--------------------------------------------------------------------------------
Hoog tijd voor een nieuwe topic ! Eerst nog even de laatste bijdrage uit de vorige:
Van Maja - 05 November 1999 @ 20:09. (65)
------------------------------------------------------------------------
Anouk zegt dat ze Abba-teens ook wel leuk vindt en in de disco vindt het ze ook wel leuk om te gabberen
C en A zingen nu het liedje van shania twain; ze kunnen alleen niet op de naam en zangeres van het liedje komen. Anouk vindt het liedje van City to City ook wel leuk. Ze moeten van Willem nu weer meehelpen "praten en werken zeg ik altijd maar": Willem
En dan van ondergetekende niet veel aanvulling.
Karin heeft honger, M lag opbed, B op de bank. Ruud pakt na al die muziekpraat zn gitaar en gaat I'm a train spelen, volgens Bart van Albert Hammond. Helaas lijkt niemand de tekst te kennen.
Karin wist nog wel dat de meiden het over Shania Twain hadden...via d'r kinderen ??
Naja...2 zielen enzo...gaan we toch gewoon hier door !
quote:
op 11-05-1999 om 08:30 PM schreef Shoo het volgende:
Oops...dat was ik ;-)
Sorry Shoo, dat was geheel mijn fout. Ik wordt een beetje blasé, denk ik.
Welkom overigens!
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 05 November 1999).]
Zijn er nog overigens meer mensen aan het kijken? Het is hier zo stil!
Ze hebben het over stellingen?
Willem komt met nog een bestelling. Ah, BEstellingen
GW
K: Willem had het erover dat wij ze uit moesten dagen voor de weekopdracht. We hebben minstens 10.000 pepernoten nodig, misschien 20.000. We moeten ook zakjes maken. Sluitelhangers..
GW
K: We kunnen wel de foto maken, en ik dacht misschien kunnen er ook plakplaatjes van BB in.
M: is het niet leuk om bv. eh bepaalde doelen eh..
R: kinderen van minder bedeelden of zo
K: via de kinderbescherming, of LDH, die hebben adressen en zo
W: ja, ja
K: we willen vrijdag om vier uur …. dan kunnen we klaar zijn. In principe dat ze het dan laten brengen of zo.
R: ...waar worden pepernoten van gemaakt?
W: speculaas
B: en boter
....
K: driehonderd keer een half uur (het gaat over het bakken van pepernoten)
R: en je krijgt ook een goed gevoel, heh, als je dat doet
W: heeft het erover dat het een collectors item wordt
A: ja, en wat voor de gedichtjes
K: nee voor de ...
M: sinterklaaszakjes
K: dat kunnen zij dan wel verzinnen
K: en dan doen we het via Leger Des Heils, en zo
A: ziekenhuizen, kan ook allemaal
GW!
En ja hoor: hop, kamera 1 t/m 3 op de tuin, vier laat een lege tafel zien, geluid is pleitte..
Oh nee, te vroeg gegild, nu laat kamera 4 ook al de tuin zien. Te laat jongens, de weekopdracht is alweer bekend
Murphy
[Dit bericht is gewijzigd door MrMurphy (Datum 05 November 1999).]
Willem trapt een balletje in de keuken/kamer met Ruud. De twee smoezen onderling wat
De twee newbies staan voor een raam te roken
GW
W: .. en dan haal ik je op uit Groningen (tegen Ruud)
R: Bibi derbij
GW
R+W staan nog steeds balletje te trappen.
R ben je wel eens in Nighttown geweest, cyrill?
C: jaaaa, zeker!
GW
C je hebt verschillende ruimtes
A en verschillende muziek ook, ja
….
(het gaat geloof ik opeens over drugs)
C hoe was je reaktie?
R ik werd verliefd op iedereen
C ja ik weet het niet
R je moet het niet altijd doen, maar
C ik denk dat ik daar niet tegen kan
C heeft het over een wazige film (Vegas?) die ze pas gezien heeft
R en 's avonds ging ik met mn vriendin in bed liggen, en eh da's zo raar heh. Je moet het een keer meemaken gewoon.
C ik bdoel, ik heb er zolang tussen gezeten, er komen altijd leipe verhalen uti
A bij iedereen is er een andere reaktie natuurlijk
….
A ja, dat is ook mijn ervaring
GW
R als je depressief bent of zo
C ik had een jongen gezien
R precies als alcohol
A als je gaat drinken als je depri bent, dan wordt je gewoon nog depressiever
C een jongen die ik ken, ik weet niet wat die had genomen, die ging gewoon keihard, …
GW
Maurice en Bart zijn ergens mee bezig:
M weet je wat et is: je kan er net niet achter met die schroevendraaier
B <mompel>
B ja, dit is een dikke, volgens mij
B hier heb je nog meer schroeven, he?
M ja, maar…
<hoop gemompel over schroeven tussen Bart een Maurice>
(Het valt me op, dat Bart en Maurice het de laatste tijd erg vaak met elkaar eens zijn)
Murphy
[Dit bericht is gewijzigd door Bientje (Datum 05 November 1999).]
Ruud en C zaten te kletsen:
Ruud: "jah, zo hadden we zaterdag dat ze de intercom open hadden laten staan en toen hoorde we"
<KNAL, BEELD OP REGENBOOG>
10 seconde later, Ruud weer verder aan het praten...
Geeeeeeeeeeeeeeeeez.. operation cover-our-screwups-up..
Wat een eikols bij V.
De flip-flop-regisseur zit er weer, want om de 30 seconden krijgen we de tuin weer in beeld. Het waait zo te horen ook aardig in Almere.
W,B,R,C zitten bij de gele banken te kletsen, over kleding, oa over een leren jack van Willem
Ik kan niet goed zien waar de andere 3 zijn. Als A inderdaad ziek is, zal Mouries wel weer EmoMan spelen
Willem en Bart stonden op het punt te gaan tafeltennissen.
*TESTBEELD* op alle kanalen. D'r was zo te zien niet echt een aanleiding voor.
Na paar minuten op 3 kamera's beeld terug, maar allemaal op Ruud en Cyrille gericht. Ruud die nu een gele bank heeft veroverd en er helemaal onderuitgezakt op ligt. Cyrille op haar favoriete stoel.
C : auto kapot, geen geld voor nieuwe, niet voor gespaard. Samen met vader naar 2de hands auto zoeken. In Breda en alle dorpen in de wijde omtrek. Heb nu Fordje, Sierra van '90, tweedehandsje
R : godverdikkie zeg.
C (tegen M) : lekker gedoucht?
M : ja
..
C: helemaal alleen zijn, jezelf bezig houden, vind ik heel moeilijk
R : helemaal op jezelf teruggeworpen
C : niets te beleven, liep ik daar rond, voelde ik me niet thuis.
R : M'n eerste grote liefde, heb ik nog een kaart van gekregen. Liep op niks uit. Ben toen alleen op vakantie gegaan naar Spanje. Eerste 2 dagen alleen overdag weg geweest, 's avonds boekje lezen op kamer. Had geen zelfvertrouwen meer. 3e avond zei ik, wat ben je ook een klootzak, gewoon naar een cafe gaan. Binnen 10 minuten kwamen er 3 gasten bij me zitten, heb ik toen zo'n lol mee gehad de volgende 3 weken. Ik heb toen zo'n zelfvertrouwen gekregen. Soms moet je jezelf tegenkomen.
..
C : in je vertrouwde omgeving, iedereen kent je, iedereen weet hoe je bent, daar voel je je zeker.
..
R : ik ga soms alleen op vakantie, als je alleen bent, ben je toch niet alleen, er komen altijd mensen op je af
..
R : ze kunnen me overal op de wereld neerzetten, ik voel me er thuis.
Ze is misselijk, en goed ziek. Ze heeft lopen kotsen en ligt nu op bed. D'r zijn twee mensen bij haar, moeten Karin en Maurice zijn, aangezien de overige vier aan het kletsen dan wel pingpongen zijn.
Bewoners reageren heel enthousiast. Op een afstand is ook gejuich te horen.
B + w aan pingpongen, Bart wint.
C aan kokkerellen.
Om onverklaarbare reden 15 minuten of zo testbeeld.
Nu R, B, C bij gele bank. Ruud op gitaar, C zingt. Ze heeft een goede stem. Zij en Ruud trekken veel samen op.
quote:
op 11-05-1999 om 09:19 PM schreef MrMurphy het volgende:Te laat jongens, de weekopdracht is alweer bekend
Murphy
Goed gehoord, Murphy!
Van de BB-site:
De bewoners mogen zelf een uitdaging verzinnen als weekopdracht. Met de feestdagen voor de deur hebben ze hier geen lange bedenktijd voor nodig. Ze willen pepernoten bakken. In totaal tienduizend stuks. Die stoppen ze in duizend zakjes met nog wat snoepgoed, plakplaatjes en een foto-sleutelhanger met het Big Brother-logo en natuurlijk een groepsfoto. De bewoners zullen ieder 165 gedichtjes maken, die ook bij het lekkers gestopt kunnen worden. Karin: “Het is ontzettend veel werk, maar het is te doen.” Cyrille: “We zijn in ieder geval heel leuk bezig met elkaar.” Bart wil er een militaire operatie van maken. Met echte militaire kleding en tenten kan de opdracht in de tuin worden voltooid. De bewoners willen dat de zakjes naar een goed doel gaan, zoals het Ronald McDonald-huis of het Leger des Heils. De groep is overtuigd dat het lukt, en wil 50 procent inzetten. Maandag horen ze of het idee voor de opdracht wordt goedgekeurd.
Daarna Merry Christmas and a Happy New Year,
En vervolgens Bona Sera signorita..
Wel grappig om te zien hoe C. zingt, leest tekst uit Ruuds klapper, maar kijkt tijdens het zingen "de zaal" in. Kennelijk een stukje beroepsdeformatie.
Inmiddels is ook W erbij gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |