Maak daar maar herleest van.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:07 schreef Ireth het volgende:
Jordi leest al zijn kaartjes voor hij ze 1 voor 1 opbergt. Ja zo gaat de lange dag ook wel gevuld worden.
In spel hard maar als persoon een softie.Dat is wat zijn clubje daar ook van hem zegt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon echt lachwekkend![]()
![]()
Ik kan echt niet met zulke personen.. dit werkt bij mij echt averechts en dan vooral ook omdat hij continu wat anders heeft laten zien al die weken
is liedje van Boer Harms hahaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:23 schreef greysbones het volgende:
Brommer rijden
Brommers kieken
Dikke tietn
Ok Axel
Zo slechtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:24 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
is liedje van Boer Harms haha
Ze heeft al eind van het jaar meegedaan aan een programma. Dat wordt in september uit gezonden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:22 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dit zou wel bizar zijn als t echt zo is
wat een casting dit jaar zeg xD man man man
Steeds weer datzelfde gedoe als blijkt dat de evenaar toch niet dwars door z'n hol blijkt te lopen. Meteen helemaal geen zon meer.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon echt lachwekkend![]()
![]()
Ik kan echt niet met zulke personen.. dit werkt bij mij echt averechts en dan vooral ook omdat hij continu wat anders heeft laten zien al die weken
Mwahhhquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:26 schreef Tascha071 het volgende:
Ben benieuwd of dit iets doet met zijn karakter. Die fassinatie voor die kaartjes. En dan thuis komen…. Dat je ouders je huis hebben vol gehangen. Denken dat je n bnn’er bent.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Steeds weer datzelfde gedoe als blijkt dat de evenaar toch niet dwars door z'n hol blijkt te lopen. Meteen helemaal geen zon meer.
Al dat overdreven gedoe, dat 'leuk doen' of nu dit weer is gewoon voor de bühne, zo komt het in elk geval op mij over. Dat hij dat geforceerde leuk doen niet nodig heeft liet ie in het begin zien. Toen kwam ie ook nog wel sympathiek over, tot Niels weg ging, daarna werd het alleen maar erger.
Denk dat hij dondersgoed weet dat er hierna niets uit voorkomt. Daarvoor heeft hij alles wel gevolgd en is hij te nuchter voor. Denk wel dat het hem gaat tegenvallen met het plannen met de camper dat dat niet gaat gebeuren. Hij denkt dat matti dit echt graag wil doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:26 schreef Tascha071 het volgende:
Ben benieuwd of dit iets doet met zijn karakter. Die fassinatie voor die kaartjes. En dan thuis komen…. Dat je ouders je huis hebben vol gehangen. Denken dat je n bnn’er bent.
Ik vond Jordy met Niels echt helemaal niet leukquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Steeds weer datzelfde gedoe als blijkt dat de evenaar toch niet dwars door z'n hol blijkt te lopen. Meteen helemaal geen zon meer.
Al dat overdreven gedoe, dat 'leuk doen' of nu dit weer is gewoon voor de bühne, zo komt het in elk geval op mij over. Dat hij dat geforceerde leuk doen niet nodig heeft liet ie in het begin zien. Toen kwam ie ook nog wel sympathiek over, tot Niels weg ging, daarna werd het alleen maar erger.
Die is ook groenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:27 schreef mazaru het volgende:
Kunnen ze niet gewoon de camera op de vijver zetten?
[ afbeelding ]
LOL Ik noem het zelfmedelijden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
In spel hard maar als persoon een softie.Dat is wat zijn clubje daar ook van hem zegt.
Hooikoorts?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal![]()
Jane wil (weer) iets met familie volgende week.. ze is er *snuif* sooooooo aan toe. Al *snif* 3 weken. Alles valt haar soooo zwaar *snift*
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die is ook groen![]()
maar als Jordy door heeft dat de camera daarop gericht staat, heb je best kans dat ie in de vijver gaat zitten met zijn kaartjes
Overacting ... op een gegeven moment wordt het vermoeiend, en helemaal als een omgeving het in stand houdt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:26 schreef Tascha071 het volgende:
Zit hij hier niet in het bed van Mattie?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:27 schreef mazaru het volgende:
Kunnen ze niet gewoon de camera op de vijver zetten?
[ afbeelding ]
Nah, ik heb hem nog nooit leuk gevonden.. meteen van het eerste moment zag ik hem al zo en dat is alleen maar erger geworden. Hij is zo overheersend en dominant en daarbij ziet hij zichzelf ook als de meest briljante speler en is zo vol van zichzelf.. ik heb alleen maar ergernis naar hemquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |