Zelf denkt ze verkoudenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hooikoorts?
Ik loop ook alleen maar te snuiven en niezen
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die is ook groen![]()
maar als Jordy door heeft dat de camera daarop gericht staat, heb je best kans dat ie in de vijver gaat zitten met zijn kaartjes
Nee, dat is zijn eigen bed met al zijn Valentijnskaartenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zit hij hier niet in het bed van Mattie?
Doe niet zo naief, enige waar het haar om gaat is zelf winnen, heeft haar vriend Jorda ook tegen haar gezegd, doe alles no matter what dat je gaat winnen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:45 schreef zodeju het volgende:
Moet wel zeggen dat Jane er veel voor over heeft om Axel te laten winnen.....Ze doet het niet voor het geld niet voor de fame en mist Jorda zo vreselijk maar heel dapper dat ze al die ontbereingen voor Axel overheeft.
Nee hoor dat was het bed van Mattheus waar hij net op lagquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dat is zijn eigen bed met al zijn Valentijnskaarten
Volgens mij ligt hij in het linker bed, rechts ligt Mattie. Anders mag je schieten hoor als ikquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dat is zijn eigen bed met al zijn Valentijnskaarten
Doe mij dan maar weer de podcast (misschien eens die met Milena??)quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:33 schreef mazaru het volgende:
Ik hoor nog liever lopend snot dan dat gesnotter en gezucht van Jordy
Oeh, dat is even veranderd ten opzichten van gisteren. Nu is het gelijk aan de bekende FB poll.quote:
* greysbones mag niet schietenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt hij in het linker bed, rechts ligt Mattie. Anders mag je schieten hoor als ik
ongelijk heb
Dat gesnotter is ook echt en dat van Jordyquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:33 schreef mazaru het volgende:
Ik hoor nog liever lopend snot dan dat gesnotter en gezucht van Jordy
Nou nee hoor, daar ga ik niet over discussiėren. Ik onthoud nooit waar ze liggen. Dikke kans dat ik het fout hebquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt hij in het linker bed, rechts ligt Mattie. Anders mag je schieten hoor als ik
ongelijk heb
Dit is het bed van matti waar die op ligt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:27 schreef mazaru het volgende:
Kunnen ze niet gewoon de camera op de vijver zetten?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |