welke GCs heb je het over dan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
NEE, het kartel had alles tegen kunnen houden als ze hun GC hadden ingezet, ze hebben dat niet gedaan omdat Jane met haar dubbelspel, in die groep gezegd heeft ''als ik jullie was zou ik wachten met de GC''S'' er komen nog belangrijkere momenten, zo kon de groep van Jane zn gang gaan .
Dan zie ik er 3 /4 die dit kunnen gaan doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:38 schreef danaqui het volgende:
Ik denk zomaar vrijwillig weggaan met een bedrag
Echt he die wilde mensen van alles aan doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:34 schreef greysbones het volgende:
Sharice zegt dat de nominaties vorige week beter werden opgenomen
![]()
Jeetje die mist echt zelfreflectie
Ik vind het zowiezo onbegrijpelijk dat zo iemand fans heeft. Maar dat vind ik van alle bewoners. Hoe kun je fan zijn van iemand die alleen maar in een huis ligt 90 dagen. Aan BB meedoen is in mijn ogen totaal geen prestatie oid.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wat ze gister heeft laten zien, heeft niets met haar bekendheid te maken, dat is juist het mooiste, het maakt haar fans wel wakker.
Je zou weleens gelijk kunnen hebben, ik gok op 20.000quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:38 schreef greysbones het volgende:
Zal dit het welbekende knop moment worden ?
Ik denk dat er nog 3 zijn die dat doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Als er nu geld wordt geboden is pootje weg
quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zie ik er 3 /4 die dit kunnen gaan doen
Sharice
Pootje
Axel
Keanu
Pootje liep als eerste door de gangquote:
Denk je?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Als er nu geld wordt geboden is pootje weg
Gisteren nogquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk je?
Heb het idee dat het nep is van hem.. dat geneuzel over naar huis gaan.. heb hem al een tijd niet meer erover gehoord.
Bah bah bah 😩quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pootje liep als eerste door de gang
Schijtennnnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |