schakeltopia het volgende:
wel fijn dat ze hopen dat hij blijft
och altijd achteraf die kaart spelen, standaard act van haarquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:28 schreef Folies het volgende:
Jane zegt het al. ze wilde dat ze een andere keuze had gemaakt. Eerlijk en direct als ze is.
nou ik nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jane en axel hopen dat kenau blijft
Wat lief!quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:32 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu mag het van Jane zeggen tegen zijn bondje ook
Ze is goed hoor, speelt ook een spel met de kijkers/streamersquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:29 schreef Folies het volgende:
Krijgen we dit verhaal weer, ze is alleen een bondje met Axel. Hefet iedereen apart genomen. Ja Jane, heel mooi hoe je dat deed.
Ze zeiden afgelopen week al dat ze wilden proberen om kiki binnen te hengelen..quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik geloof ook niet dat Keanu enige keuze heeft om niet in de suite te slapen
jane is heel gehaaid.quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:33 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ze is goed hoor, speelt ook een spel met de kijkers/streamers
quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de beelden van Jordy die zijn kaartjes in pakt
Ik ben niet dom hč?!quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:33 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ze is goed hoor, speelt ook een spel met de kijkers/streamers
quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
nu klopt de kijker beoordeling ineens wel
hoe krijgt ze het haar strot uitquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane ik fake niks hoe ik met mensen chill
Hij zal ze sowieso van de muur moeten halen en inpakkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zo ver is het nog lang niet.
Wordt saai als hij weggaat.
jullie gaan echt over lijken zegt Keanu .....quote:
Jane veegt haar straatje weer schoon..quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:39 schreef Schakeltopia het volgende:
altijd eerlijk en oprecht geweest, aldus axel en jane
dit is onzin toch?quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane heeft nog nooit op mattie gestemd
Daarom mag Keano er van mij uit. Die hebben ze al binnen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
jullie gaan echt over lijken zegt Keanu .....
We weten nu ook waarom Keanu zoveel stemmen krijgt gewoon die van Jane en Axel.....dus denk ik ga voor Jolien.....
Jane gaat het toch benauwd krijgen Keanu zegt dat de enige die haar nooit vertrouwd heeft is Jordy .
en Keanu en Mattie vertrouwde haar.....
Moet je toch wat doen Jane.....het kan heel erg verkeerd uitpakken. Axel is er van overtuigd dat de mensen het leuk vinden.....
Dus het chillen met Sharice nu is oprecht, bijzonder…quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane ik fake niks hoe ik met mensen chill
Volgens mij heeft ze dat ook nog niet gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dit is onzin toch?
of ben ik nou in de war
oke dan vergis ik mijquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat ook nog niet gedaan
maar ze gaan straks gezellig contact blijven houden, naar feestjes samen, etentjes, hotel, appgroepquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:44 schreef Kodiak100 het volgende:
2 kanten met ieder hun eigen denkwijze en keuze
Die komen nooit meer bij elkaar
Het zal altijd onbegrip blijven voor elkaars acites
In hun dromenquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar ze gaan straks gezellig contact blijven houden, naar feestjes samen, etentjes, hotel, appgroep
komt vast goed
All you can eat in Antwerpenquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar ze gaan straks gezellig contact blijven houden, naar feestjes samen, etentjes, hotel, appgroep
komt vast goed
Vakantiequote:Op woensdag 5 maart 2025 23:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
komt vast goed
Ja, hand erop deal.....gelijk......Jolien heeft het gemerkt....quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:42 schreef Kissingbird het volgende:
Axel en jane hebben niet alleen aan zichzelf gedacht. heeft ook met jolien wel eens gepraat en gezegd speel spel, denk aan jezelf.
Wel een goede plek voor de volgende BB FOK meetingquote:
Leuk dat jij dat gaat organiserenquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wel een goede plek voor de volgende BB FOK meeting
Die jaarplaats op de Camping bij de Rob is ook wel klaar
johquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:50 schreef Folies het volgende:
Werd eindelijk Pootje besproken, denkt Axel dat Keano het over Jordy heeft.
ik dacht dat ie mootje zei.quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:50 schreef Folies het volgende:
Werd eindelijk Pootje besproken, denkt Axel dat Keano het over Jordy heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |