Goed idee !quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:10 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze niet gewoon die game-area weer vullen met sportmeuk op de vrijdag... duurt die dag voor ons tenminste ook niet zo lang
Het scheelt, er is een verpleegkundige in huisquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:12 schreef lojanda het volgende:
Ach ach ach.. Jordy neemt weer even tijd voor een stukje acteren en leest maar weer eens zijn kaarten. Kom Jordy pers er nog een traantje uit, wie weet helpt het voor wat extra stemmen. Het schuim is daar echt gevoelig voor![]()
![]()
Ik kijk nu echt naar een comedy![]()
En over liggen gesproken.. die gast moet toch ook echt doorlig plekken hebben
Die zegt alleen maar dat mensen stinkenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het scheelt, er is een verpleegkundige in huis![]()
Dat janken is wel echt maar ik snap niet dat hij hierom moet huilen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy jenkt... Om zijn eigen woorden te gebruiken: "En wat zeggen we dan? Kan mij 't skeel'n!?"
Wat een act
even de lepel erbij en tjakkaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het scheelt, er is een verpleegkundige in huis![]()
Dat snap ik ook nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat janken is wel echt maar ik snap niet dat hij hierom moet huilen.
pootje is ook niet altijd eerlijk, gister nog in de uitzending tijdens de ronde tafel “ik heb nog nooit van de groep GENOMEN” terwijl hij letterlijk de 7¤ toe-eigenende terwijl voor iedereen een euro over was gebleven.. xDquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Pootje is echt een lompe boer maar wel de enige daar die overal eerlijk in is. Hij roept dat niet zoal Jordy maar is het ook gewoon en het maakt hem ook niet uit wat een ander van hem denkt. Hij neemt ook geen blad voor de mond
Zijn droomquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat janken is wel echt maar ik snap niet dat hij hierom moet huilen.
Inderdaad, een klein beetje dief bestaat niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:19 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
pootje is ook niet altijd eerlijk, gister nog in de uitzending tijdens de ronde tafel “ik heb nog nooit van de groep GENOMEN” terwijl hij letterlijk de 7¤ toe-eigenende terwijl voor iedereen een euro over was gebleven.. xD
Misschien had hij daar eerder over na moeten denken, en hij gaat toch niet weg\Helaasquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is de trigger, hij zit echt met het laatste dag gevoel daar.
Dit is toch gewoon echt lachwekkendquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy jenkt... Om zijn eigen woorden te gebruiken: "En wat zeggen we dan? Kan mij 't skeel'n!?"
Wat een act
Zou dat door die kaartjes komen. Vind het wel knap dat hij het gewoon laat zien en zich er niet voorschaamt. Maarja ik huil alleen als er iets is met mijn gezin. Laatste keer gehuild on april 2021 toen mijn vrouw het bijna niet redde met corona en ik werd gebeld vanuit de ic dat het heel slecht ging en ik niet mocht komen omdat ik ook corona had.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:19 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
pootje is ook niet altijd eerlijk, gister nog in de uitzending tijdens de ronde tafel “ik heb nog nooit van de groep GENOMEN” terwijl hij letterlijk de 7¤ toe-eigenende terwijl voor iedereen een euro over was gebleven.. xD
dit zou wel bizar zijn als t echt zo isquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:16 schreef Paul het volgende:
scoooooooooooop BB / Moet Jane BB verlaten voor een ander TV-programma?
Maak daar maar herleest van.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:07 schreef Ireth het volgende:
Jordi leest al zijn kaartjes voor hij ze 1 voor 1 opbergt. Ja zo gaat de lange dag ook wel gevuld worden.
In spel hard maar als persoon een softie.Dat is wat zijn clubje daar ook van hem zegt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon echt lachwekkend![]()
![]()
Ik kan echt niet met zulke personen.. dit werkt bij mij echt averechts en dan vooral ook omdat hij continu wat anders heeft laten zien al die weken
is liedje van Boer Harms hahaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:23 schreef greysbones het volgende:
Brommer rijden
Brommers kieken
Dikke tietn
Ok Axel
Zo slechtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:24 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
is liedje van Boer Harms haha
Ze heeft al eind van het jaar meegedaan aan een programma. Dat wordt in september uit gezonden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:22 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dit zou wel bizar zijn als t echt zo is
wat een casting dit jaar zeg xD man man man
Steeds weer datzelfde gedoe als blijkt dat de evenaar toch niet dwars door z'n hol blijkt te lopen. Meteen helemaal geen zon meer.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon echt lachwekkend![]()
![]()
Ik kan echt niet met zulke personen.. dit werkt bij mij echt averechts en dan vooral ook omdat hij continu wat anders heeft laten zien al die weken
Mwahhhquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:26 schreef Tascha071 het volgende:
Ben benieuwd of dit iets doet met zijn karakter. Die fassinatie voor die kaartjes. En dan thuis komen…. Dat je ouders je huis hebben vol gehangen. Denken dat je n bnn’er bent.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Steeds weer datzelfde gedoe als blijkt dat de evenaar toch niet dwars door z'n hol blijkt te lopen. Meteen helemaal geen zon meer.
Al dat overdreven gedoe, dat 'leuk doen' of nu dit weer is gewoon voor de bühne, zo komt het in elk geval op mij over. Dat hij dat geforceerde leuk doen niet nodig heeft liet ie in het begin zien. Toen kwam ie ook nog wel sympathiek over, tot Niels weg ging, daarna werd het alleen maar erger.
Denk dat hij dondersgoed weet dat er hierna niets uit voorkomt. Daarvoor heeft hij alles wel gevolgd en is hij te nuchter voor. Denk wel dat het hem gaat tegenvallen met het plannen met de camper dat dat niet gaat gebeuren. Hij denkt dat matti dit echt graag wil doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:26 schreef Tascha071 het volgende:
Ben benieuwd of dit iets doet met zijn karakter. Die fassinatie voor die kaartjes. En dan thuis komen…. Dat je ouders je huis hebben vol gehangen. Denken dat je n bnn’er bent.
Ik vond Jordy met Niels echt helemaal niet leukquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Steeds weer datzelfde gedoe als blijkt dat de evenaar toch niet dwars door z'n hol blijkt te lopen. Meteen helemaal geen zon meer.
Al dat overdreven gedoe, dat 'leuk doen' of nu dit weer is gewoon voor de bühne, zo komt het in elk geval op mij over. Dat hij dat geforceerde leuk doen niet nodig heeft liet ie in het begin zien. Toen kwam ie ook nog wel sympathiek over, tot Niels weg ging, daarna werd het alleen maar erger.
Die is ook groenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:27 schreef mazaru het volgende:
Kunnen ze niet gewoon de camera op de vijver zetten?
[ afbeelding ]
LOL Ik noem het zelfmedelijden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
In spel hard maar als persoon een softie.Dat is wat zijn clubje daar ook van hem zegt.
Hooikoorts?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal![]()
Jane wil (weer) iets met familie volgende week.. ze is er *snuif* sooooooo aan toe. Al *snif* 3 weken. Alles valt haar soooo zwaar *snift*
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die is ook groen![]()
maar als Jordy door heeft dat de camera daarop gericht staat, heb je best kans dat ie in de vijver gaat zitten met zijn kaartjes
Overacting ... op een gegeven moment wordt het vermoeiend, en helemaal als een omgeving het in stand houdt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:26 schreef Tascha071 het volgende:
Zit hij hier niet in het bed van Mattie?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:27 schreef mazaru het volgende:
Kunnen ze niet gewoon de camera op de vijver zetten?
[ afbeelding ]
Nah, ik heb hem nog nooit leuk gevonden.. meteen van het eerste moment zag ik hem al zo en dat is alleen maar erger geworden. Hij is zo overheersend en dominant en daarbij ziet hij zichzelf ook als de meest briljante speler en is zo vol van zichzelf.. ik heb alleen maar ergernis naar hemquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |