goh zeg. Het lijkt wel een discussieforumquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En andersom gebeurd het net zo, Jordy wordt door de een op handen gedragen en bij een ander kan hier niet goed doen.
Dat maakt met IJs geen moer uit. Bacterëin gaan alleen ruim boven 0 vermeerderen. Meeste bacteriën gaan dood onder 0.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neen Koos, ze spoelde het niet af, anders zou ik het niet zeggen. We verzinnen niet allemaal van alles om een bewoner z'n acties goed te praten, kap ermee.
Iedereen mag zijn mening hebben Maar men hoeft niet tegen elkaar te gaan wie gelijk heeftquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En waar zeg ik dan dat hij geen eigen mening mag hebben? Ik zeg mijn mening of mag dat ook al niet meer?
ik zou het wel waarderen als je iets genuanceerder je mening wilt geven.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En waar zeg ik dan dat hij geen eigen mening mag hebben? Ik zeg mijn mening of mag dat ook al niet meer?
Nou ehm Dot, als ik dat in de winkel doe, wat achterhouden in m'n tas, komt de pliesie heurquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou klaar over dit gedoe allemaal
De een noemt het achterhouden de ander stelen
Hier, je afgespoelde lepelsquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik zie ze alledrie een lepel hebben die afspoelen en opnieuw gebruiken in die andere bak. Maar ik maak zelf uit of ik kap ergens mee zeg ik ook niet tegen jou tochm
Dat gebeurt als je een discussie hebt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn mening hebben Maar men hoeft niet tegen elkaar te gaan wie gelijk heeft
Het gaat er om dat het hier tegen elkaar ingaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:05 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nou ehm Dot, als ik dat in de winkel doe, wat achterhouden in m'n tas, komt de pliesie heur
Ik zou ook niet graag willen dat je mijn mening niet zou waarderen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:05 schreef Visual het volgende:
[..]
ik zou het wel waarderen als je iets genuanceerder je mening wilt geven.
Het is hier commentaar op de COS niet op elkaarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gebeurt als je een discussie hebt.
Discussie: Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen.
En pannenkoeken bakkenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:08 schreef Droopie het volgende:
Axel werkte 60 uur per week en zijn vriendin soms maar 16, ze maakte er een tyfuszooi van.
Dat trok die slecht.
Iedereen moet zijn capaciteiten hebben in het huis aldus Axel, die van hem is koffie zetten.
Kom je alleen om te trollen of ga je gezellig mee praten over de streams?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:05 schreef Visual het volgende:
[..]
ik zou het wel waarderen als je iets genuanceerder je mening wilt geven.
Dan moet je het voortaan maar streamverslagen deel 2 noemen als je niet mag reageren op elkaars meningquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier commentaar op de COS niet op elkaar
Ja heerlijk, moet meelachenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Pannekoeken
Zelfs Jane komt niet meer bij nu.
Commentaar op de Streams, niet commentaar op de usersquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet je het voortaan maar streamverslagen deel 2 noemen als je niet mag reageren op elkaars mening
Ik vind dat gekrijs ook vreselijk. Van mij mag ze aufsaltzenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:13 schreef zodeju het volgende:
En weer dat vreselijke gegil van Jane......waar blijft ze nu met stoeremeid.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |