Respect als jij hem kan verstaan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje babbelt er vrolijk op los met het kartel
Mooi dat het in de Uitzending is, weten de tv kijkers ook wat voor type Axel isquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zegt het nu in de uitzending was na het feestje
Zo kijk ik ook, heel eerlijk gezegd vind ik dat deze BB geen winnaar verdientquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik heb ook geen voorkeur, kijk van week na week of dag na dag en daar vorm ik een mening naar.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:00 schreef Ireth het volgende:
De eerste de beste die ik irl "ohwneeeeej!!" hoor roepen mep ik waarschijnlijk neer....
ja heel mooi is dat inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mooi dat het in de Uitzending is, weten de tv kijkers ook wat voor type Axel is
Absoluut mee eens, Kartel verdient niemand het omdat ze simpel zijn, Axel is een zeikerd en Pootje weet ik niet die versta ik niet en Shar is echt eng en Jane een actrice. Dus nee geen fav en geen voorkeur wel enorme fan van BB.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zo kijk ik ook, heel eerlijk gezegd vind ik dat deze BB geen winnaar verdient
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:00 schreef Ireth het volgende:
De eerste de beste die ik irl "ohwneeeeej!!" hoor roepen mep ik waarschijnlijk neer....
ohhhhneeeeeeeeeequote:Op woensdag 5 maart 2025 22:00 schreef Ireth het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Absoluut mee eens, Kartel verdient niemand het omdat ze simpel zijn, Axel is een zeikerd en Pootje weet ik niet die versta ik niet en Shar is echt eng en Jane een actrice. Dus nee geen fav en geen voorkeur wel enorme fan van BB.
Ik weet van niets. Is hier wat gebeurt dan? Daar weet ik niks van. Van mij niets te vrezen ik moest hier effe wezenquote:
Je hebt gelijk.......maar de winnaar van verleden jaar vond ik ook niks....quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zo kijk ik ook, heel eerlijk gezegd vind ik dat deze BB geen winnaar verdient
Ik ook niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.......maar de winnaar van verleden jaar vond ik ook niks....
Kan dus ook over de postbode gegaan zijn die een pakket bij de buren afleverdequote:Op woensdag 5 maart 2025 22:06 schreef Schakeltopia het volgende:
kan het verkeerd begrepen hebben
blijft pootje natuurlijk
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:06 schreef Schakeltopia het volgende:
kan het verkeerd begrepen hebben
blijft pootje natuurlijk
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan dus ook over de postbode gegaan zijn die een pakket bij de buren afleverde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |