Merk dat heleboel Jolien naar huis willen hebben , waar komt dit in ene vandaan . Ik heb ergens de afslag gemist....quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:15 schreef mijntjexx het volgende:
Keanu mag blijven van mij, jolien of jordy naar huis. Het liefste Jordy
Die zou ik ook het liefst zien gaan, maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren. Dan is Jolien het een na beste.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:15 schreef mijntjexx het volgende:
Keanu mag blijven van mij, jolien of jordy naar huis. Het liefste Jordy
Gingen ze die weer jatten?quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:18 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Er is een Pootje voor het kaasbitterballenplan gestoken..
Er was een plan in de maak, heb er even naar geluisterd, maar toen weer naar de andere stream gegaan.quote:
Ik kon het niet meer aanhoren en heb de streams uitgezet. Ik ga even wat gezelligers kijken. Het journaal of de toespraak van Trudeauquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Er was een plan in de maak, heb er even naar geluisterd, maar toen weer naar de andere stream gegaan.
Nu Pootje er zit, zie ik 3/4 vrolijk met Pootje mee babbelen, en zoals zodeju zegt, ze lijken het gezellig te hebben, wat ze precies zeggen ontgaat mij ook
dat gaan ze nu even checken inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar het kan niet doorgaan want de anderen zitten nog in de kamer toch.....
Het schijnt fans op te leveren door eten van je medebewoners te jattenquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat gaan ze nu even checken inderdaad
Wat een raar voorstelquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:26 schreef KinKiJan het volgende:
Dus Jordy en Co willen kaasbitterballen, maar Pootje zit in de kamer, Jane en Axel willen kaas, maar de rest zit in de kamer.
Waarom niet gewoon gezamenlijk eten?
Top idee!! (Heb jij als carrièreswitch weleens aan mediator gedacht?)quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:26 schreef KinKiJan het volgende:
Dus Jordy en Co willen kaasbitterballen, maar Pootje zit in de kamer, Jane en Axel willen kaas, maar de rest zit in de kamer.
Waarom niet gewoon gezamenlijk eten?
Omdat ze blijkbaar in bed ligt en de rest een huiskamersessie houdt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:30 schreef zodeju het volgende:
Hoe in godsnaam kan Jane zien dat Sharice in de kamer genegeerd wordt door de anderen terwijl ze in bed ligt.
Gedurende de dag?quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:30 schreef zodeju het volgende:
Hoe in godsnaam kan Jane zien dat Sharice in de kamer genegeerd wordt door de anderen terwijl ze in bed ligt.
Mede doordat Sharice dat haar eerder op de avond liet weten..quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:30 schreef zodeju het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |