SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:21 schreef Ireth het volgende:
Zoek de verschillen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
if it's meant to be, it will be
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Jup want ze heb heel hard Mattie geroepen en kwam gelijk beveiliging dat ze inbraken op nationale televisie
Ja er lagen net wat mensen buiten te slapen, zogenaamd aan het zonnen, maar volgens mij nu niemand meerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
jemand schreev het slapen mensen van buiten
Nee, hebben gisteravond wel een feestje gehad, maar dat was een apres ski partyquote:
ah gemist, met dj ötzi musik??quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, hebben gisteravond wel een feestje gehad, maar dat was een apres ski party
Heb het gezien in de SV. Zag er toch behoorlijk carnavalesk uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, hebben gisteravond wel een feestje gehad, maar dat was een apres ski party
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee, met Marco de Engelbewaarder of zoiets.
Ja dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:45 schreef freaky40 het volgende:
Moeten ze nog steeds freubelen voor fans?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat wordt weer een drama met de twee superknutselaars, vooral met Keanu
Heel lelijk is het nietquote:
Gelukkig zeg jij ook bloempot ipv vaasquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:50 schreef greysbones het volgende:
Beetje goud erbij Matti
En je hebt een kekke bloempot
Beide streams ditquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is dit voor een stomme camerawissel
Is dat een vaas!??quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:52 schreef Flory- het volgende:
[..]
Gelukkig zeg jij ook bloempot ipv vaas
Hier wordt door meerdere users vaas gezegdquote:
Dan moet je 10 bossen bloemen kopen om hem te vullenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hier wordt door meerdere users vaas gezegd
Ook buiten met de oogjes gesloten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:54 schreef zodeju het volgende:
heb nog niet veel gekeken vandaag maar had toch wel pootje en Sharice in beeld verwacht....waar zijn die.
Precies, ben ook opgehouden het te verbeterenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet je 10 bossen bloemen kopen om hem te vullen
Je kan er meer in doen dan bloemen alleen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:55 schreef Flory- het volgende:
[..]
Precies, ben ook opgehouden het te verbeteren
Dat ze moesten zingen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:57 schreef greysbones het volgende:
En terug
BB heeft even wat instructies gegeven
kamerplanten kunnen ook daarin, met goed wat potgrondquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:57 schreef Folies het volgende:
[..]
Je kan er meer in doen dan bloemen alleen.
Je kan er ook de snaren van een gitaar indoen. Of de kop van die kabouter.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
kamerplanten kunnen ook daarin, met goed wat potgrond
Ik had het wit goud gemaaktquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jammer hè, ik vond de vaaspot best wel "af"
Vind hem wel leuk zo die gitaarquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:03 schreef Folies het volgende:
Ik zie de preien staan, passen ook goed in die vaas.
Stop er aarde bij, en je hebt een bloempot.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:03 schreef Folies het volgende:
Ik zie de preien staan, passen ook goed in die vaas.
Alles is anders dit jaarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:04 schreef Ebinas het volgende:
Het wordt wel steeds erger daar met het overdag mogen slapen.
Ze worden niet eens meer wakker gemaakt
Stamp er een paar keer op, en je hebt stamppot.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Stop er aarde bij, en je hebt een bloempot.
niet echt iets nieuws voor ons, want bij UTO lagen er ook vaak genoeg overdag te slapenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En niet ten goede voor de streamer.
Echt gewoon 2 streams op slapers
De stickers steken er nog bovenuit ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:07 schreef greysbones het volgende:
Omg
Matti heeft er van die vlinders op geplakt
T wordt een soort poëziealbum zo
Ja maar, maar, maar, maar, maar volgens mij is dit wel het toppunt toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
niet echt iets nieuws voor ons, want bij UTO lagen er ook vaak genoeg overdag te slapen
gaat weer ik snap er niets vanquote:
Heb je niet ook een stream aan die vet achterloopt?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:11 schreef Dotteke het volgende:
Keanu en Matt ijd om jullie beste beentje voor te zetten in het atelier euhhh ze zijn er toch al aan het werk
Dat lijkt er wel op nadat ik jou bericht heb gelezen heb ik gerefrest en zie ik een ander beeldquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb je niet ook een stream aan die vet achterloopt?
O afstand nu ik hem dichterbij zie denk ik er anders overquote:
Beeld gaat achterlopen wanneer je het geluid van de stream geheel uit zet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat lijkt er wel op nadat ik jou bericht heb gelezen heb ik gerefrest en zie ik een ander beeld
verschillende tinten roze, en nog niet eens goed gedekt ookquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:13 schreef spapaars het volgende:
Van dichtbij toch wat minder mooi
[ afbeelding ]
Echt he, Ze hebben ook niet de juiste middelen om zoiets goed te doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:13 schreef spapaars het volgende:
Van dichtbij toch wat minder mooi
[ afbeelding ]
Waterkoken in de waterkoker is ook koken. Ik kan dat ookquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:15 schreef Ebinas het volgende:
Keanu vindt koken leuk, thuis doet hij het ook vaak.
Hij lust alleen bar weinig. Hoe dan?
Hamburgers in de airfryer of zo
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waterkoken in de waterkoker is ook koken. Ik kan dat ook![]()
Die heeft alles vastgeschilderd. Ook die stemknoppen enz...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, Ze hebben ook niet de juiste middelen om zoiets goed te doen.
Ben wel benieuwd wat het met de klankkleur van die gitaar gaat doen
Volgens mij heeft hij ook over de fretten gespoten
Die hebben een halve nachtdienst gedraaid.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
Die pootje ligt al de hele tijd in de zon te slapen. Axel ligt ook al uren in de zon te bakken.
Ja alleen keanu en mattie niet. Maar moet je dan de hele midsag op je rug liggen zonder praten of wat dan ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die hebben een halve nachtdienst gedraaid.
Zodra het zonnetje zich laat zien krijg je dit, en dat is met alle BB's zo geweest.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja alleen keanu en mattie niet. Maar moet je dan de hele midsag op je rug liggen zonder praten of wat dan ook.
Nope.. wilde een beetje spetterenquote:
Waarom in hemelsnaam? Wat ging er in z'n hoofd om? Een kanten randje.....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:16 schreef Ebinas het volgende:
Ach de vaas/pot krijgt ook een kanten randje
Ja zo zonde. Ik snap wel dat ze er in willen zitten/liggen maar voer dan nog een gesprek denk ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zodra het zonnetje zich laat zien krijg je dit, en dat is met alle BB's zo geweest.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:31 schreef kater1 het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam? Wat ging er in z'n hoofd om? Een kanten randje.....
Lekker hoor, ze hebben groot gelijkquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
Die pootje ligt al de hele tijd in de zon te slapen. Axel ligt ook al uren in de zon te bakken.
Twas voor een meisje .....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:31 schreef kater1 het volgende:
[..]
Het ziet er niet uitquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:31 schreef kater1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Twas voor een meisje .....Dacht ik....is toch lief......
Gitaar is voor een meisjequote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Twas voor een meisje .....Dacht ik....is toch lief......
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Gitaar is voor een meisje
Pot is van een dame die van pastelkleuren houdt.
(vond ik in een post van @:Kissingbird in SV)
Oh in SV schreef jequote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:35 schreef Kissingbird het volgende:
Die gitaar was voor een vrouw, was van haar moeder geweest en moest iets worden waar ze vrolijk van wordt
zou hier nog niet vrolijk van worden eigenlijk
meisje / vrouw... tja waar stopt het een en begint het anderquote:Gitaar was van de moeder van een meisje, mogen zelf weten wat ze ermee doen.. iets waar ze vrolijk van wordt.
Ohja....we zullen maar zeggen dat zijn bedoelingen goed zijn....frisse kleurtjes ipv pastel en als extra een vrouwelijke touch......quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]voor een vrouw die van pastel kleurtjes houdt
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:41 schreef Kissingbird het volgende:
Grappig samen kijken naar de steentjes voor op de bokaalvaasplantenpot
Vaker gedaan (op grote doeken) is zooo leuk om te doenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook zo lekker maar dan in het groot....heerlijk .
Het IS geen vaasquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:44 schreef kater1 het volgende:
Joh, dat kantje op de vaas lijkt van een afstandje net of het er op gekleid is. Dat is wel geniaal. Betwijfel overigens sterk dat dat de bedoeling was van Mattie.
Nee, dat gaat niets doen aan de klank.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, Ze hebben ook niet de juiste middelen om zoiets goed te doen.
Ben wel benieuwd wat het met de klankkleur van die gitaar gaat doen
Volgens mij heeft hij ook over de fretten gespoten
Dit moet even geduid worden, mag hopen een tekst ofzo.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:53 schreef Flory- het volgende:
Matti wil een boodschap in de pot achterlaten
'zet hier eens een bloemetje in'quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:53 schreef Flory- het volgende:
Ik vind dat beide opties 'm wel uniek maken..quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit moet even geduid worden, mag hopen een tekst ofzo.
"iets waar ze vrolijk van wordt"quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:35 schreef Kissingbird het volgende:
Die gitaar was voor een vrouw, was van haar moeder geweest en moest iets worden waar ze vrolijk van wordt
zou hier nog niet vrolijk van worden eigenlijk
En eerlijk is eerlijk, bloemen zullen eerder wat hebben aan mest dan aan wat mooie woorden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik vind dat beide opties 'm wel uniek maken..
Gaat hij er in schijten ?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:53 schreef Flory- het volgende:
Nee, heeft een plakletter C te kortquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:07 schreef kater1 het volgende:
Wat wat wat heeft Keanu een spelfout gemaakt?????
Gewoon van een o een c maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:08 schreef Jockari het volgende:
Keanu komt een "C" tekort voor Music connects...
[ afbeelding ]
Dat hij daar geen sancties op zet is mij een raadselquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
geweldig de opmerking van BB dat hij denkt dat ze reflecteren in de zon, maar dat slapen niet mag. Hij vraagt het nu lief, maar kan ook het alarm even een kwartier aanzetten
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:10 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu: "Ik krijg die 'I' er niet af"
BB: "Misschien 'connect' ie"
tot hier was hij redelijk hij is hem nu aan het verpesten helemaalquote:
OMGquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Het eh.. wordt er niet beter op
Nee alleen in de suite een espressomachine met cups.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:12 schreef Dotteke het volgende:
Hebben ze dan bij de keuken helemaal geen koffiezetapparaat gekregen
Zie Axel nog steeds in een pan koffie zetten
Ziet er uiteindelijk best leuk uit, van een afstandje tochquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:14 schreef kater1 het volgende:
Top Mattie. Kantje boven, kantje onder. Is best leuk geworden.
Die zien we nog wel terug op een vrijmarkt met koningsdag.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Het eh.. wordt er niet beter op
Ben benieuwd, het idee is wel leuk, maar straks is die kleur steentjes vast weer op ofzoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:19 schreef Jackiegekkie het volgende:
Oh god, Keanu wil heel de rand van de gitaar met glittersteentjes beplakken rondom.
Dat duurt wel nog even, ja.
SO WIE SO!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:21 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ben benieuwd, het idee is wel leuk, maar straks is die kleur steentjes vast weer op ofzo
Hij doet mee aan BBquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:51 schreef Koos1958 het volgende:
Zeggen dat Pootje iets met zijn talent moet gaan doen.
Wel leuk dat BB ook eens geniet......quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
BB suggereert aan Matti de quote TOP-POT
(Matti is al klaar met zijn pot en helpt Keanu even met de gitaar vasthouden)
Dat zou ik er nog snel op zetten, hoor.
Echt een goeie TOP-POT
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:38 schreef ammartje het volgende:
De rest van de dag gaat Keanu tot in den treure vertellen hoe zijn knutselsessie ging
Heerlijk, buurman en buurman of een of andere klucht....dat bekkie dat Mattie trekt als Keanu een ruk geeft aan de gitaar.....quote:
Wel gelachen, niet geneukt verstond ikquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel een tegeltje waard Wel gelachen, niet gelukt
Nog beterquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wel gelachen, niet geneukt verstond ik
Weet het ook niet zeker hoor, maar het kwam van Eva dusjaquote:
Hier nog een.....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wel gelachen, niet geneukt verstond ik
Hilarischquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan ze weer heen hoor, hihaho wat leuk ..
Zag gister dat sharice chocopasta hapje nam op tv. Was ook leuk om te zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:47 schreef spapaars het volgende:
Weer stiekem snoepen, wat een kinderachtigheid.
Want stelen is zooo grappigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan ze weer heen hoor, hihaho wat leuk ..
Ieder eigen lepeltje en afgespoeld bij volgende bak. En denk je nu echt dat niemand iets pakt. Net zag ik ook kwark pakken wat voor iedereen is. Ze doen het allemaal alleen die drie doen overdreven stiekemquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:50 schreef KinKiJan het volgende:
Dan met diezelfde afgelebberde lepels steeds terug in die algemene bak, blergh
Wat een flauw toneelstukje weer
Wicky heeft in een Filmje vanuit zn thuissituatie aangegeven dat iedereen jatte, ze vonden ook van alles onder Elsa haar bed, en toen had BB een streamlock gedaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ieder eigen lepeltje en afgespoeld bij volgende bak. En denk je nu echt dat niemand iets pakt. Net zag ik ook kwark pakken wat voor iedereen is. Ze doen het allemaal alleen die drie doen overdreven stiekem
Dit is geen stelen is voor iedereen als gebruik Is dan als je kwark of bv koffie neemt en anderen niet dan ook stelen. Of kaas extra pakt. Net zoals van de week die snoepjes was gewoon door keanu betaald en helemaal niet door de groep. Zelfs die chocolade pot heeft keany betaald en gedeeld met de groep. Het overdreven stiekem doen voegt niet toe.quote:
Ja maar er blijft steeds gewezen naar het groepje mattie enzo.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wicky heeft in een Filmje vanuit zn thuissituatie aangegeven dat iedereen jatte, ze vonden ook van alles onder Elsa haar bed, en toen had BB een streamlock gedaan.
Elsa bewaarde haar eigen spullen onder haar bed anders werd het gejat. En er zit een groot verschil tussen iemand die 1 keer een paar chippies uit de pot heeft gepakt of een stel die elke dag lopen te jattenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wicky heeft in een Filmje vanuit zn thuissituatie aangegeven dat iedereen jatte, ze vonden ook van alles onder Elsa haar bed, en toen had BB een streamlock gedaan.
Heel gek als die in beeld zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar er blijft steeds gewezen naar het groepje mattie enzo.
Dat zag ik ook. Ze deed het heel grappig.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:50 schreef Koos1958 het volgende:
Schepje ijs pakken 3 kartel mannen
[..]
Zag gister dat sharice chocopasta hapje nam op tv. Was ook leuk om te zien.
Neen Koos, ze spoelde het niet af, anders zou ik het niet zeggen. We verzinnen niet allemaal van alles om een bewoner z'n acties goed te praten, ***** Mod Edit, niet nodigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ieder eigen lepeltje en afgespoeld bij volgende bak. En denk je nu echt dat niemand iets pakt. Net zag ik ook kwark pakken wat voor iedereen is. Ze doen het allemaal alleen die drie doen overdreven stiekem
Elsa eigende zich spullen toe. Maar goed dat jij het beter weet dan Wicky.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elsa bewaarde haar eigen spullen onder haar bed anders werd het gejat. En er zit een groot verschil tussen iemand die 1 keer een paar chippies uit de pot heeft gepakt of een stel die elke dag lopen te jatten
We komen er nooit uit. Maar feit blijft wel dat van de week die snoepjes van eigen geld zijn gekocht. En hier werd beweerd dat ze weer gestolen hadden. Kijk tv maar terug van gister. Feit blijft ook dat sharice bv chocopasta ging pakken (klein beetje) axel ook heeft toegegeven dat hii heeft gepakt en we ook jane hebben zien pakken. Dat ijs is begaald door de groep net zoals de kwark en bv koffie en nogmaals dat gebruikt niet iedereen en is Axel de grootgebruiker van. Het verschil is dat die er geen toneelstukje van maakt zoals die drie netquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elsa bewaarde haar eigen spullen onder haar bed anders werd het gejat. En er zit een groot verschil tussen iemand die 1 keer een paar chippies uit de pot heeft gepakt of een stel die elke dag lopen te jatten
Ik zie ze alledrie een lepel hebben die afspoelen en opnieuw gebruiken in die andere bak. Maar ik maak zelf uit of ik kap ergens mee zeg ik ook niet tegen jou tochmquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neen Koos, ze spoelde het niet af, anders zou ik het niet zeggen. We verzinnen niet allemaal van alles om een bewoner z'n acties goed te praten, ***
Het boeit totaal niet of dat van 'eigen geld' is gekocht of niet. Het gaat erom dat het achtergehouden wordt voor een select groepje. Keer op keer op keer. Dat het van ''eigen geld'' is gekocht heb ik al zo'n 100 keer gelezen van je.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
We komen er nooit uit. Maar feit blijft wel dat van de week die snoepjes van eigen geld zijn gekocht. En hier werd beweerd dat ze weer gestolen hadden. Kijk tv maar terug van gister. Feit blijft ook dat sharice bv chocopasta ging pakken (klein beetje) axel ook heeft toegegeven dat hii heeft gepakt en we ook jane hebben zien pakken. Dat ijs is begaald door de groep net zoals de kwark en bv koffie en nogmaals dat gebruikt niet iedereen en is Axel de grootgebruiker van. Het verschil is dat die er geen toneelstukje van maakt zoals die drie net
Achterhouden is geen stelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het boeit totaal niet of dat van 'eigen geld' is gekocht of niet. Het gaat erom dat het achtergehouden wordt voor een select groepje. Keer op keer op keer. Dat het van ''eigen geld'' is gekocht heb ik al zo'n 100 keer gelezen van je.
Iedereen kijkt anders, iedereen vindt anders.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
We komen er nooit uit. Maar feit blijft wel dat van de week die snoepjes van eigen geld zijn gekocht. En hier werd beweerd dat ze weer gestolen hadden. Kijk tv maar terug van gister. Feit blijft ook dat sharice bv chocopasta ging pakken (klein beetje) axel ook heeft toegegeven dat hii heeft gepakt en we ook jane hebben zien pakken. Dat ijs is begaald door de groep net zoals de kwark en bv koffie en nogmaals dat gebruikt niet iedereen en is Axel de grootgebruiker van. Het verschil is dat die er geen toneelstukje van maakt zoals die drie net
En ook hij mag zijn mening hebben toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het boeit totaal niet of dat van 'eigen geld' is gekocht of niet. Het gaat erom dat het achtergehouden wordt voor een select groepje. Keer op keer op keer. Dat het van ''eigen geld'' is gekocht heb ik al zo'n 100 keer gelezen van je.
De anderen kregen zo geen kans om de stiekem gekochte dingen te eten, daar gaat het om.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou klaar over dit gedoe allemaalquote:
En waar zeg ik dan dat hij geen eigen mening mag hebben? Ik zeg mijn mening of mag dat ook al niet meer?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook hij mag zijn mening hebben toch?
En andersom gebeurd het net zo, Jordy wordt door de een op handen gedragen en bij een ander kan hier niet goed doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:02 schreef Droopie het volgende:
Maar Koos ik zou het wel waarderen als je iets genuanceerder je mening wilt geven.
Alles wat Axel doet ik kut, alles wat Jordy is geweldig.
Niet op alle slakken hoeven zout gelegd te worden.
goh zeg. Het lijkt wel een discussieforumquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En andersom gebeurd het net zo, Jordy wordt door de een op handen gedragen en bij een ander kan hier niet goed doen.
Dat maakt met IJs geen moer uit. Bacterëin gaan alleen ruim boven 0 vermeerderen. Meeste bacteriën gaan dood onder 0.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neen Koos, ze spoelde het niet af, anders zou ik het niet zeggen. We verzinnen niet allemaal van alles om een bewoner z'n acties goed te praten, kap ermee.
Iedereen mag zijn mening hebben Maar men hoeft niet tegen elkaar te gaan wie gelijk heeftquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En waar zeg ik dan dat hij geen eigen mening mag hebben? Ik zeg mijn mening of mag dat ook al niet meer?
ik zou het wel waarderen als je iets genuanceerder je mening wilt geven.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En waar zeg ik dan dat hij geen eigen mening mag hebben? Ik zeg mijn mening of mag dat ook al niet meer?
Nou ehm Dot, als ik dat in de winkel doe, wat achterhouden in m'n tas, komt de pliesie heurquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou klaar over dit gedoe allemaal
De een noemt het achterhouden de ander stelen
Hier, je afgespoelde lepelsquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik zie ze alledrie een lepel hebben die afspoelen en opnieuw gebruiken in die andere bak. Maar ik maak zelf uit of ik kap ergens mee zeg ik ook niet tegen jou tochm
Dat gebeurt als je een discussie hebt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn mening hebben Maar men hoeft niet tegen elkaar te gaan wie gelijk heeft
Het gaat er om dat het hier tegen elkaar ingaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:05 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nou ehm Dot, als ik dat in de winkel doe, wat achterhouden in m'n tas, komt de pliesie heur
Ik zou ook niet graag willen dat je mijn mening niet zou waarderen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:05 schreef Visual het volgende:
[..]
ik zou het wel waarderen als je iets genuanceerder je mening wilt geven.
Het is hier commentaar op de COS niet op elkaarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gebeurt als je een discussie hebt.
Discussie: Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen.
En pannenkoeken bakkenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:08 schreef Droopie het volgende:
Axel werkte 60 uur per week en zijn vriendin soms maar 16, ze maakte er een tyfuszooi van.
Dat trok die slecht.
Iedereen moet zijn capaciteiten hebben in het huis aldus Axel, die van hem is koffie zetten.
Kom je alleen om te trollen of ga je gezellig mee praten over de streams?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:05 schreef Visual het volgende:
[..]
ik zou het wel waarderen als je iets genuanceerder je mening wilt geven.
Dan moet je het voortaan maar streamverslagen deel 2 noemen als je niet mag reageren op elkaars meningquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier commentaar op de COS niet op elkaar
Ja heerlijk, moet meelachenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Pannekoeken
Zelfs Jane komt niet meer bij nu.
Commentaar op de Streams, niet commentaar op de usersquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet je het voortaan maar streamverslagen deel 2 noemen als je niet mag reageren op elkaars mening
Ik vind dat gekrijs ook vreselijk. Van mij mag ze aufsaltzenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:13 schreef zodeju het volgende:
En weer dat vreselijke gegil van Jane......waar blijft ze nu met stoeremeid.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |