Ah en ik maar denken dat Axel de enige was die kartel bewegingen (strop/mes langs keel) maaktequote:Op donderdag 6 maart 2025 00:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je weet wat het Kartel doet met mensen die hun verraden.
Keanu mag hopen dat hij de bank nog haalt morgen.
Ja dat denk ik ook maar dat is niet het seizoen waar we naar kijken en daarin maakt Jordy wel TV. Omdat eigenlijk alles om hem draaide de laatste paar weken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dan hadden er andere mensen boven komen drijven die ook leuk waren en 'TV maakten'
ja in de zon met een bakkie pleur...quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan was het anders geweest en misschien was er dan wel een ander in de schijnwerpers gaan staan..
Ik vin d ook niet alles leuk, maar hij durft het spel te spelen en houdt van een geintje, dat kan ik wel waarderen. En heeft ook zelfspot, ik hou daar vanquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook maar dat is niet het seizoen waar we naar kijken en daarin maakt Jordy wel TV. Omdat eigenlijk alles om hem draaide de laatste paar weken.
Voor mij niet hoor. Ik zap zoveel mogelijk om die gast heen en zet de stream op mute. Daarom vind ik dit seizoen niet zo geslaagd. Ik kan niet met dat soort types.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook maar dat is niet het seizoen waar we naar kijken en daarin maakt Jordy wel TV. Omdat eigenlijk alles om hem draaide de laatste paar weken.
Dat is wat je persoonlijk leuk vindt maar dat is iets anders. Hij is een grote invloed in dit seizoen, zowel als je hem leuk vindt of niet. Zelfde met Ashley vorig jaar.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor. Ik zap zoveel mogelijk om die gast heen en zet de stream op mute. Daarom vind ik dit seizoen niet zo geslaagd. Ik kan niet met dat soort types.
Ik bekijk het niet of ik privé met iemand om zou willen gaan, ik kijk of ze het kijken naar BB voor mij leuk maken. Dat kan ik niet met een Axel of en Pootje, die beetje zitten te kaarten, nu de hele dag in de zon zitten en amper een woord wisselen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor. Ik zap zoveel mogelijk om die gast heen en zet de stream op mute. Daarom vind ik dit seizoen niet zo geslaagd. Ik kan niet met dat soort types.
precies en dat was een zelfde persoon en die mocht ik ook niet. Daarom was vorig jaar ook geen leuk seizoen voor mij. Ik houd niet van mensen die zoals Ashley en Jordy bondjes maken en personen beinvloeden. Een Keanu, Mattheüs waren heel anders geweest als een Jordy er niet was geweest. Datzelfde geldt voor de combi Sharice en Milena. Die 2 haalden het slechtste in elkaar boven. Daarom had ik gehoopt dat Sharice zou blijven. Die vond ik leuker dan Milena, zeker toen ze nog Nele was. Ze is nu weer 'Nele' nu Milena weg is en waardeer ik haar weer meer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wat je persoonlijk leuk vindt maar dat is iets anders. Hij is een grote invloed in dit seizoen, zowel als je hem leuk vindt of niet. Zelfde met Ashley vorig jaar.
Ik merk dat als ik de uitzending kijk ik ook veel doorspoel, feestjes met toneelstukjes van Jordy, Jane haar acts te overdreven reactie op dat geluid. Axel zijn grootspraak. Vind de selectie dit jaar slecht. Maar wat aardbeienmousse zegt, Jordy maakt wel tv en vind hem leuk in de relativerende gesprekken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik mag nog een keer half uur Kiki geklets luisterenquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik bekijk het niet of ik privé met iemand om zou willen gaan, ik kijk of ze het kijken naar BB voor mij leuk maken. Dat kan ik niet met een Axel of en Pootje, die beetje zitten te kaarten, nu de hele dag in de zon zitten en amper een woord wisselen.
Het eten is voorbij, tandjes gepoetst en ze liggen in bed. Jane kan tevreden gaan slapen, haar volgende missie is bijna geslaagd
Een paardenhoofd in zijn bedquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je weet wat het Kartel doet met mensen die hun verraden.
Keanu mag hopen dat hij de bank nog haalt morgen.
Mensen kiezen elkaar die ze leuk vinden. Niemand wordt gedwongen om samen te spelen. Alice vorig jaar bleef met iedereen omgaan. Kon het met mensen van allebei de kanten goed vinden. En inderdaad nu sharice niet meer aan milena is geplakt is ze weer leuker.quote:Op donderdag 6 maart 2025 01:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
precies en dat was een zelfde persoon en die mocht ik ook niet. Daarom was vorig jaar ook geen leuk seizoen voor mij. Ik houd niet van mensen die zoals Ashley en Jordy bondjes maken en personen beinvloeden. Een Keanu, Mattheüs waren heel anders geweest als een Jordy er niet was geweest. Datzelfde geldt voor de combi Sharice en Milena. Die 2 haalden het slechtste in elkaar boven. Daarom had ik gehoopt dat Sharice zou blijven. Die vond ik leuker dan Milena, zeker toen ze nog Nele was. Ze is nu weer 'Nele' nu Milena weg is en waardeer ik haar weer meer.
Het zal toch zijn dat de finale wordt gespeeld door Jordy, Axel en Jane.quote:
Ik denk een spel om de tuinmeubels vrij te spelen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:43 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Iedereen slaapt zo te zien toch hoor ik herrie.
Rondlopen. Met deuren slaan. Getimmer?
Dat zit er dik in voor vandaagquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk een spel om de tuinmeubels vrij te spelen.
Geloof iets van de fans alle bewoners getekendquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:57 schreef Rhosyn het volgende:
Wat is dat witte bordje dat naast dat blauwe oog hangt in de woonkamer?
Dat doen ze toch al zowel buiten als binnen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zit er dik in voor vandaag
Kunnen ze nog meer hangen
En met dit weer zodra de zon goed schijnt beter buiten, doe ik ook.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doen ze toch al zowel buiten als binnen.
Axel zei wel dat hij zijn haar ging doen voor het geval dat er fans zouden komenquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:19 schreef Hznootje het volgende:
Ik verwacht vandaag nog wel een Freeze ofzo.. Gaat nog wel iets gebeuren toch?.. Hoop ik?
en over oude mensen die stinken enz enzquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:34 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice zegt tegen Keanu dat bepaalde dingen niet goed zijn gevallen in de buitenwereld en keanu dus mogelijk niet naar buiten gaat.
Keanu oh ja.. dat was onnodig..
zeggen dat je iemand de haren gaat uittrekken is blijkbaar wel nodig Sharice![]()
Precies.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:37 schreef humpty het volgende:
[..]
en over oude mensen die stinken enz enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |