Pff dat doen ze helemaal niet. Een spiegel zou eens handig zijn om in te kijken. Ze hebben wel afstand genomen en dat is logischquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:49 schreef Ireth het volgende:
Jane weer over het negeren van "de anderen" tegen Sharice...
En wat was eerder, haar gezicht of haar karakter.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:49 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik weet dat niemand zichzelf gemaakt heeft, dus ook Charis niet.
Maar als ik er zo uit zou zien als haar, zou ik echt iets aan mijn uitdrukking proberen te veranderen.
Iemand zo passieloos als zij ben ik niet eerder tegengekomen, altijd dezelfde chagrijnige, nietzeggende uitdrukking....
Nu wij nogquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:50 schreef mazaru het volgende:
Pootje: Jolien duekrjk censuur..ashhjjj jej ommmeije genenenn Axel sziennkfdske. Dannehe annuth paaieznnen.. 1..1..2..danuennu minder...
Pootje heeft het allemaal goed door
Ik zie anders Mattheus en Pootje gezellig buiten pratenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:51 schreef Ireth het volgende:
De ene groep lult over de andere en vice versa. Niemand kan er serieus iets gezelligs uitpersen over een ander. Zure toxic groep dit jaar. Allemaal.
Winnen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien zegt dat ze gaat bleiten als ze naar huis moet. Pootje vraagt of ze dat echt gaat doen. Jolien bevestigt en dat ze er kapot van zou zijn als ze weg moet.
Ze heeft nog niet alles gedaan.
Wat dan niet?
Ik niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie anders Mattheus en Pootje gezellig buiten praten
Nou nou nou wat pikant.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:46 schreef czvt het volgende:
[..]
Jeffrey zal tevreden zijn na de pikante verhalen van het kartel. Laat je maar kennen.
Als die 2 in de finale komen vind ik het ook best. Perfecte finalisten? No way.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie anders Mattheus en Pootje gezellig buiten praten
Mattheus niet. Dat is echt een sneaky ventje. Ik zie liever iemand die kleur bekent. Niet iemand die met alle winden meewaaitquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als die 2 in de finale komen vind ik het ook best. Perfecte finalisten? No way.
Maar zij doen meestel gewoon nog het meest normaal met lui van 'de andere kant' ongeacht wat er in het spel gebeurd is. Je zou het schijnheilig kunnen noemen, ik noem het niet te lang in een spelelement blijven hangen.
Pootje zegt dat ook maar als Mattheus er heel zeker over doet en wil wedden om brood de volgende dag laat Pootje het los...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:56 schreef mazaru het volgende:
Mattheus beweert keihard dat Jane de appel aan hem heeft gegeven. Volgens mij gaf ze die appel aan Sharice
Klopt. En toen begon het spel van verder doorgeven, kwam de appel weer bij Jane en toen gaf ze hem aan Mattheus. De "start" was aan Sharice.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:56 schreef mazaru het volgende:
Mattheus beweert keihard dat Jane de appel aan hem heeft gegeven. Volgens mij gaf ze die appel aan Sharice
ieuw Jordy en Jolien bijna gelijk...Ik denk dat ik nog liever heb dat Jordy wint dan Jolienquote:
Hoe komt hij er in hemelsnaam bij dat hij die appel van Jane heeft gekregen?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Pootje zegt dat ook maar als Mattheus er heel zeker over doet en wil wedden om brood de volgende dag laat Pootje het los...
jordy moet blijven, gewoon omdat axel hem niet moetquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:59 schreef Tascha071 het volgende:
Als gekken stemmen op kenau en Jolien jongens!!!!!
Oh ze hebben hem doorgegeven? Dat heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt. En toen begon het spel van verder doorgeven, kwam de appel weer bij Jane en toen gaf ze hem aan Mattheus. De "start" was aan Sharice.
Eens! Jolien is eng! Jordy is ook eng, maar die geeft het tenminste nog toe. Jolien roept de hele dag door hoe heilig ze wel niet is.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ieuw Jordy en Jolien bijna gelijk...Ik denk dat ik nog liever heb dat Jordy wint dan Jolien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |