quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:41 schreef Kissingbird het volgende:
Grappig samen kijken naar de steentjes voor op de bokaalvaasplantenpot
Vaker gedaan (op grote doeken) is zooo leuk om te doenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook zo lekker maar dan in het groot....heerlijk .
Het IS geen vaasquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:44 schreef kater1 het volgende:
Joh, dat kantje op de vaas lijkt van een afstandje net of het er op gekleid is. Dat is wel geniaal. Betwijfel overigens sterk dat dat de bedoeling was van Mattie.
Nee, dat gaat niets doen aan de klank.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, Ze hebben ook niet de juiste middelen om zoiets goed te doen.
Ben wel benieuwd wat het met de klankkleur van die gitaar gaat doen
Volgens mij heeft hij ook over de fretten gespoten
Dit moet even geduid worden, mag hopen een tekst ofzo.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:53 schreef Flory- het volgende:
Matti wil een boodschap in de pot achterlaten
'zet hier eens een bloemetje in'quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:53 schreef Flory- het volgende:
Ik vind dat beide opties 'm wel uniek maken..quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit moet even geduid worden, mag hopen een tekst ofzo.
"iets waar ze vrolijk van wordt"quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:35 schreef Kissingbird het volgende:
Die gitaar was voor een vrouw, was van haar moeder geweest en moest iets worden waar ze vrolijk van wordt
zou hier nog niet vrolijk van worden eigenlijk
En eerlijk is eerlijk, bloemen zullen eerder wat hebben aan mest dan aan wat mooie woorden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik vind dat beide opties 'm wel uniek maken..
Gaat hij er in schijten ?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:53 schreef Flory- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |