Echt he, gaat om 1 potje snoep. Die mensen vreten zich daar een ongeluk, vooral Axel die altijd het meest gevulde bord van iedereen heeft daar. Aan eten hebben ze daar echt geen gebrek.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:10 schreef Juultje1981 het volgende: [..] Daily basics is wel echt wat anders dan snoep/koek of andere extra’s
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:15 schreef Kinga het volgende:
Heerlijk gesprek tussen Jane en Matti. Speelt matti ook een dubbelspel though? Hij is wel close met jane toch..
Omdat mensen invullenquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:15 schreef Rhosyn het volgende:
Jane kan natuurlijk niet weten wat Mattheus, Jordy, Jolien en Keanu hebben gedaan tijdens het nomineren.
Ze ziet wel dat ze niet al te blij zijn maar meer weet ze niet.
En het lijkt nu alsof Mattheus en Jane ook een afspraak hebben zoals ze nu praten.
Top Spelquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:20 schreef Puzzie het volgende:
Jordy heeft morgen ruzie denkt hij , nee het is gewoon goed gespeeld
Rustig laten gaan, hij gooit vanzelf zijn eigen glazen inquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:20 schreef Puzzie het volgende:
TOPRUZIE!quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:20 schreef Puzzie het volgende:
Ik hou er wel van als iets wat men niet verrwacht gebeurd.quote:
Dit was ook wel nodigquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou er wel van als iets wat men niet verrwacht gebeurd.
Wat mij betreft maakt het mij niet eens uit wie er gaat of blijft
Als het spel maar leuk gespeeld wordt
het gaat niet over 1 potje snoep maar over het principe, de andere hebben geen kans gekregen om het te kopen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:15 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Echt he, gaat om 1 potje snoep. Die mensen vreten zich daar een ongeluk, vooral Axel die altijd het meest gevulde bord van iedereen heeft daar. Aan eten hebben ze daar echt geen gebrek.
Als ze naar binnen gaan kunnen ze dat ook doen als ze willenquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:24 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
het gaat niet over 1 potje snoep maar over het principe, de andere hebben geen kans gekregen om het te kopen.
en als het toch "eerlijk" is gekocht waarom dan er zo geniepig over doen?
Matt spreekt bij Jane toch heel anders dan bij de andere.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:22 schreef Puzzie het volgende:
Mattie draait nu het verhaal , hij begon zelf tegen haar
Ik verstop nooit mijn eerlijk gekochte boodschappen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:24 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
het gaat niet over 1 potje snoep maar over het principe, de andere hebben geen kans gekregen om het te kopen.
Gewoon hun geheimpje. In een huis waar alles van iedereen lijkt te zijn en niets geheim kan blijven is dat hun ding. Iedereen jat daar vanalles.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:24 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet , iedereen speelt zijn eigen spel op zijn eigen manier en dat mag iedereen ook doen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Matt spreekt bij Jane toch heel anders dan bij de andere.
Hij had ook tegen de andere gezegd dat Jane 'plot-twist'tegen hem gezegd had. Tegen Jane zegt hij dat hij iets gezegd had.
En zo speelt een ieder het op zijn of haar manier
Heel eerlijk ik wel eens mijn drop voor mijn vrouw. Want mag het eigenlijk niet en heel af en toe koop ik het wel en verstop het dan omdat ze anders gaat zeuren.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik verstop nooit mijn eerlijk gekochte boodschappen.
was helemaal niet nodig, dat team axel hebben zelf domme keuzes gemaakt waardoor de 4 van het kartel zich hebben (moeten) verenigenquote:
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet , iedereen speelt zijn eigen spel op zijn eigen manier en dat mag iedereen ook doen.
Moet jij wetenquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:28 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
was helemaal niet nodig, dat team axel hebben zelf domme keuzes gemaakt waardoor de 4 van het kartel zich hebben (moeten) verenigen
net zoals ze vorige week allemaal sharice ook weer een kans wilde geven maar deze sharice gelijk alweer partij koos en onverminderd door ging met het kleineren en klagen over het kartel; vandaar ook het “kneuzenkartel” toch?
Je nomineert wel huisgenoten?quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens dingen voor mijn kinderen verstopt (eerlijk gekocht) omdat het anders op/ weg zou zijn, voordat de visite kwam, waar ik het voor gekocht hadquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:25 schreef -river- het volgende:
[..]
het is big brother dus er MOET (hard) gespeeld worden met veel gametalk..quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:28 schreef -river- het volgende:
Ik zei gisteren al dat als jordy of Axel weg zou gaan dat je een leuke groep krijgt en ook leuke streams ipv al dat gametalk.
Dat kun je natuurlijk niet vergelijken.. zo kun je alles goedpraten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heel eerlijk ik wel eens mijn drop voor mijn vrouw. Want mag het eigenlijk niet en heel af en toe koop ik het wel en verstop het dan omdat ze anders gaat zeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |