Daarom mag Keano er van mij uit. Die hebben ze al binnen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
jullie gaan echt over lijken zegt Keanu .....
We weten nu ook waarom Keanu zoveel stemmen krijgt gewoon die van Jane en Axel.....dus denk ik ga voor Jolien.....
Jane gaat het toch benauwd krijgen Keanu zegt dat de enige die haar nooit vertrouwd heeft is Jordy .
en Keanu en Mattie vertrouwde haar.....
Moet je toch wat doen Jane.....het kan heel erg verkeerd uitpakken. Axel is er van overtuigd dat de mensen het leuk vinden.....
Dus het chillen met Sharice nu is oprecht, bijzonder…quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane ik fake niks hoe ik met mensen chill
Volgens mij heeft ze dat ook nog niet gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dit is onzin toch?
of ben ik nou in de war
oke dan vergis ik mijquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat ook nog niet gedaan
maar ze gaan straks gezellig contact blijven houden, naar feestjes samen, etentjes, hotel, appgroepquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:44 schreef Kodiak100 het volgende:
2 kanten met ieder hun eigen denkwijze en keuze
Die komen nooit meer bij elkaar
Het zal altijd onbegrip blijven voor elkaars acites
In hun dromenquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar ze gaan straks gezellig contact blijven houden, naar feestjes samen, etentjes, hotel, appgroep
komt vast goed
All you can eat in Antwerpenquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar ze gaan straks gezellig contact blijven houden, naar feestjes samen, etentjes, hotel, appgroep
komt vast goed
Vakantiequote:Op woensdag 5 maart 2025 23:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
komt vast goed
Ja, hand erop deal.....gelijk......Jolien heeft het gemerkt....quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:42 schreef Kissingbird het volgende:
Axel en jane hebben niet alleen aan zichzelf gedacht. heeft ook met jolien wel eens gepraat en gezegd speel spel, denk aan jezelf.
Wel een goede plek voor de volgende BB FOK meetingquote:
Leuk dat jij dat gaat organiserenquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wel een goede plek voor de volgende BB FOK meeting
Die jaarplaats op de Camping bij de Rob is ook wel klaar
johquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:50 schreef Folies het volgende:
Werd eindelijk Pootje besproken, denkt Axel dat Keano het over Jordy heeft.
ik dacht dat ie mootje zei.quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:50 schreef Folies het volgende:
Werd eindelijk Pootje besproken, denkt Axel dat Keano het over Jordy heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |