Er zijn er een paar die elke keer moeite doenquote:
Pindakaas en jam óf pindakaas en hagelslag hoor je wel eens vaker idd, maar alle 3 tegelijk is voor mij nieuw!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Mijn zoon at vroeghar op brood Pindakaas met Jam en Chocolade hagelslag
Tegenwoordig mogen kinderen blij zijn dat ze wat op hun brood hebben....Wat dat betreft zijn de tijden toch wel heel erg verandert....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Mijn zoon at vroeghar op brood Pindakaas met Jam en Chocolade hagelslag
Ik was in die tijd bijstandsmoeder. De boodschappen waren toen nog niet zo duur als nu.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tegenwoordig mogen kinderen blij zijn dat ze wat op hun brood hebben....Wat dat betreft zijn de tijden toch wel heel erg verandert....
true ..daarom best beetje moeite met influencersquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik was in die tijd bijstandsmoeder. De boodschappen waren toen nog niet zo duur als nu.
Gooi er straks een kwartje in en ze miepen weer over anderen en de snacks.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk maar weer eens zonder geluid Naar die gezichten kijken zegt ook veel.
De ene influencer is de andere ook niet he.. zag gisteren een trailer over Jake en Logan Paul.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:13 schreef Thorelf het volgende:
[..]
true ..daarom best beetje moeite met influencers
Matti komt afdrogenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy afwassen, afdroger is even met pauze
klopt het publiek maakt zequote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
De ene influencer is de andere ook niet he.. zag gisteren een trailer over Jake en Logan Paul.
Alles draait om de like's en fame, en die geven wij (als de maatschappij) ze hun in overvloed.
Maar zou met de meeste niet willen ruilen, de kater komt later.
Getuige de antwoorden van matti denk ik dat ook. Wat Pootje zei, geen idee.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:18 schreef Droopie het volgende:
Volgens mij gaat Pootje straks het haar doen van Matt.
Iig kapperstalk.
Is ook wel eens prettig. Gok dat ie dat straks wel weer een keer inhaalt.quote:
Kan je na gaan hoe de tijden eigenlijk achteruit gaan....je zal het zelf ook niet breed gehad hebben maar kon het doen.....Nu moeten de lagerescholen zowat hun ontbijt verzorgen.....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik was in die tijd bijstandsmoeder. De boodschappen waren toen nog niet zo duur als nu.
Dat is niet overal zo. Het is heel fijn dat er plaatsen zijn waar dit inderdaad door de scholen wordt overgenomen, maar het is niet in het hele land zo (gelukkig)quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan je na gaan hoe de tijden eigenlijk achteruit gaan....je zal het zelf ook niet breed gehad hebben maar kon het doen.....Nu moeten de lagerescholen zowat hun ontbijt verzorgen.....
Proberen Axel ook niet bewoners zijn kant op te krijgen??quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:24 schreef KinKiJan het volgende:
Jane had gisteren gelijk dat ze verkoudheid op voelde komen, 'kop-vol-snot-stem' nu
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:25 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice vertelt Axel dat 'het kartel' haar gisterenavond 'een aanbod' gedaan heeft om samen te werken
Sorry zit helemaal verkeerd.......weet niet hoe ik het weg kan krijgen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Proberen Axel ook niet bewoners zijn kant op te krijgen??
Ik ga het niet meer over gisterenavond hebben deze ochtend, liet mij even gaanquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:25 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice vertelt Axel dat 'het kartel' haar gisterenavond 'een aanbod' gedaan heeft om samen te werken
Denk eerder hooikoorts ze komen niet in contact met andere mensen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:24 schreef KinKiJan het volgende:
Jane had gisteren gelijk dat ze verkoudheid op voelde komen, 'kop-vol-snot-stem' nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |