Volgens mij 11.00 een Poll tussenstand?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:27 schreef Sestra666 het volgende:
Hoe staan ze ervoor bij salarrrr? Ik kan het niet vinden?
ben benieuwdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij 11.00 een Poll tussenstand?
Ze komen ook niet echt in contact met hooi. Tenzij dat haar van Sharice kan doorgaan voor hooi.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:27 schreef marky het volgende:
[..]
Denk eerder hooikoorts ze komen niet in contact met andere mensen.
Keanu wegquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:27 schreef Sestra666 het volgende:
Hoe staan ze ervoor bij salarrrr? Ik kan het niet vinden?
scherp gezien van Charisequote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice: "Begin deze week was ik hun grootste target en gingen ze me elke week op de bank zetten, dat hebben ze ook letterlijk zo uitgesproken, en nu is m'n gamechanger nog in et spel en ben ik nog in het spel en dan plots ben ik wel goed <>, speel met een ander z'n voeten, maar niet met de mijne!"
Eehhmm... ja?? Mijn mening idd?? Dus waarom nu je reactie onder mijn quote's?? Ik post toch wat IK zie en vind??quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Iedereen zijn meningJe zegt het zelf al in een ander post
Ik hoorde haar er over praten en nu ik lees wat ze precies zei "versta" ik het ineensquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice: "Begin deze week was ik hun grootste target en gingen ze me elke week op de bank zetten, dat hebben ze ook letterlijk zo uitgesproken, en nu is m'n gamechanger nog in het spel en ben ik nog in het spel en dan plots ben ik wel goed <>, speel met een ander z'n voeten, maar niet met de mijne!"
Ja met "ondertiteling" is het beter te behappen..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoorde haar er over praten en nu ik lees wat ze precies zei "versta" ik het ineens
Pfff wie heeft zij allemaal op de bank gezet. Dat hoort bij het spel. Ze is zo rancuneus terwijl milena zelf sat helemaal niet heeftquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:28 schreef Ireth het volgende:
Sharice: "zij hebben milena naar huis gestuurd en zij hebben de hele week drama veroorzaakt"
Moet zelfs hier zout op gelegd worden?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:27 schreef marky het volgende:
[..]
Denk eerder hooikoorts ze komen niet in contact met andere mensen.
Dat zit ze dan goed, ze is dus niet domquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice: "Begin deze week was ik hun grootste target en gingen ze me elke week op de bank zetten, dat hebben ze ook letterlijk zo uitgesproken, en nu is m'n gamechanger nog in het spel en ben ik nog in het spel en dan plots ben ik wel goed <>, speel met een ander z'n voeten, maar niet met de mijne!"
Ze hebben natuurlijk wel tussen de sneeuwballen gestaan en wintersportplaatsen zijn vaak een broeinest van bacterienquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moet zelfs hier zout op gelegd worden?
Denk dat ze zelf het beste weet wat ze voelt opkomen.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat ochtendhumeur van haar is een bewoner op zichquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:35 schreef Rhosyn het volgende:
Jane moppert omdat ze gisteravond had geroepen dat ze uit wilde slapen dat ze daarom het douchealarm deden
Ze =BB
1. zo belangrijk ben je niet dat alleen voor jou het douche alarm er was.
2. Je hebt een uur mogen uitslapen.
Je neus snuiten schijnt ongezond te zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:37 schreef zodeju het volgende:
Snuit je neus eens ipv lagen makeup erop te doen met je gehijs met het ophalen.....wat een rot gehoor maar geen zakdoekje niks.
Ze kan zo een blik Slob vullen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:37 schreef zodeju het volgende:
Snuit je neus eens Jane ipv lagen makeup erop te doen met je gehijs met het ophalen.....wat een rot gehoor maar geen zakdoekje niks.
Ja, weet het....maar het gaat storen in de mic.....ze kan best ff goed snuiten hoeft niet elke minuut.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je neus snuiten schijnt ongezond te zijn.
Ophalen is beter..
Of plamuur die neusgaten gewoon ff dicht, hoef je ook niet te snuiven...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:37 schreef zodeju het volgende:
Snuit je neus eens Jane ipv lagen makeup erop te doen met je gehijs met het ophalen.....wat een rot gehoor maar geen zakdoekje niks.
Ja, en willen Jolien kwijt daarom moeten de fans van de andere drie op Keanu stemmen om te blijven.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:39 schreef Sestra666 het volgende:
Ze willen fluiten als jordy eruit vliegt (jane,axel en sharice)
leuke mensen zijn t toch
Worden die microfoons wel eens schoongemaakt ?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je neus snuiten schijnt ongezond te zijn.
Ophalen is beter..
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:39 schreef Sestra666 het volgende:
leuke mensen zijn t toch
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:39 schreef Sestra666 het volgende:
leuke mensen zijn t toch
Daar zeg je wat.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Worden die microfoons wel eens schoongemaakt ?
Getuige alle verhalen van jolien weet ik niet of ik het wel wil weten/zienquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien zegt dat ze gaat bleiten als ze naar huis moet. Pootje vraagt of ze dat echt gaat doen. Jolien bevestigt en dat ze er kapot van zou zijn als ze weg moet.
Ze heeft nog niet alles gedaan.
Wat dan niet?
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
Ze doen het allemaalquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:43 schreef Droopie het volgende:
De ene groep verwijt de andere dat ze het niet kunnen loslaten.
10.45 team jaxel
Jeffrey zal tevreden zijn na de pikante verhalen van het kartel. Laat je maar kennen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien zegt dat ze gaat bleiten als ze naar huis moet. Pootje vraagt of ze dat echt gaat doen. Jolien bevestigt en dat ze er kapot van zou zijn als ze weg moet.
Ze heeft nog niet alles gedaan.
Wat dan niet?
Nee dat is niet negatief bedoeld. Het is heel lastig verkouden worden in een gesloten omgeving waar je niet met andere die verkouden zijn in contact komt. Met het huidige warme weer springen de pollen he om de oren.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eensch, hier ook al last.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:48 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dat is niet negatief bedoeld. Het is heel lastig verkouden worden in een gesloten omgeving waar je niet met andere die verkouden zijn in contact komt. Met het huidige warme weer springen de pollen he om de oren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |