Sorry wilde jou niet quoten ..quote:
Mijn excuus, was niet vingerwijzend bedoeld. IK heb hem verwijderdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ik probeerde de mening van @:Rhosyn niet te weerleggen? Op dát moment was er een begrafenissfeer aan tafel door iedereen dus zei ik dat het nu ook erg gezellig was?
En als ik eerlijk ben vond ik je reactie dus best wel vingerwijzend overkomen... maar das vast mijn referentie
O denk dat die niet mag, maar we gaan het zienquote:
In de uitzending op tv het wel te zien, weet alleen niet in die van gisteren of eergisterenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd wie op wie gestemd hebben.....
Gisteren, Eerste 20 minuten was ranking de bewoners, middenstuk de verdeling van kwartjes en kort het stukje overleg in de tuin,, laatste 20 minuten was de nominaties en de schok van Matt in de DBK.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de uitzending op tv het wel te zien, weet alleen niet in die van gisteren of eergisteren
Nou ja, technisch gezien hebben ze gelijk. Ze hebben samen een voordeel gewonnen en dat waren 2 GC's... nergens is gezegd 1 voor ieder....quote:
Ja die was echt mooi om te zien, die schokquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gisteren, Eerste 20 minuten was ranking de bewoners, middenstuk de verdeling van kwartjes en kort het stukje overleg in de tuin,, laatste 20 minuten was de nominaties en de schok van Matt in de DBK.
Ik denk helemaal niets en eerlijk gezegd boeit het mij ook niet wie sex heeftquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:35 schreef Paul het volgende:
denken lullie dat jeffrey en jolien sex hebben gehad in BBhuis
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niets en eerlijk gezegd boeit het mij ook niet wie sex heeft
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Tijd om te slapen
ben morgen en overmorgen minder actief omdat ik in het buitenland ben.
Jij reist wat afquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Tijd om te slapen
ben morgen en overmorgen minder actief omdat ik in het buitenland ben.
Morgen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
Morguhzo eens kijken wat de dag gaat brengen.
Morguhquote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:31 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
Ik ben ook benieuwd.
En je hebt het er maar druk mee Dot, de cos is op dit moment helemaal niet leuk.
Je kan je mening niet neerzetten of je krijgt een bak gal over je heen.
Jammer hoor, ik lees het wel maar post nauwelijks meer. Natuurlijk heb je voorkeur voor de ene of andere, maar de 'haat' comments over iemand die men niet leuk vindt in BB is niet normaal.
Maar het wordt een mooi zonnige dag.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:31 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
Ik ben ook benieuwd.
En je hebt het er maar druk mee Dot, de cos is op dit moment helemaal niet leuk.
Je kan je mening niet neerzetten of je krijgt een bak gal over je heen.
Jammer hoor, ik lees het wel maar post nauwelijks meer. Natuurlijk heb je voorkeur voor de ene of andere, maar de 'haat' comments over iemand die men niet leuk vindt in BB is niet normaal.
Maar het wordt een mooi zonnige dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |