Er zijn er een paar die elke keer moeite doenquote:
Pindakaas en jam óf pindakaas en hagelslag hoor je wel eens vaker idd, maar alle 3 tegelijk is voor mij nieuw!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Mijn zoon at vroeghar op brood Pindakaas met Jam en Chocolade hagelslag
Tegenwoordig mogen kinderen blij zijn dat ze wat op hun brood hebben....Wat dat betreft zijn de tijden toch wel heel erg verandert....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Mijn zoon at vroeghar op brood Pindakaas met Jam en Chocolade hagelslag
Ik was in die tijd bijstandsmoeder. De boodschappen waren toen nog niet zo duur als nu.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tegenwoordig mogen kinderen blij zijn dat ze wat op hun brood hebben....Wat dat betreft zijn de tijden toch wel heel erg verandert....
true ..daarom best beetje moeite met influencersquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik was in die tijd bijstandsmoeder. De boodschappen waren toen nog niet zo duur als nu.
Gooi er straks een kwartje in en ze miepen weer over anderen en de snacks.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk maar weer eens zonder geluid Naar die gezichten kijken zegt ook veel.
De ene influencer is de andere ook niet he.. zag gisteren een trailer over Jake en Logan Paul.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:13 schreef Thorelf het volgende:
[..]
true ..daarom best beetje moeite met influencers
Matti komt afdrogenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy afwassen, afdroger is even met pauze
klopt het publiek maakt zequote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
De ene influencer is de andere ook niet he.. zag gisteren een trailer over Jake en Logan Paul.
Alles draait om de like's en fame, en die geven wij (als de maatschappij) ze hun in overvloed.
Maar zou met de meeste niet willen ruilen, de kater komt later.
Getuige de antwoorden van matti denk ik dat ook. Wat Pootje zei, geen idee.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:18 schreef Droopie het volgende:
Volgens mij gaat Pootje straks het haar doen van Matt.
Iig kapperstalk.
Is ook wel eens prettig. Gok dat ie dat straks wel weer een keer inhaalt.quote:
Kan je na gaan hoe de tijden eigenlijk achteruit gaan....je zal het zelf ook niet breed gehad hebben maar kon het doen.....Nu moeten de lagerescholen zowat hun ontbijt verzorgen.....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik was in die tijd bijstandsmoeder. De boodschappen waren toen nog niet zo duur als nu.
Dat is niet overal zo. Het is heel fijn dat er plaatsen zijn waar dit inderdaad door de scholen wordt overgenomen, maar het is niet in het hele land zo (gelukkig)quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan je na gaan hoe de tijden eigenlijk achteruit gaan....je zal het zelf ook niet breed gehad hebben maar kon het doen.....Nu moeten de lagerescholen zowat hun ontbijt verzorgen.....
Proberen Axel ook niet bewoners zijn kant op te krijgen??quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:24 schreef KinKiJan het volgende:
Jane had gisteren gelijk dat ze verkoudheid op voelde komen, 'kop-vol-snot-stem' nu
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:25 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice vertelt Axel dat 'het kartel' haar gisterenavond 'een aanbod' gedaan heeft om samen te werken
Sorry zit helemaal verkeerd.......weet niet hoe ik het weg kan krijgen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Proberen Axel ook niet bewoners zijn kant op te krijgen??
Ik ga het niet meer over gisterenavond hebben deze ochtend, liet mij even gaanquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:25 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice vertelt Axel dat 'het kartel' haar gisterenavond 'een aanbod' gedaan heeft om samen te werken
Denk eerder hooikoorts ze komen niet in contact met andere mensen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:24 schreef KinKiJan het volgende:
Jane had gisteren gelijk dat ze verkoudheid op voelde komen, 'kop-vol-snot-stem' nu
Volgens mij 11.00 een Poll tussenstand?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:27 schreef Sestra666 het volgende:
Hoe staan ze ervoor bij salarrrr? Ik kan het niet vinden?
ben benieuwdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij 11.00 een Poll tussenstand?
Ze komen ook niet echt in contact met hooi. Tenzij dat haar van Sharice kan doorgaan voor hooi.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:27 schreef marky het volgende:
[..]
Denk eerder hooikoorts ze komen niet in contact met andere mensen.
Keanu wegquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:27 schreef Sestra666 het volgende:
Hoe staan ze ervoor bij salarrrr? Ik kan het niet vinden?
scherp gezien van Charisequote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice: "Begin deze week was ik hun grootste target en gingen ze me elke week op de bank zetten, dat hebben ze ook letterlijk zo uitgesproken, en nu is m'n gamechanger nog in et spel en ben ik nog in het spel en dan plots ben ik wel goed <>, speel met een ander z'n voeten, maar niet met de mijne!"
Eehhmm... ja?? Mijn mening idd?? Dus waarom nu je reactie onder mijn quote's?? Ik post toch wat IK zie en vind??quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Iedereen zijn meningJe zegt het zelf al in een ander post
Ik hoorde haar er over praten en nu ik lees wat ze precies zei "versta" ik het ineensquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice: "Begin deze week was ik hun grootste target en gingen ze me elke week op de bank zetten, dat hebben ze ook letterlijk zo uitgesproken, en nu is m'n gamechanger nog in het spel en ben ik nog in het spel en dan plots ben ik wel goed <>, speel met een ander z'n voeten, maar niet met de mijne!"
Ja met "ondertiteling" is het beter te behappen..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoorde haar er over praten en nu ik lees wat ze precies zei "versta" ik het ineens
Pfff wie heeft zij allemaal op de bank gezet. Dat hoort bij het spel. Ze is zo rancuneus terwijl milena zelf sat helemaal niet heeftquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:28 schreef Ireth het volgende:
Sharice: "zij hebben milena naar huis gestuurd en zij hebben de hele week drama veroorzaakt"
Moet zelfs hier zout op gelegd worden?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:27 schreef marky het volgende:
[..]
Denk eerder hooikoorts ze komen niet in contact met andere mensen.
Dat zit ze dan goed, ze is dus niet domquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice: "Begin deze week was ik hun grootste target en gingen ze me elke week op de bank zetten, dat hebben ze ook letterlijk zo uitgesproken, en nu is m'n gamechanger nog in het spel en ben ik nog in het spel en dan plots ben ik wel goed <>, speel met een ander z'n voeten, maar niet met de mijne!"
Ze hebben natuurlijk wel tussen de sneeuwballen gestaan en wintersportplaatsen zijn vaak een broeinest van bacterienquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moet zelfs hier zout op gelegd worden?
Denk dat ze zelf het beste weet wat ze voelt opkomen.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat ochtendhumeur van haar is een bewoner op zichquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:35 schreef Rhosyn het volgende:
Jane moppert omdat ze gisteravond had geroepen dat ze uit wilde slapen dat ze daarom het douchealarm deden
Ze =BB
1. zo belangrijk ben je niet dat alleen voor jou het douche alarm er was.
2. Je hebt een uur mogen uitslapen.
Je neus snuiten schijnt ongezond te zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:37 schreef zodeju het volgende:
Snuit je neus eens ipv lagen makeup erop te doen met je gehijs met het ophalen.....wat een rot gehoor maar geen zakdoekje niks.
Ze kan zo een blik Slob vullen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:37 schreef zodeju het volgende:
Snuit je neus eens Jane ipv lagen makeup erop te doen met je gehijs met het ophalen.....wat een rot gehoor maar geen zakdoekje niks.
Ja, weet het....maar het gaat storen in de mic.....ze kan best ff goed snuiten hoeft niet elke minuut.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je neus snuiten schijnt ongezond te zijn.
Ophalen is beter..
Of plamuur die neusgaten gewoon ff dicht, hoef je ook niet te snuiven...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:37 schreef zodeju het volgende:
Snuit je neus eens Jane ipv lagen makeup erop te doen met je gehijs met het ophalen.....wat een rot gehoor maar geen zakdoekje niks.
Ja, en willen Jolien kwijt daarom moeten de fans van de andere drie op Keanu stemmen om te blijven.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:39 schreef Sestra666 het volgende:
Ze willen fluiten als jordy eruit vliegt (jane,axel en sharice)
leuke mensen zijn t toch
Worden die microfoons wel eens schoongemaakt ?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je neus snuiten schijnt ongezond te zijn.
Ophalen is beter..
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:39 schreef Sestra666 het volgende:
leuke mensen zijn t toch
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:39 schreef Sestra666 het volgende:
leuke mensen zijn t toch
Daar zeg je wat.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Worden die microfoons wel eens schoongemaakt ?
Getuige alle verhalen van jolien weet ik niet of ik het wel wil weten/zienquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien zegt dat ze gaat bleiten als ze naar huis moet. Pootje vraagt of ze dat echt gaat doen. Jolien bevestigt en dat ze er kapot van zou zijn als ze weg moet.
Ze heeft nog niet alles gedaan.
Wat dan niet?
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
Ze doen het allemaalquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:43 schreef Droopie het volgende:
De ene groep verwijt de andere dat ze het niet kunnen loslaten.
10.45 team jaxel
Jeffrey zal tevreden zijn na de pikante verhalen van het kartel. Laat je maar kennen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien zegt dat ze gaat bleiten als ze naar huis moet. Pootje vraagt of ze dat echt gaat doen. Jolien bevestigt en dat ze er kapot van zou zijn als ze weg moet.
Wat dan niet?
Nee dat is niet negatief bedoeld. Het is heel lastig verkouden worden in een gesloten omgeving waar je niet met andere die verkouden zijn in contact komt. Met het huidige warme weer springen de pollen he om de oren.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eensch, hier ook al last.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:48 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dat is niet negatief bedoeld. Het is heel lastig verkouden worden in een gesloten omgeving waar je niet met andere die verkouden zijn in contact komt. Met het huidige warme weer springen de pollen he om de oren.
Pff dat doen ze helemaal niet. Een spiegel zou eens handig zijn om in te kijken. Ze hebben wel afstand genomen en dat is logischquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:49 schreef Ireth het volgende:
Jane weer over het negeren van "de anderen" tegen Sharice...
En wat was eerder, haar gezicht of haar karakter.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:49 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik weet dat niemand zichzelf gemaakt heeft, dus ook Charis niet.
Maar als ik er zo uit zou zien als haar, zou ik echt iets aan mijn uitdrukking proberen te veranderen.
Iemand zo passieloos als zij ben ik niet eerder tegengekomen, altijd dezelfde chagrijnige, nietzeggende uitdrukking....
Nu wij nogquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:50 schreef mazaru het volgende:
Pootje: Jolien duekrjk censuur..ashhjjj jej ommmeije genenenn Axel sziennkfdske. Dannehe annuth paaieznnen.. 1..1..2..danuennu minder...
Pootje heeft het allemaal goed door
Ik zie anders Mattheus en Pootje gezellig buiten pratenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:51 schreef Ireth het volgende:
De ene groep lult over de andere en vice versa. Niemand kan er serieus iets gezelligs uitpersen over een ander. Zure toxic groep dit jaar. Allemaal.
Winnen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
Wat dan niet?
Ik niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie anders Mattheus en Pootje gezellig buiten praten
Nou nou nou wat pikant.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:46 schreef czvt het volgende:
[..]
Jeffrey zal tevreden zijn na de pikante verhalen van het kartel. Laat je maar kennen.
Als die 2 in de finale komen vind ik het ook best. Perfecte finalisten? No way.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie anders Mattheus en Pootje gezellig buiten praten
Mattheus niet. Dat is echt een sneaky ventje. Ik zie liever iemand die kleur bekent. Niet iemand die met alle winden meewaaitquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als die 2 in de finale komen vind ik het ook best. Perfecte finalisten? No way.
Maar zij doen meestel gewoon nog het meest normaal met lui van 'de andere kant' ongeacht wat er in het spel gebeurd is. Je zou het schijnheilig kunnen noemen, ik noem het niet te lang in een spelelement blijven hangen.
Pootje zegt dat ook maar als Mattheus er heel zeker over doet en wil wedden om brood de volgende dag laat Pootje het los...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:56 schreef mazaru het volgende:
Mattheus beweert keihard dat Jane de appel aan hem heeft gegeven. Volgens mij gaf ze die appel aan Sharice
Klopt. En toen begon het spel van verder doorgeven, kwam de appel weer bij Jane en toen gaf ze hem aan Mattheus. De "start" was aan Sharice.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:56 schreef mazaru het volgende:
Mattheus beweert keihard dat Jane de appel aan hem heeft gegeven. Volgens mij gaf ze die appel aan Sharice
ieuw Jordy en Jolien bijna gelijk...Ik denk dat ik nog liever heb dat Jordy wint dan Jolienquote:
Hoe komt hij er in hemelsnaam bij dat hij die appel van Jane heeft gekregen?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Pootje zegt dat ook maar als Mattheus er heel zeker over doet en wil wedden om brood de volgende dag laat Pootje het los...
jordy moet blijven, gewoon omdat axel hem niet moetquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:59 schreef Tascha071 het volgende:
Als gekken stemmen op kenau en Jolien jongens!!!!!
Oh ze hebben hem doorgegeven? Dat heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt. En toen begon het spel van verder doorgeven, kwam de appel weer bij Jane en toen gaf ze hem aan Mattheus. De "start" was aan Sharice.
Eens! Jolien is eng! Jordy is ook eng, maar die geeft het tenminste nog toe. Jolien roept de hele dag door hoe heilig ze wel niet is.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ieuw Jordy en Jolien bijna gelijk...Ik denk dat ik nog liever heb dat Jordy wint dan Jolien
jolien is engquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eens! Jolien is eng! Jordy is ook eng, maar die geeft het tenminste nog toe. Jolien roept de hele dag door hoe heilig ze wel niet is.
Pootje is echt een lompe boer maar wel de enige daar die overal eerlijk in is. Hij roept dat niet zoal Jordy maar is het ook gewoon en het maakt hem ook niet uit wat een ander van hem denkt. Hij neemt ook geen blad voor de mondquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus vraagt of Pootje met hem een bondje gaat vormen (grappend).
Pootje: "Nope!"
Geen Poottheus dus
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus vraagt of Pootje met hem een bondje gaat vormen (grappend).
Pootje: "Nope!"
Geen Poottheus dus
Zeker, maar ze hebben allemaal wel nare kantjes, als ik dan max 2 'finale Belgen' moest kiezen, zou ik -op dit moment- die 2 noemen. Kan er wel mee lachen (buiten het gedoe om).quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mattheus niet. Dat is echt een sneaky ventje. Ik zie liever iemand die kleur bekent. Niet iemand die met alle winden meewaait
Ja en waar hij uiteindelijk eindigde die had een vrijstelling en was DM die week en dat werd Milena.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ze hebben hem doorgegeven? Dat heb ik niet gezien
Keanu moet weg....zit al te lang in reserve tijd......als die nog langer blijft krijgt hij zo'n klap in zijn gezicht in de buitenwereld als hij hoort dat hij gewoon als pion gebruikt is in het spel en mazzel heeft gehad met David....want hij is overtuigd dat hij het heel goed doet.....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eens! Jolien is eng! Jordy is ook eng, maar die geeft het tenminste nog toe. Jolien roept de hele dag door hoe heilig ze wel niet is.
Dan hadden zowel Mattheus als Pootje dus gelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja en waar hij uiteindelijk eindigde die had een vrijstelling en was DM die week en dat werd Milena.
Jane gaf hem aan sharice, dat was de start. Vervolgens moesten ze allemaal naar de GR en werd ie doorgegeven. Kreeg jij hem, dan geen kans op vrijstelling en weer verder doorgeven. Toen kwam ie dus ergens weer bij jane terecht en die gaf hem toen aan Mattheus.
Ik had een groot negatief vooroordeel over matti na LoveIsland, maar vind hem hier een leuke gast.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:04 schreef freaky40 het volgende:
Matti en daarna Jolien zijn na Jordy de grootste kanshebbers op de finale. En dan zien we het wel. Matti heeft zich ook wel ontwikkeld, vond ik een beetje kleurloos maar maakt nu wel sfeer.
Al op Jordy gestemd.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:59 schreef Tascha071 het volgende:
Idd, ik denk dat hij buiten het huis een hele sympathieke gast is.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had een groot negatief vooroordeel over matti na LoveIsland, maar vind hem hier een leuke gast.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:45 schreef zodeju het volgende:
Moet wel zeggen dat Jane er veel voor over heeft om Axel te laten winnen.....Ze doet het niet voor het geld niet voor de fame en mist Jorda zo vreselijk maar heel dapper dat ze al die ontberingen voor Axel overheeft.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Idd, ik denk dat hij buiten het huis een hele sympathieke gast is.
Kan het alleen niet plaatsen met die vriendin van hem . Maar ja, zet Deborah volgend jaar in dat huis, kan dat ook opeens een topwijf zijn nadat we al haar trauma's hebben gehoord en we weten waar dat "gedrag" op social media vandaan komt.
Bedanktquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:59 schreef Tascha071 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:06 schreef mazaru het volgende:
De kaarten gaan in de doos. Wat een heerlijk gezicht. Het is maar voor even, maar het ziet er zo hoopgevend uit
Ja als ze een game moeten spelen voor het meubilair mogen we het ook niet zienquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:10 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze niet gewoon die game-area weer vullen met sportmeuk op de vrijdag... duurt die dag voor ons tenminste ook niet zo lang
Een BBQ met bierpong tussen de teamsquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:10 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze niet gewoon die game-area weer vullen met sportmeuk op de vrijdag... duurt die dag voor ons tenminste ook niet zo lang
Goed idee !quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:10 schreef Ireth het volgende:
Het scheelt, er is een verpleegkundige in huisquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:12 schreef lojanda het volgende:
Ach ach ach.. Jordy neemt weer even tijd voor een stukje acteren en leest maar weer eens zijn kaarten. Kom Jordy pers er nog een traantje uit, wie weet helpt het voor wat extra stemmen. Het schuim is daar echt gevoelig voor![]()
![]()
Ik kijk nu echt naar een comedy![]()
En over liggen gesproken.. die gast moet toch ook echt doorlig plekken hebben
Die zegt alleen maar dat mensen stinkenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het scheelt, er is een verpleegkundige in huis![]()
Dat janken is wel echt maar ik snap niet dat hij hierom moet huilen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy jenkt... Om zijn eigen woorden te gebruiken: "En wat zeggen we dan? Kan mij 't skeel'n!?"
Wat een act
even de lepel erbij en tjakkaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het scheelt, er is een verpleegkundige in huis![]()
Dat snap ik ook nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat janken is wel echt maar ik snap niet dat hij hierom moet huilen.
pootje is ook niet altijd eerlijk, gister nog in de uitzending tijdens de ronde tafel “ik heb nog nooit van de groep GENOMEN” terwijl hij letterlijk de 7¤ toe-eigenende terwijl voor iedereen een euro over was gebleven.. xDquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Pootje is echt een lompe boer maar wel de enige daar die overal eerlijk in is. Hij roept dat niet zoal Jordy maar is het ook gewoon en het maakt hem ook niet uit wat een ander van hem denkt. Hij neemt ook geen blad voor de mond
Zijn droomquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat janken is wel echt maar ik snap niet dat hij hierom moet huilen.
Inderdaad, een klein beetje dief bestaat niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:19 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
pootje is ook niet altijd eerlijk, gister nog in de uitzending tijdens de ronde tafel “ik heb nog nooit van de groep GENOMEN” terwijl hij letterlijk de 7¤ toe-eigenende terwijl voor iedereen een euro over was gebleven.. xD
Misschien had hij daar eerder over na moeten denken, en hij gaat toch niet weg\Helaasquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is de trigger, hij zit echt met het laatste dag gevoel daar.
Dit is toch gewoon echt lachwekkendquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy jenkt... Om zijn eigen woorden te gebruiken: "En wat zeggen we dan? Kan mij 't skeel'n!?"
Wat een act
Zou dat door die kaartjes komen. Vind het wel knap dat hij het gewoon laat zien en zich er niet voorschaamt. Maarja ik huil alleen als er iets is met mijn gezin. Laatste keer gehuild on april 2021 toen mijn vrouw het bijna niet redde met corona en ik werd gebeld vanuit de ic dat het heel slecht ging en ik niet mocht komen omdat ik ook corona had.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:19 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
pootje is ook niet altijd eerlijk, gister nog in de uitzending tijdens de ronde tafel “ik heb nog nooit van de groep GENOMEN” terwijl hij letterlijk de 7¤ toe-eigenende terwijl voor iedereen een euro over was gebleven.. xD
dit zou wel bizar zijn als t echt zo isquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:16 schreef Paul het volgende:
scoooooooooooop BB / Moet Jane BB verlaten voor een ander TV-programma?
Maak daar maar herleest van.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:07 schreef Ireth het volgende:
Jordi leest al zijn kaartjes voor hij ze 1 voor 1 opbergt. Ja zo gaat de lange dag ook wel gevuld worden.
In spel hard maar als persoon een softie.Dat is wat zijn clubje daar ook van hem zegt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon echt lachwekkend![]()
![]()
Ik kan echt niet met zulke personen.. dit werkt bij mij echt averechts en dan vooral ook omdat hij continu wat anders heeft laten zien al die weken
is liedje van Boer Harms hahaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:23 schreef greysbones het volgende:
Brommer rijden
Brommers kieken
Dikke tietn
Ok Axel
Zo slechtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:24 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
is liedje van Boer Harms haha
Ze heeft al eind van het jaar meegedaan aan een programma. Dat wordt in september uit gezonden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:22 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dit zou wel bizar zijn als t echt zo is
wat een casting dit jaar zeg xD man man man
Steeds weer datzelfde gedoe als blijkt dat de evenaar toch niet dwars door z'n hol blijkt te lopen. Meteen helemaal geen zon meer.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon echt lachwekkend![]()
![]()
Ik kan echt niet met zulke personen.. dit werkt bij mij echt averechts en dan vooral ook omdat hij continu wat anders heeft laten zien al die weken
Mwahhhquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:26 schreef Tascha071 het volgende:
Ben benieuwd of dit iets doet met zijn karakter. Die fassinatie voor die kaartjes. En dan thuis komen…. Dat je ouders je huis hebben vol gehangen. Denken dat je n bnn’er bent.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Steeds weer datzelfde gedoe als blijkt dat de evenaar toch niet dwars door z'n hol blijkt te lopen. Meteen helemaal geen zon meer.
Al dat overdreven gedoe, dat 'leuk doen' of nu dit weer is gewoon voor de bühne, zo komt het in elk geval op mij over. Dat hij dat geforceerde leuk doen niet nodig heeft liet ie in het begin zien. Toen kwam ie ook nog wel sympathiek over, tot Niels weg ging, daarna werd het alleen maar erger.
Denk dat hij dondersgoed weet dat er hierna niets uit voorkomt. Daarvoor heeft hij alles wel gevolgd en is hij te nuchter voor. Denk wel dat het hem gaat tegenvallen met het plannen met de camper dat dat niet gaat gebeuren. Hij denkt dat matti dit echt graag wil doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:26 schreef Tascha071 het volgende:
Ben benieuwd of dit iets doet met zijn karakter. Die fassinatie voor die kaartjes. En dan thuis komen…. Dat je ouders je huis hebben vol gehangen. Denken dat je n bnn’er bent.
Ik vond Jordy met Niels echt helemaal niet leukquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Steeds weer datzelfde gedoe als blijkt dat de evenaar toch niet dwars door z'n hol blijkt te lopen. Meteen helemaal geen zon meer.
Al dat overdreven gedoe, dat 'leuk doen' of nu dit weer is gewoon voor de bühne, zo komt het in elk geval op mij over. Dat hij dat geforceerde leuk doen niet nodig heeft liet ie in het begin zien. Toen kwam ie ook nog wel sympathiek over, tot Niels weg ging, daarna werd het alleen maar erger.
Die is ook groenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:27 schreef mazaru het volgende:
Kunnen ze niet gewoon de camera op de vijver zetten?
[ afbeelding ]
LOL Ik noem het zelfmedelijden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
In spel hard maar als persoon een softie.Dat is wat zijn clubje daar ook van hem zegt.
Hooikoorts?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal![]()
Jane wil (weer) iets met familie volgende week.. ze is er *snuif* sooooooo aan toe. Al *snif* 3 weken. Alles valt haar soooo zwaar *snift*
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die is ook groen![]()
maar als Jordy door heeft dat de camera daarop gericht staat, heb je best kans dat ie in de vijver gaat zitten met zijn kaartjes
Overacting ... op een gegeven moment wordt het vermoeiend, en helemaal als een omgeving het in stand houdt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:26 schreef Tascha071 het volgende:
Zit hij hier niet in het bed van Mattie?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, ik heb hem nog nooit leuk gevonden.. meteen van het eerste moment zag ik hem al zo en dat is alleen maar erger geworden. Hij is zo overheersend en dominant en daarbij ziet hij zichzelf ook als de meest briljante speler en is zo vol van zichzelf.. ik heb alleen maar ergernis naar hemquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zelf denkt ze verkoudenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hooikoorts?
Ik loop ook alleen maar te snuiven en niezen
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die is ook groen![]()
maar als Jordy door heeft dat de camera daarop gericht staat, heb je best kans dat ie in de vijver gaat zitten met zijn kaartjes
Nee, dat is zijn eigen bed met al zijn Valentijnskaartenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zit hij hier niet in het bed van Mattie?
Doe niet zo naief, enige waar het haar om gaat is zelf winnen, heeft haar vriend Jorda ook tegen haar gezegd, doe alles no matter what dat je gaat winnen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:45 schreef zodeju het volgende:
Moet wel zeggen dat Jane er veel voor over heeft om Axel te laten winnen.....Ze doet het niet voor het geld niet voor de fame en mist Jorda zo vreselijk maar heel dapper dat ze al die ontbereingen voor Axel overheeft.
Nee hoor dat was het bed van Mattheus waar hij net op lagquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dat is zijn eigen bed met al zijn Valentijnskaarten
Volgens mij ligt hij in het linker bed, rechts ligt Mattie. Anders mag je schieten hoor als ikquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dat is zijn eigen bed met al zijn Valentijnskaarten
Doe mij dan maar weer de podcast (misschien eens die met Milena??)quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:33 schreef mazaru het volgende:
Ik hoor nog liever lopend snot dan dat gesnotter en gezucht van Jordy
Oeh, dat is even veranderd ten opzichten van gisteren. Nu is het gelijk aan de bekende FB poll.quote:
* greysbones mag niet schietenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt hij in het linker bed, rechts ligt Mattie. Anders mag je schieten hoor als ik
ongelijk heb
Dat gesnotter is ook echt en dat van Jordyquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:33 schreef mazaru het volgende:
Ik hoor nog liever lopend snot dan dat gesnotter en gezucht van Jordy
Nou nee hoor, daar ga ik niet over discussiëren. Ik onthoud nooit waar ze liggen. Dikke kans dat ik het fout hebquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt hij in het linker bed, rechts ligt Mattie. Anders mag je schieten hoor als ik
ongelijk heb
Dit is het bed van matti waar die op ligt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Tja die kan ook wel een reset gebruikenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:37 schreef greysbones het volgende:
Hebben ze nu de stekker al eens uit Peter gehaald of ?
Of een batterij wissel...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja die kan ook wel een reset gebruiken
ik heb net gestemd hahaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oeh, dat is even veranderd ten opzichten van gisteren. Nu is het gelijk aan de bekende FB poll.
Make up gaat weer afquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:38 schreef Ireth het volgende:
Jaxel gaat weer de sauna in? Is dat niet veel beter/gezonder voor je huid als je dat doet zonder 20 lagen dure make-up??
Nadat ze er achter kwam dat de sauna koud wasquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:38 schreef Ireth het volgende:
Jaxel gaat weer de sauna in? Is dat niet veel beter/gezonder voor je huid als je dat doet zonder 20 lagen dure make-up??
Snap wat je zegt, ik gaf 'm in die eerste week ondanks al z'n gemok om die nominatie nog het voordeel van de twijfel. Toen de topspel/kutspel-moodswings een patroon werden om vooral dingen die hij afkeurde van anderen, maar zelf met de grootste lol deed (en nog steeds doet!), was ik er eigenlijk wel klaar mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nah, ik heb hem nog nooit leuk gevonden.. meteen van het eerste moment zag ik hem al zo en dat is alleen maar erger geworden. Hij is zo overheersend en dominant en daarbij ziet hij zichzelf ook als de meest briljante speler en is zo vol van zichzelf.. ik heb alleen maar ergernis naar hem![]()
Ik hoop ook echt dat hij zo op zijn bek gaat..
uw tips worden ter harte genomenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:38 schreef Ireth het volgende:
Ik heb nog 4 stemmen staan, gaan we aan het begin van de avond maar eens inzetten..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb net gestemd haha
[ afbeelding ]
en 2x Jolien
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
uw tips worden ter harte genomen![]()
[ afbeelding ]
Het is gewoon een gevoelig jongquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap wat je zegt, ik gaf 'm in die eerste week ondanks al z'n gemok om die nominatie nog het voordeel van de twijfel. Toen de topspel/kutspel-moodswings een patroon werden om vooral dingen die hij afkeurde van anderen, maar zelf met de grootste lol deed (en nog steeds doet!), was ik er eigenlijk wel klaar mee.
Druppel was z'n 10+ urige moksessie op valentijnsdag. Anderen baalden ook en hebben er ook om gehuild, en die teleurstelling op zich snap ik allemaal nog wel, maar dat sloeg echt alles.
Alles wat hij doet is zo overdreven.. hij kent geen normaal gedrag. Bij hem staat overal te voor.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap wat je zegt, ik gaf 'm in die eerste week ondanks al z'n gemok om die nominatie nog het voordeel van de twijfel. Toen de topspel/kutspel-moodswings een patroon werden om vooral dingen die hij afkeurde van anderen, maar zelf met de grootste lol deed (en nog steeds doet!), was ik er eigenlijk wel klaar mee.
Druppel was z'n 10+ urige moksessie op valentijnsdag. Anderen baalden ook en hebben er ook om gehuild, en die teleurstelling op zich snap ik allemaal nog wel, maar dat sloeg echt alles.
kwaad spreken over de andere?quote:
Dit is gewoon 1 grote act. Alles om in de uitzending te komen. Als het aan hem lag dan zat hij alleen in dat huis zodat hij 24/7 in beeld zou zijn. En hij zou dan ook nog denken dat hij alle kijkcijfers verpletterd met zijn spetterende persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee overgeef geluid makenquote:
Dat kartel wordt iedere keer gered toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:44 schreef lojanda het volgende:
Toch heb ik een gevoel dat er iets gebeurd vandaag waardoor het kartel gered gaat worden. Zou me niet verbazen als BB het zo gaat draaien dat ze gewoon met vieren blijven.
Ik hoop van niet, zulke bemoeienis zou ik de doodsteek van het programma vinden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:44 schreef lojanda het volgende:
Toch heb ik een gevoel dat er iets gebeurd vandaag waardoor het kartel gered gaat worden. Zou me niet verbazen als BB het zo gaat draaien dat ze gewoon met vieren blijven.
der integriteit ?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:42 schreef Rhosyn het volgende:
Jane is iets kwijt. Iets wat belangrijk is.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:44 schreef lojanda het volgende:
Komt ook omdat ze hele dure spullen heeft. Hoorde gister wat het allemaal kostte wat ze gebruikt. Allemaal dure merken zoals diorquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:40 schreef lojanda het volgende:
Jane doet niet aan crèmetjes en lotions om haar make-up te verwijderen.. gewoon een washandje met water en zeep
Daarom ookquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kartel wordt iedere keer gered toch?
oh okquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee overgeef geluid maken
Doet ze heel vaak
Ik hoop het ook niet want dan ben ik er wel klaar mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, zulke bemoeienis zou ik de doodsteek van het programma vinden.
Eerst was het wicky en later keanu maar die zat toen niet bij jordy en mattiquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kartel wordt iedere keer gered toch?
Ik denk dat het qua vriendschappen best goed kan komenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:47 schreef Ireth het volgende:
My 2 cents over jordy: jarenlang veel te dik geweest, vertelde nog nooit een date gehad te hebben, vermoedelijk gepest vanwege zijn dik zijn, misschien nooit ergens bij gehoord. Nu flink afgevallen, uitverkoren om hieraan mee te doen, probeert de afgelopen jaren hier in te halen. Vriendjes maken, popi zijn, dan krijg je een bak valentijnspost, eindelijk mensen die je leuk vinden en dan de teleurstelling dat je ze toch niet krijgt,vervolgens nog meer fantast, weer mensen die je wel leuk vinden, leuke dingen doen met je vriendengroepje. Eindelijk ergens bij horen.
Alleen slaat ie daar best in door bij tijd en wijle... en dat is irritant, maar vind dat ergens ook wel sneu. Vooral als na afloop idd zal blijken dat die vriendschappen toch niet blijven bestaan na dit avontuur.
Ik hoop het. Heb mijn hoop voornamelijk op matti gericht wat dat betreft.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het qua vriendschappen best goed kan komen
Vast niet met allemaal
Maar 1 of 2
Nou dat zal het probleem niet zijn, als je dat kan kopen hoef je het ook niet daar op te bezuinigen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Komt ook omdat ze hele dure spullen heeft. Hoorde gister wat het allemaal kostte wat ze gebruikt. Allemaal dure merken zoals dior
Ik denk Jolien ook welquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop het. Heb mijn hoop voornamelijk op matti gericht wat dat betreft.
Hij zal er best 1 of 2 aan overhoudenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:47 schreef Ireth het volgende:
My 2 cents over jordy: jarenlang veel te dik geweest, vertelde nog nooit een date gehad te hebben, vermoedelijk gepest vanwege zijn dik zijn, misschien nooit ergens bij gehoord. Nu flink afgevallen, uitverkoren om hieraan mee te doen, probeert de afgelopen jaren hier in te halen. Vriendjes maken, popi zijn, dan krijg je een bak valentijnspost, eindelijk mensen die je leuk vinden en dan de teleurstelling dat je ze toch niet krijgt,vervolgens nog meer fanmail, weer mensen die je wel leuk vinden, leuke dingen doen met je vriendengroepje. Eindelijk ergens bij horen.
Alleen slaat ie daar best in door bij tijd en wijle... en dat is irritant, maar vind dat ergens ook wel sneu. Vooral als na afloop idd zal blijken dat die vriendschappen toch niet blijven bestaan na dit avontuur.
Nee mattie is daar volgens mij veels te druk voorquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb het gevoel dat Matt en Jordy ook na BB wel vrienden blijven.
Ik zou na een week prei er ook wel klaar mee zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou de helft van de prei, ze gooien heel veel weg
Ik denk dat het probleem gewoon zijn karakter is.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:47 schreef Ireth het volgende:
My 2 cents over jordy: jarenlang veel te dik geweest, vertelde nog nooit een date gehad te hebben, vermoedelijk gepest vanwege zijn dik zijn, misschien nooit ergens bij gehoord. Nu flink afgevallen, uitverkoren om hieraan mee te doen, probeert de afgelopen jaren hier in te halen. Vriendjes maken, popi zijn, dan krijg je een bak valentijnspost, eindelijk mensen die je leuk vinden en dan de teleurstelling dat je ze toch niet krijgt,vervolgens nog meer fanmail, weer mensen die je wel leuk vinden, leuke dingen doen met je vriendengroepje. Eindelijk ergens bij horen.
dat was vanmorgen, 30 euro een lippenstifft die spoort niet, makeupdoosje met nadruk op je was 50 euroquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Komt ook omdat ze hele dure spullen heeft. Hoorde gister wat het allemaal kostte wat ze gebruikt. Allemaal dure merken zoals dior
Vast niet het afdakjequote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:52 schreef Kissingbird het volgende:
Haartjes Keanu gaan ook gekapt worden![]()
goedemorgen COS'rs
O ik ging al twijfelen aan mezelf toen ik gisteren sharice de prei zag schoonmaken..ik snij hem veel verder door in het donkerequote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou de helft van de prei, ze gooien heel veel weg
is toch waarquote:
Wicky zat er ook niet bij tochquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Eerst was het wicky en later keanu maar die zat toen niet bij jordy en matti
Die is nog niet bekendquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ligt in dezelfde doos als die van die bewoner die de hele pot pakte.
Kiki en David en Vera gingen om andere reden.....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:44 schreef lojanda het volgende:
Evaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kiki en David en Vera gingen om andere reden.....
- 7 euroquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ligt in dezelfde doos als die van die bewoner die de hele pot pakte.
Axel wordt een tomaatquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:54 schreef Kissingbird het volgende:
Vandaag tomaatje morgen chocolaatje zegt Axel tegen haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |