Wat deze dingen betreft vond ik het een heel goede zet van BB om dit te doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:06 schreef -river- het volgende:
Ik mis het buiten afwassen toch wel hoor, was altijd gezelliger.
ze zegt het tegen Keanu, omdat Keanu met Jordy op de bank zit en het hem misschien stemmen van kijkers kan schelen doordat Jordy dingen heeft gezegdquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Precies.
Ja het was zeker onnodig wat Jordy gistermiddag zei.. niet netjes , niet oke.
Maar Sharice doet nu alsof ze zelf onschuldig.. terwijl ze , vind ik, nog verder is gegaan in haar uitspraken over Jane en haar cliënten.
Over en weer worden er dingen gezegd die niet netjes zijn en over de grens van fatsoen gaan (vind ik dan).
geen zin in discussie over mijn meningquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:42 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zegt het tegen Keanu, omdat Keanu met Jordy op de bank zit en het hem misschien stemmen van kijkers kan schelen doordat Jordy dingen heeft gezegd
charise zit nu niet op de bank, dus hoeft dan niet te bedenken wat ze heeft gezegd en waarom mensen niet op haar zouden stemmen.
Hoe weet sharice wat wel of niet goed valt ??quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:34 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice zegt tegen Keanu dat bepaalde dingen niet goed zijn gevallen in de buitenwereld en keanu dus mogelijk niet naar buiten gaat.
Keanu oh ja.. dat was onnodig..
zeggen dat je iemand de haren gaat uittrekken is blijkbaar wel nodig Sharice![]()
Ik en met mij velequote:Op donderdag 6 maart 2025 08:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
hele goede morgen allemaal![]()
![]()
wat was het gisteren toch een topdag, wat een topnominatiebank, top gespeeld door Queen Jane en King Axel
Jordy komt er veruit als populairste uit natuurlijk, en dan wint Keanu makkelijk van Jolien (want wie stemt daar nou op, uh niemand LOL LOL LOL)
speuculaas van Sharicequote:Op donderdag 6 maart 2025 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe weet sharice wat wel of niet goed valt ??
Het enige dat ze weten uit de polls is wie er goed voor stond tot deze weekquote:
Wel zuinigquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jordy met een dunschiller kaas slopen
die polls lmao, dat kan ook fake zijn geweest, om te misleiden, wie controleert dat (oh ja de feboquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het enige dat ze weten uit de polls is wie er goed voor stond tot deze week
En dat was zeker niet sharice
( maar dat mag niet benoemd worden van team Jaxel)
Het is gezellig aan Tafel hahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |