je kan ook gewoon normaal reageren op elkaar toch? we zijn hier met elkaar in discussiequote:
Heel eerlijk ik wel eens mijn drop voor mijn vrouw. Want mag het eigenlijk niet en heel af en toe koop ik het wel en verstop het dan omdat ze anders gaat zeuren.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik verstop nooit mijn eerlijk gekochte boodschappen.
Hoezo is ook mijn huisgenoot.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk niet vergelijken.. zo kun je alles goedpraten.
Jij bent in discussie ik post over BBquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:30 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
je kan ook gewoon normaal reageren op elkaar toch? we zijn hier met elkaar in discussie
als mijn reactie je niet bevalt, negeer hem dan gewoon..
Je kunt wat je thuis doet sowieso niet vergelijken. Daar gaat de vergelijking al mis.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk niet vergelijken.. zo kun je alles goedpraten.
Zeker gisteravond hebben pootje en Axel een halve kaas opgegeten, hmmmm lekker kaasplankje, nog een paar stukken oude kaas voor Jane. Axel wilde nog een stuk verstoppen in de kist buiten, maar kan niet want er zijn ratten dus Jane opperde om het tussen twee borden te verstoppen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:26 schreef marky het volgende:
[..]
Gewoon hun geheimpje. In een huis waar alles van iedereen lijkt te zijn en niets geheim kan blijven is dat hun ding. Iedereen jat daar vanalles.
Ja dat is wel een goede vergelijkingquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb wel eens dingen voor mijn kinderen verstopt (eerlijk gekocht) omdat het anders op/ weg zou zijn, voordat de visite kwam, waar ik het voor gekocht had
Hun leven toch ook in een huis samen. Het verschil is dat ik geen geld kan winnen hier.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:31 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt wat je thuis doet sowieso niet vergelijken. Daar gaat de vergelijking al mis.
Mattheus met dat heb in ook, die zin heb ik al zo vaak gehoord.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy kan nu niet meer normaal doen
Mattheus dat heb ik ook
Jordy ik ga vandaag of morgen ruzie krijgen
Tot zover we nemen het niet persoonlijk
lul niet, jij reageert op een reactie van Dotteke en op die reactie reageer ik weer.. en iddquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij bent in discussie ik post over BB
Dat schrapen trek ik ook nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:
Lsten we het hier niet over wat 'wij' verstoppen aan boodschappen hebben.
Zometeen krijgen we daar weer een hele discussie over.
Krijg de griebels van die lepels over die borden tijdens het soep eten
Niet lang meer want dat kan ook niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Het ding is ook dat het spel zich richting de fase gaat begeven waarin je toch echt voor je eigen hachje zal moeten kiezen, anders ligt je hoofd op het hakblok. Ik vraag mij af hoe lang het kartel nog bestaat net als Jaxel
Het eerste mes is de spreekwoordelijke rug in gegaan, de eerste van velen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Het ding is ook dat het spel zich richting de fase gaat begeven waarin je toch echt voor je eigen hachje zal moeten kiezen, anders ligt je hoofd op het hakblok. Ik vraag mij af hoe lang het kartel nog bestaat net als Jaxel
Doe ik dagelijks met die hyena's hier in huis!!quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik verstop nooit mijn eerlijk gekochte boodschappen.
Tijdens het eten heb ik de mute knop onder mijn vingerquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:
Lsten we het hier niet over wat 'wij' verstoppen aan boodschappen hebben.
Zometeen krijgen we daar weer een hele discussie over.
Krijg de griebels van die lepels over die borden tijdens het soep eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |