Die kan je al bijna dromen ik luister ook niet. En dan lees ik vaak in de COS die of dat zegt zus of zo, dan heb ik niet eens door dat er weer streams zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
Ik luister nooit naar die podcasts![]()
Tijd om wat anders te gaan doen nu er een dubbele sl is
Hey Child Je kijkt ook weer?quote:
Nu krijgen we de auto rit van Milema keer op keer op keerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Hebben we de podcast van afgelopen week eigenlijk al wel gezien? Deze is wel heel oud.
Ff naar hier om te reagerenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
Vraagje wat is eigenlijk een tr wat hier wordt gezegd.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh wow .. .alles is nog bewaard : Big Brother Archief
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:06 schreef Ynti het volgende:
Is de laatste podcast met Milena ooit al eens uitgezonden?
Even speculeren, wat zou de reden daar van zijn?quote:
Leuk dat je daar bent geweestquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
https://www.instagram.com/p/DGx1mbxMXjF/?igsh=anpvYTU0enhoODcz
Joyce bij het huis
Het is wat of niet. Maar denk dat er misschien wel meer aan de poort staan daarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Jup want ze heb heel hard Mattie geroepen en kwam gelijk beveiliging dat ze inbraken op nationale televisie
nee was heel stil daar, maar denk wel dat er gewoon minuut verschilt met live streamquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat of niet. Maar denk dat er misschien wel meer aan de poort staan daar
Ja er zit wel iets verschil in tijd inderdaad. Zou je dat kunnen horen op de stream denk je?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee was heel stil daar, maar denk wel dat er gewoon minuut verschilt met live stream
want Ma had me niet horen roepen op stream en erna kwam wel SL
Die brutaliteit ook he!? Is van alle jaren helaas. Vorige jaar belande m'n cap zelfs met m'n grappig bedoelde onderschrift 1 op 1 op naam van een ander in de liveshowquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zag gister dat mijn stuk van uit de SV letterlijk op een hele grote facebook site stond..
iets van gezegd (netjes) kreeg terug dat iedereen jat van elkaar en ik er trots op moest zijn dat er gejat werd van me
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die brutaliteit ook he!? Is van alle jaren helaas. Vorige jaar belande m'n cap zelfs met m'n grappig bedoelde onderschrift 1 op 1 op naam van een ander in de liveshow
Er is ook zo'n bb nieuws site die ook gewoon onze SV's daar knipt en plakt. Sommige typefouten laat ik bewust staan, die worden ook gewoon overgenomen. Ik vind er wel wat van, maar heb geen zin om er moeite in te steken (watermerken etc). Ik vind het leuk om zo af en toe te doen voor mezelf en andere bb kijkers hier, en voor de rest maak ik me er niet druk om, schiet je toch niks mee op.
Ja je steekt er toch tijd in, en dan zo laconiek 'wees er maar trots' op tegenin gooien. Ben je nog niet geblockt daar?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja ik weet het .. je schiet er niks mee op.
![]()
Maar was wel even irri vanmiddagIk schrijf niet eens een sv als ik niet zelf gekeken heb.
vind er wat van dat een site met een paar duizend mensen dit zo doet..
Doe het ook gewoon voor de users hier.. niet voor een grote fb site.. en dan horen dat ik maar trots erop moet zijn.. bs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |