Ze hebben haar vast zien liggen en er gewoon over gesproken dan is het toch geen geheim. Ze wisten dat ze.al naar bed was gegaanquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben de ogen nog maar net open en het gaat al weer over het spel.
Sharice zegt tegen Axel dat iemand, ik verstond niet wie dat die alle poen gaat pakken en ain de kluis alles wil pakken
O ik hoor nu dat het Jordy is
Die waren niet zuur hoor. Degene die nu op de bank zitten zijn zuur en op wraak uit.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Denk dat je wel weet wie ik bedoel Jaxel
#StemOpKeanu aubquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:01 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt jenken vrijdag
quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
#StemOpKeanu aub
kom op mensen
Geloof dat Jaxel nog steeds aan het zeuren is over van wat er gebeurde en wat er gedaan en gezegd isquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die waren niet zuur hoor. Degene die nu op de bank zitten zijn zuur en op wraak uit.
Nee die zijn zwaarquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:05 schreef greysbones het volgende:
Kan Jane haar voeten niet optillen ?
Jolien en een normaal gesprekquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:07 schreef greysbones het volgende:
Ik zie 2 mensen de moeite doen een normaal gesprek aan te knopen
Jolien en Matti
Jaquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Jolien en een normaal gesprek![]()
![]()
lolquote:
Zoo jammer dat Mattie er niet opstaat inplaats van Keanu...quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:01 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt jenken vrijdag
Helemaal nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:18 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Zoo jammer dat Mattie er niet opstaat inplaats van Keanu...
die gaat niet, maar zijn belangrijkste schaapje Jolien hopelijk welquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:23 schreef danaqui het volgende:
Wat een slechte verliezer die Jordy, hij verwijt nu team Jaxel wat hijzelf al dagwn doet eng mannetje hoop dat hij Vrijdag weggaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |