Wicky heeft in een Filmje vanuit zn thuissituatie aangegeven dat iedereen jatte, ze vonden ook van alles onder Elsa haar bed, en toen had BB een streamlock gedaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ieder eigen lepeltje en afgespoeld bij volgende bak. En denk je nu echt dat niemand iets pakt. Net zag ik ook kwark pakken wat voor iedereen is. Ze doen het allemaal alleen die drie doen overdreven stiekem
Dit is geen stelen is voor iedereen als gebruik Is dan als je kwark of bv koffie neemt en anderen niet dan ook stelen. Of kaas extra pakt. Net zoals van de week die snoepjes was gewoon door keanu betaald en helemaal niet door de groep. Zelfs die chocolade pot heeft keany betaald en gedeeld met de groep. Het overdreven stiekem doen voegt niet toe.quote:
Ja maar er blijft steeds gewezen naar het groepje mattie enzo.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wicky heeft in een Filmje vanuit zn thuissituatie aangegeven dat iedereen jatte, ze vonden ook van alles onder Elsa haar bed, en toen had BB een streamlock gedaan.
Elsa bewaarde haar eigen spullen onder haar bed anders werd het gejat. En er zit een groot verschil tussen iemand die 1 keer een paar chippies uit de pot heeft gepakt of een stel die elke dag lopen te jattenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wicky heeft in een Filmje vanuit zn thuissituatie aangegeven dat iedereen jatte, ze vonden ook van alles onder Elsa haar bed, en toen had BB een streamlock gedaan.
Heel gek als die in beeld zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar er blijft steeds gewezen naar het groepje mattie enzo.
Dat zag ik ook. Ze deed het heel grappig.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:50 schreef Koos1958 het volgende:
Schepje ijs pakken 3 kartel mannen
[..]
Zag gister dat sharice chocopasta hapje nam op tv. Was ook leuk om te zien.
Neen Koos, ze spoelde het niet af, anders zou ik het niet zeggen. We verzinnen niet allemaal van alles om een bewoner z'n acties goed te praten, ***** Mod Edit, niet nodigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ieder eigen lepeltje en afgespoeld bij volgende bak. En denk je nu echt dat niemand iets pakt. Net zag ik ook kwark pakken wat voor iedereen is. Ze doen het allemaal alleen die drie doen overdreven stiekem
Elsa eigende zich spullen toe. Maar goed dat jij het beter weet dan Wicky.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elsa bewaarde haar eigen spullen onder haar bed anders werd het gejat. En er zit een groot verschil tussen iemand die 1 keer een paar chippies uit de pot heeft gepakt of een stel die elke dag lopen te jatten
We komen er nooit uit. Maar feit blijft wel dat van de week die snoepjes van eigen geld zijn gekocht. En hier werd beweerd dat ze weer gestolen hadden. Kijk tv maar terug van gister. Feit blijft ook dat sharice bv chocopasta ging pakken (klein beetje) axel ook heeft toegegeven dat hii heeft gepakt en we ook jane hebben zien pakken. Dat ijs is begaald door de groep net zoals de kwark en bv koffie en nogmaals dat gebruikt niet iedereen en is Axel de grootgebruiker van. Het verschil is dat die er geen toneelstukje van maakt zoals die drie netquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elsa bewaarde haar eigen spullen onder haar bed anders werd het gejat. En er zit een groot verschil tussen iemand die 1 keer een paar chippies uit de pot heeft gepakt of een stel die elke dag lopen te jatten
Ik zie ze alledrie een lepel hebben die afspoelen en opnieuw gebruiken in die andere bak. Maar ik maak zelf uit of ik kap ergens mee zeg ik ook niet tegen jou tochmquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neen Koos, ze spoelde het niet af, anders zou ik het niet zeggen. We verzinnen niet allemaal van alles om een bewoner z'n acties goed te praten, ***
Het boeit totaal niet of dat van 'eigen geld' is gekocht of niet. Het gaat erom dat het achtergehouden wordt voor een select groepje. Keer op keer op keer. Dat het van ''eigen geld'' is gekocht heb ik al zo'n 100 keer gelezen van je.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
We komen er nooit uit. Maar feit blijft wel dat van de week die snoepjes van eigen geld zijn gekocht. En hier werd beweerd dat ze weer gestolen hadden. Kijk tv maar terug van gister. Feit blijft ook dat sharice bv chocopasta ging pakken (klein beetje) axel ook heeft toegegeven dat hii heeft gepakt en we ook jane hebben zien pakken. Dat ijs is begaald door de groep net zoals de kwark en bv koffie en nogmaals dat gebruikt niet iedereen en is Axel de grootgebruiker van. Het verschil is dat die er geen toneelstukje van maakt zoals die drie net
Achterhouden is geen stelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het boeit totaal niet of dat van 'eigen geld' is gekocht of niet. Het gaat erom dat het achtergehouden wordt voor een select groepje. Keer op keer op keer. Dat het van ''eigen geld'' is gekocht heb ik al zo'n 100 keer gelezen van je.
Iedereen kijkt anders, iedereen vindt anders.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
We komen er nooit uit. Maar feit blijft wel dat van de week die snoepjes van eigen geld zijn gekocht. En hier werd beweerd dat ze weer gestolen hadden. Kijk tv maar terug van gister. Feit blijft ook dat sharice bv chocopasta ging pakken (klein beetje) axel ook heeft toegegeven dat hii heeft gepakt en we ook jane hebben zien pakken. Dat ijs is begaald door de groep net zoals de kwark en bv koffie en nogmaals dat gebruikt niet iedereen en is Axel de grootgebruiker van. Het verschil is dat die er geen toneelstukje van maakt zoals die drie net
En ook hij mag zijn mening hebben toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het boeit totaal niet of dat van 'eigen geld' is gekocht of niet. Het gaat erom dat het achtergehouden wordt voor een select groepje. Keer op keer op keer. Dat het van ''eigen geld'' is gekocht heb ik al zo'n 100 keer gelezen van je.
De anderen kregen zo geen kans om de stiekem gekochte dingen te eten, daar gaat het om.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou klaar over dit gedoe allemaalquote:
En waar zeg ik dan dat hij geen eigen mening mag hebben? Ik zeg mijn mening of mag dat ook al niet meer?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook hij mag zijn mening hebben toch?
En andersom gebeurd het net zo, Jordy wordt door de een op handen gedragen en bij een ander kan hier niet goed doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:02 schreef Droopie het volgende:
Maar Koos ik zou het wel waarderen als je iets genuanceerder je mening wilt geven.
Alles wat Axel doet ik kut, alles wat Jordy is geweldig.
Niet op alle slakken hoeven zout gelegd te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |