Dat kartel wordt iedere keer gered toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:44 schreef lojanda het volgende:
Toch heb ik een gevoel dat er iets gebeurd vandaag waardoor het kartel gered gaat worden. Zou me niet verbazen als BB het zo gaat draaien dat ze gewoon met vieren blijven.
Ik hoop van niet, zulke bemoeienis zou ik de doodsteek van het programma vinden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:44 schreef lojanda het volgende:
Toch heb ik een gevoel dat er iets gebeurd vandaag waardoor het kartel gered gaat worden. Zou me niet verbazen als BB het zo gaat draaien dat ze gewoon met vieren blijven.
der integriteit ?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:42 schreef Rhosyn het volgende:
Jane is iets kwijt. Iets wat belangrijk is.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:44 schreef lojanda het volgende:
Komt ook omdat ze hele dure spullen heeft. Hoorde gister wat het allemaal kostte wat ze gebruikt. Allemaal dure merken zoals diorquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:40 schreef lojanda het volgende:
Jane doet niet aan crèmetjes en lotions om haar make-up te verwijderen.. gewoon een washandje met water en zeep
Daarom ookquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kartel wordt iedere keer gered toch?
oh okquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee overgeef geluid maken
Doet ze heel vaak
Ik hoop het ook niet want dan ben ik er wel klaar mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, zulke bemoeienis zou ik de doodsteek van het programma vinden.
Eerst was het wicky en later keanu maar die zat toen niet bij jordy en mattiquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kartel wordt iedere keer gered toch?
Ik denk dat het qua vriendschappen best goed kan komenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:47 schreef Ireth het volgende:
My 2 cents over jordy: jarenlang veel te dik geweest, vertelde nog nooit een date gehad te hebben, vermoedelijk gepest vanwege zijn dik zijn, misschien nooit ergens bij gehoord. Nu flink afgevallen, uitverkoren om hieraan mee te doen, probeert de afgelopen jaren hier in te halen. Vriendjes maken, popi zijn, dan krijg je een bak valentijnspost, eindelijk mensen die je leuk vinden en dan de teleurstelling dat je ze toch niet krijgt,vervolgens nog meer fantast, weer mensen die je wel leuk vinden, leuke dingen doen met je vriendengroepje. Eindelijk ergens bij horen.
Alleen slaat ie daar best in door bij tijd en wijle... en dat is irritant, maar vind dat ergens ook wel sneu. Vooral als na afloop idd zal blijken dat die vriendschappen toch niet blijven bestaan na dit avontuur.
Ik hoop het. Heb mijn hoop voornamelijk op matti gericht wat dat betreft.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het qua vriendschappen best goed kan komen
Vast niet met allemaal
Maar 1 of 2
Nou dat zal het probleem niet zijn, als je dat kan kopen hoef je het ook niet daar op te bezuinigen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Komt ook omdat ze hele dure spullen heeft. Hoorde gister wat het allemaal kostte wat ze gebruikt. Allemaal dure merken zoals dior
Ik denk Jolien ook welquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop het. Heb mijn hoop voornamelijk op matti gericht wat dat betreft.
Hij zal er best 1 of 2 aan overhoudenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:47 schreef Ireth het volgende:
My 2 cents over jordy: jarenlang veel te dik geweest, vertelde nog nooit een date gehad te hebben, vermoedelijk gepest vanwege zijn dik zijn, misschien nooit ergens bij gehoord. Nu flink afgevallen, uitverkoren om hieraan mee te doen, probeert de afgelopen jaren hier in te halen. Vriendjes maken, popi zijn, dan krijg je een bak valentijnspost, eindelijk mensen die je leuk vinden en dan de teleurstelling dat je ze toch niet krijgt,vervolgens nog meer fanmail, weer mensen die je wel leuk vinden, leuke dingen doen met je vriendengroepje. Eindelijk ergens bij horen.
Alleen slaat ie daar best in door bij tijd en wijle... en dat is irritant, maar vind dat ergens ook wel sneu. Vooral als na afloop idd zal blijken dat die vriendschappen toch niet blijven bestaan na dit avontuur.
Nee mattie is daar volgens mij veels te druk voorquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb het gevoel dat Matt en Jordy ook na BB wel vrienden blijven.
Ik zou na een week prei er ook wel klaar mee zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou de helft van de prei, ze gooien heel veel weg
Ik denk dat het probleem gewoon zijn karakter is.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:47 schreef Ireth het volgende:
My 2 cents over jordy: jarenlang veel te dik geweest, vertelde nog nooit een date gehad te hebben, vermoedelijk gepest vanwege zijn dik zijn, misschien nooit ergens bij gehoord. Nu flink afgevallen, uitverkoren om hieraan mee te doen, probeert de afgelopen jaren hier in te halen. Vriendjes maken, popi zijn, dan krijg je een bak valentijnspost, eindelijk mensen die je leuk vinden en dan de teleurstelling dat je ze toch niet krijgt,vervolgens nog meer fanmail, weer mensen die je wel leuk vinden, leuke dingen doen met je vriendengroepje. Eindelijk ergens bij horen.
dat was vanmorgen, 30 euro een lippenstifft die spoort niet, makeupdoosje met nadruk op je was 50 euroquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Komt ook omdat ze hele dure spullen heeft. Hoorde gister wat het allemaal kostte wat ze gebruikt. Allemaal dure merken zoals dior
Vast niet het afdakjequote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:52 schreef Kissingbird het volgende:
Haartjes Keanu gaan ook gekapt worden![]()
goedemorgen COS'rs
O ik ging al twijfelen aan mezelf toen ik gisteren sharice de prei zag schoonmaken..ik snij hem veel verder door in het donkerequote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou de helft van de prei, ze gooien heel veel weg
is toch waarquote:
Wicky zat er ook niet bij tochquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Eerst was het wicky en later keanu maar die zat toen niet bij jordy en matti
Die is nog niet bekendquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ligt in dezelfde doos als die van die bewoner die de hele pot pakte.
Kiki en David en Vera gingen om andere reden.....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:44 schreef lojanda het volgende:
Evaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kiki en David en Vera gingen om andere reden.....
- 7 euroquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ligt in dezelfde doos als die van die bewoner die de hele pot pakte.
Axel wordt een tomaatquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:54 schreef Kissingbird het volgende:
Vandaag tomaatje morgen chocolaatje zegt Axel tegen haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |