Sorry wilde jou niet quoten ..quote:
Mijn excuus, was niet vingerwijzend bedoeld. IK heb hem verwijderdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ik probeerde de mening van @:Rhosyn niet te weerleggen? Op dát moment was er een begrafenissfeer aan tafel door iedereen dus zei ik dat het nu ook erg gezellig was?
En als ik eerlijk ben vond ik je reactie dus best wel vingerwijzend overkomen... maar das vast mijn referentie
O denk dat die niet mag, maar we gaan het zienquote:
In de uitzending op tv het wel te zien, weet alleen niet in die van gisteren of eergisterenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd wie op wie gestemd hebben.....
Gisteren, Eerste 20 minuten was ranking de bewoners, middenstuk de verdeling van kwartjes en kort het stukje overleg in de tuin,, laatste 20 minuten was de nominaties en de schok van Matt in de DBK.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de uitzending op tv het wel te zien, weet alleen niet in die van gisteren of eergisteren
Nou ja, technisch gezien hebben ze gelijk. Ze hebben samen een voordeel gewonnen en dat waren 2 GC's... nergens is gezegd 1 voor ieder....quote:
Ja die was echt mooi om te zien, die schokquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gisteren, Eerste 20 minuten was ranking de bewoners, middenstuk de verdeling van kwartjes en kort het stukje overleg in de tuin,, laatste 20 minuten was de nominaties en de schok van Matt in de DBK.
Ik denk helemaal niets en eerlijk gezegd boeit het mij ook niet wie sex heeftquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:35 schreef Paul het volgende:
denken lullie dat jeffrey en jolien sex hebben gehad in BBhuis
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niets en eerlijk gezegd boeit het mij ook niet wie sex heeft
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Tijd om te slapen
ben morgen en overmorgen minder actief omdat ik in het buitenland ben.
Jij reist wat afquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Tijd om te slapen
ben morgen en overmorgen minder actief omdat ik in het buitenland ben.
Morgen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
Morguhzo eens kijken wat de dag gaat brengen.
Morguhquote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:31 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
Ik ben ook benieuwd.
En je hebt het er maar druk mee Dot, de cos is op dit moment helemaal niet leuk.
Je kan je mening niet neerzetten of je krijgt een bak gal over je heen.
Jammer hoor, ik lees het wel maar post nauwelijks meer. Natuurlijk heb je voorkeur voor de ene of andere, maar de 'haat' comments over iemand die men niet leuk vindt in BB is niet normaal.
Maar het wordt een mooi zonnige dag.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:31 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
Ik ben ook benieuwd.
En je hebt het er maar druk mee Dot, de cos is op dit moment helemaal niet leuk.
Je kan je mening niet neerzetten of je krijgt een bak gal over je heen.
Jammer hoor, ik lees het wel maar post nauwelijks meer. Natuurlijk heb je voorkeur voor de ene of andere, maar de 'haat' comments over iemand die men niet leuk vindt in BB is niet normaal.
Maar het wordt een mooi zonnige dag.
En die desonformatie is juist zo moeilijk, want als je net een andere stream kijkt weet je niet of het waar of niet waar is wat er gezegd wordt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Het is allemaal welles en nietes, humorloze shit.
Met een partij desinformatie waar je u tegen zegt.
Precies.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Het is allemaal welles en nietes, humorloze shit.
Met een partij desinformatie waar je u tegen zegt.
Er is inderdaad veel haat in de COS en dat is jammer voor iemand die van niemand fan is maar van het programma zelf zoals ik ben. Het gaat ook absoluut niet meer over de streams maar over de haat naar de ander toe, zo zonde.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:01 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies.
Ik vind Jane een leuke vrouw en ze heeft het spel goed gespeeld.
Ik geloof ook dat ze oprecht Jolien een hele aardige vrouw vind.
Jane kan het spel inderdaad goed van het persoonlijke scheiden.
Maar als je zoiets in de cos zou zetten dan krijg je een partij commentaar over je heen van users die haar 'haten'.
Ik vind ook niet alle bewoners leuk , maar dingen neerzetten die gewoon niet waar zijn om bewoners zwart te maken gaat me echt tever.
Gelukkig is het maar een spel en duurt het nog een paar weekjes.
Vandaag heerlijk genieten van de zon
Ik vind ook dat Jane het spel goed gespeeld heeft. Deze week zal zij de klos zijn denk ik en speelt de andere kant misschien het spel weer goed. Het gaat om en om.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:01 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies.
Ik vind Jane een leuke vrouw en ze heeft het spel goed gespeeld.
Ik geloof ook dat ze oprecht Jolien een hele aardige vrouw vind.
Jane kan het spel inderdaad goed van het persoonlijke scheiden.
Maar als je zoiets in de cos zou zetten dan krijg je een partij commentaar over je heen van users die haar 'haten'.
Ik vind ook niet alle bewoners leuk , maar dingen neerzetten die gewoon niet waar zijn om bewoners zwart te maken gaat me echt tever.
Gelukkig is het maar een spel en duurt het nog een paar weekjes.
Vandaag heerlijk genieten van de zon
Ze zitten daar inderdaad om het spel te spelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Jane het spel goed gespeeld heeft. Deze week zal zij de klos zijn denk ik en speelt de andere kant misschien het spel weer goed. Het gaat om en om.
Maar vond ook van Jordy toen hij al het geld pakte en 7 euro overliet geweldig
Ja toch, en als het spel over is zijn het dikke vrienden die vaak niet b ijelkaar zijn weg teslaanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze zitten daar inderdaad om het spel te spelen.
Dat zie je ieder jaar weer terug.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, en als het spel over is zijn het dikke vrienden die vaak niet b ijelkaar zijn weg teslaan
Ik snap het helemaal, alleen is het voor de moderatie moeilijk te achterhalen of iets wat gezegd is ook de waarhied is . Ik zit bv net stream 1 te luisteren en er gebeurd iets op stream 2 dan weet ik niet wat daar gezegd is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat ik vooral jammer vindt, is dat zelfs wanneer je iets neerzet wat letter op dat moment gebeurd is daar weer commentaar over komt. Het verpest voor mij het plezier om mee te posten. Daarbij neemt een deel zowel in het huis als hier dingen veel te persoonlijk. Ze zijn een spel aan het spelen waarbij x1000 euro gewonnen gaat worden.
Het is misschien niet de 1ste drijfveer voor alle bewoner, maa je gaat eer ook niet zitten als je geen kans wil maken op die prijs,
Ik snap je helemaal, Het was ook zeker geen verwijt in jouw richtingquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal, alleen is het voor de moderatie moeilijk te achterhalen of iets wat gezegd is ook de waarhied is . Ik zit bv net stream 1 te luisteren en er gebeurd iets op stream 2 dan weet ik niet wat daar gezegd is.
Of je bent even weg, want ik zit hier geen 24 uur heb ook dingen te doen.
Dat maakt het dan wel moeilijk.
En logisch ze zitten allemaal in een spel en allemaal voor hunzelf
Dat is ook niet meer te doen daar maar je weet zelf dat je het goed doet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal, alleen is het voor de moderatie moeilijk te achterhalen of iets wat gezegd is ook de waarhied is . Ik zit bv net stream 1 te luisteren en er gebeurd iets op stream 2 dan weet ik niet wat daar gezegd is.
Of je bent even weg, want ik zit hier geen 24 uur heb ook dingen te doen.
Dat maakt het dan wel moeilijk.
En logisch ze zitten allemaal in een spel en allemaal voor hunzelf
Vatte het ook niet als verwijt op hoor. Maar ik zie het wel als een probleem wat momenteel gebeurd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal, Het was ook zeker geen verwijt in jouw richting![]()
Je hebt er denk ik al druk genoeg mee
Dank je, lief dat je dat zegtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat is ook niet meer te doen daar maar je weet zelf dat je het goed doet.
Je hebt gelijk, als waarschuwen niet meer helpt moet je wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vatte het ook niet als verwijt op hoor. Maar ik zie het wel als een probleem wat momenteel gebeurd.
En niemand vindt het gezellig maar het merendeel gaat gewoon door
Ik ga nu wat meer note en dan maar melden
Heb nu genoeg gewaarschuwd
Ja het beloofd een mooie dat te worden he, lekker hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:29 schreef -river- het volgende:
De zon staat nu al zo lekker te schijnen hier ik ben zo blij met dit weekend, even zon vitamine opslaan deze twee dagen.
Waar zit je nu Kodiak, of ga je nu naar toe?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo dat ontbijt was toch lekker 😋
Verse wafels en pannenkoeken
Nu op voor wat tijd op de weg
Ik vind dat oprecht jammer.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, als waarschuwen niet meer helpt moet je wel.
Ik ga lekker op mijn fiets (aangepast op mijn ziekte) bij mijn neefje zijn nieuwe huis kijken, die jongen heeft een huis gekocht en ik ben zo trots op hem. In zijn eentje en omdat mijn nichtje en neefje (net zoals mijn dochter trouwens) nooit kostgeld hoeven te betalen heeft hij goed kunnen sparen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het beloofd een mooie dat te worden he, lekker hoor.
Straks even een rondje stompelen buiten het is nu lekker buiten
Dat zijn dan leuke dingen he. Fijn dat je een aangepaste fiets hebt, kan je er toch lekker op uit.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ga lekker op mijn fiets (aangepast op mijn ziekte) bij mijn neefje zijn nieuwe huis kijken, die jongen heeft een huis gekocht en ik ben zo trots op hem. In zijn eentje en omdat mijn nichtje en neefje (net zoals mijn dochter trouwens) nooit kostgeld hoeven te betalen heeft hij goed kunnen sparen.
Ja dank je wel, nu kan ik toch overal naar toe zonder om te vallen en ik vind kostgeld vragen ook raar, is denk ik ook meer iets van vroeger als je 7 kinderen hebt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn dan leuke dingen he. Fijn dat je een aangepaste fiets hebt, kan je er toch lekker op uit.
Gelukkig hebben ze gespaart ipv verbrast.
Ik heb ook nooit kostgeld aan mijn kinderen gevraagd, ik vind dat zo raar iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |