jolien is engquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eens! Jolien is eng! Jordy is ook eng, maar die geeft het tenminste nog toe. Jolien roept de hele dag door hoe heilig ze wel niet is.
Pootje is echt een lompe boer maar wel de enige daar die overal eerlijk in is. Hij roept dat niet zoal Jordy maar is het ook gewoon en het maakt hem ook niet uit wat een ander van hem denkt. Hij neemt ook geen blad voor de mondquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus vraagt of Pootje met hem een bondje gaat vormen (grappend).
Pootje: "Nope!"
Geen Poottheus dus
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus vraagt of Pootje met hem een bondje gaat vormen (grappend).
Pootje: "Nope!"
Geen Poottheus dus
Zeker, maar ze hebben allemaal wel nare kantjes, als ik dan max 2 'finale Belgen' moest kiezen, zou ik -op dit moment- die 2 noemen. Kan er wel mee lachen (buiten het gedoe om).quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mattheus niet. Dat is echt een sneaky ventje. Ik zie liever iemand die kleur bekent. Niet iemand die met alle winden meewaait
Ja en waar hij uiteindelijk eindigde die had een vrijstelling en was DM die week en dat werd Milena.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ze hebben hem doorgegeven? Dat heb ik niet gezien
Keanu moet weg....zit al te lang in reserve tijd......als die nog langer blijft krijgt hij zo'n klap in zijn gezicht in de buitenwereld als hij hoort dat hij gewoon als pion gebruikt is in het spel en mazzel heeft gehad met David....want hij is overtuigd dat hij het heel goed doet.....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eens! Jolien is eng! Jordy is ook eng, maar die geeft het tenminste nog toe. Jolien roept de hele dag door hoe heilig ze wel niet is.
Dan hadden zowel Mattheus als Pootje dus gelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja en waar hij uiteindelijk eindigde die had een vrijstelling en was DM die week en dat werd Milena.
Jane gaf hem aan sharice, dat was de start. Vervolgens moesten ze allemaal naar de GR en werd ie doorgegeven. Kreeg jij hem, dan geen kans op vrijstelling en weer verder doorgeven. Toen kwam ie dus ergens weer bij jane terecht en die gaf hem toen aan Mattheus.
Ik had een groot negatief vooroordeel over matti na LoveIsland, maar vind hem hier een leuke gast.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:04 schreef freaky40 het volgende:
Matti en daarna Jolien zijn na Jordy de grootste kanshebbers op de finale. En dan zien we het wel. Matti heeft zich ook wel ontwikkeld, vond ik een beetje kleurloos maar maakt nu wel sfeer.
Al op Jordy gestemd.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:59 schreef Tascha071 het volgende:
Als gekken stemmen op kenau en Jolien jongens!!!!!
Idd, ik denk dat hij buiten het huis een hele sympathieke gast is.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had een groot negatief vooroordeel over matti na LoveIsland, maar vind hem hier een leuke gast.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:45 schreef zodeju het volgende:
Moet wel zeggen dat Jane er veel voor over heeft om Axel te laten winnen.....Ze doet het niet voor het geld niet voor de fame en mist Jorda zo vreselijk maar heel dapper dat ze al die ontberingen voor Axel overheeft.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Idd, ik denk dat hij buiten het huis een hele sympathieke gast is.
Kan het alleen niet plaatsen met die vriendin van hem . Maar ja, zet Deborah volgend jaar in dat huis, kan dat ook opeens een topwijf zijn nadat we al haar trauma's hebben gehoord en we weten waar dat "gedrag" op social media vandaan komt.
Bedanktquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:59 schreef Tascha071 het volgende:
Als gekken stemmen op kenau en Jolien jongens!!!!!
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:06 schreef mazaru het volgende:
De kaarten gaan in de doos. Wat een heerlijk gezicht. Het is maar voor even, maar het ziet er zo hoopgevend uit
Ja als ze een game moeten spelen voor het meubilair mogen we het ook niet zienquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:10 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze niet gewoon die game-area weer vullen met sportmeuk op de vrijdag... duurt die dag voor ons tenminste ook niet zo lang
Een BBQ met bierpong tussen de teamsquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:10 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze niet gewoon die game-area weer vullen met sportmeuk op de vrijdag... duurt die dag voor ons tenminste ook niet zo lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |