Durf ik je niet te zeggen, Jordy heeft wel meerdere uitspraken gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:23 schreef b_engeltje het volgende:
Welke uitspraak heeft jordy vanmiddag gedaan waar jolien nu van zegt vond ik niet nodig
Hij noemde oa Jane een snitch en ja hij heeft zoveel gezegd wat echt niet kon maar dat zijn ze nu wel gewend van hem als hij genomineerd is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:23 schreef b_engeltje het volgende:
Welke uitspraak heeft jordy vanmiddag gedaan waar jolien nu van zegt vond ik niet nodig
Ik gok de uitspraak dat het kartel buiten toch veel populairder is dan de rest bij elkaar en dat hij Jane en snitch noemde.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:23 schreef b_engeltje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik gok de uitspraak dat het kartel buiten toch veel populairder is dan de rest bij elkaar en dat hij Jane en snitch noemde.Oh ja, die was behoorlijk gevoelig, net alsof de rest geen fans heeft en hun fans niet meetellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe laat was dit ongeveerquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:29 schreef -river- het volgende:
Mattie baalde ook behoorlijk van die uitspraken van Jordy en had met Sharice er een gesprek over, deed hij netjes.
Wordt vast een TOPAVOND met een TOPSFEERquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:29 schreef Ireth het volgende:
Ow God, ze mochten allemaal nog naar het concert van Marco...
Gezellig met zijn allen
Dat weet ik echt niet meer.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoe laat was dit ongeveer
Vraag ik ff filmje op
Polonaise!!!quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:29 schreef Ireth het volgende:
Ow God, ze mochten allemaal nog naar het concert van Marco...
Gezellig met zijn allen
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wordt vast een TOPAVOND met een TOPSFEER
en een kutsfeer is ook een sfeer![]()
Tis te hopen dat ze niet hoog op een tribune komen... das een end vallen bij een zetjequote:
Is er wat gebeurd dan?quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Zelfs bij het wisselen van de baterijen is de spanning om te snijden
* Ireth spuugt de cola uit!quote:
Geloof ook niet dat ze lang heeft hoeven wachten....quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Dat Jane een snitch is kon ik Jordy sinds ze binnen kwam al vertellen, ik ken haar soort en helaas krijg ik altijd gelijk. Daarom is ze ook gecast. Stukje typecasting dus.
Je ziet aan haar kop, dus was gelijk aangenomen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat ze lang heeft hoeven wachten....
Hij zij dat over kartel buiten populair en toen reageerde axel op hem en jane ook en die noemde hij een snitchquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:29 schreef -river- het volgende:
Mattie baalde ook behoorlijk van die uitspraken van Jordy en had met Sharice er een gesprek over, deed hij netjes.
Er staat niet voor niks je moet de slingers ophangen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel denkt dat het na vrijdag wel wat gezelliger wordt. Nou de sfeer in het huis bepalen jullie samen
Ze hebben gewoon gepraat met sharice.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:37 schreef KinKiJan het volgende:
Jane: "Dat ze mij negeren snap ik, dat ze Sharice negeren vind ik zielig"
Axel: "Dat ze mij negeren snap ik ook, maar ga niet de rest negeren, dat slaat nergens op"
Jane: "Sharice heeft niks gedaan"
Axel: "Aan de andere kant snap ik het niet, het slaat nergens op, doe gewoon niet zo kinderachtig, het is een spel."
Jane: "Het is inderdaad een spel, maar ik denk dat het bij hun op een persoonlijk gebied geraakt is"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |