Hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:11 schreef z80 het volgende:
We zouden het niet hebben over de politiek in de USA.
Ik krijg in mijn tijdlijn op feesboek nu memes uit Tesla groepen en cybertruck groepen, dus ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe veel de vraag naar Tesla's in de min is gegaan, ik heb ergens een vermoeden dat de mensen die een Tesla zouden kopen in de VS geen Republikeinen zijn maar eerder F-150 rijders, en in Europa er ook onder deze doelgroep weinig sympathie is voor hem. Hij wil gaan procederen tegen al die bedrijven die niet meer op X willen adverteren en heb een vermoeden dat veel mensen geen behoefte meer hebben aan hun X account sinds hij zich zo gedraagt.
En musk nu via de AFD zijn macht in Duitsland aan het vergroten is. Daarnaast zijn de grootste fascisten in rusland ook fan, en waar stonden die ook alweer op de stoep?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Je kunt het wel niet over Amerikaanse politiek willen hebben maar da’s enorm struisvogelpolitiek bedrijven. Ten eerste omdat de gevolgen daarvan wereldwijd zullen zijn en ten tweede omdat op ons continent én in ons land er politici zijn die zijn acties geweldig vinden.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:29 schreef Blues het volgende:
Financiering PEPFAR is ook stilgelegd door die gek.
https://nos.nl/artikel/25(...)anwege-decreet-trump
Ik kwam een filmpje tegen van iemand die zijn Cybrtruck had laten polijsten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik krijg in mijn tijdlijn op feesboek nu memes uit Tesla groepen en cybertruck groepen, dus ja.
Die heb ik ook gezien ja. Leuk als je die tegenkomt en de zon staat er opquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kwam een filmpje tegen van iemand die zijn Cybrtruck had laten polijsten.
En er daarnee in zonnig Californie mee reed, en dus "verdween" voor de ogen van andere bestuurders door het extreem spiegelen van de omgeving in het plaatwerk van de auto
https://steun.aidsfonds.nl/pepfarquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:29 schreef Blues het volgende:
Financiering PEPFAR is ook stilgelegd door die gek.
https://nos.nl/artikel/25(...)anwege-decreet-trump
F150 rijder is imho veel waarschijnlijker een republikein dan een democraat, die veel eerder een Tesla heeftquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:15 schreef derLudolf het volgende:
Als F150 rijder wil je toch juist geen Tesla lijkt me? Of is de F150 daar voor slapjanusen en hoor je F250 of groter te rijden?
Goeie link (had ik al gedaan)quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
https://steun.aidsfonds.nl/pepfar
Daar begon LHO zelf over. We zijn teveel gefocust op de USA.quote:
Hij bedoelt vooral te zeggen dat je het niet los van elkaar kunt zien. En uit zijn zorgen daarover.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"Waarom altijd de focus op de Amerikaanse politiek! Zie wat er in Duitsland gebeurt! Veel dichterbij!"
Logo van de Duitse fascistische partij nadat Elon op bezoek is geweest:
[ afbeelding ]
Dank je. Ik had er de kracht niet voor.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:15 schreef Clubsoda het volgende:
Je snapt de functie van aanhalingstekens?
[..]
Hij bedoelt vooral te zeggen dat je het niet los van elkaar kunt zien. En uit zijn zorgen daarover.
Ligt denk ik ook aan de leeftijd van Kleinkinderen. Na 45 minuten is Marijn wel klaar met bowlen. Vorige week nog een uur met mijn ouders en Marijn gebowld (4 personen totaal, incl. hapje en drankje). Uurtje was genoeg, daarna was hij het echt wel zat en wilde de speeltuin in.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:41 schreef Blues het volgende:
Vraagje omdat ik het niet goed weet.
We gaan met 6 mens (wij, kinderen en kleinkinderen) een uur bowlen met tussendoor een lekkere snack.
Dit heb ik al besproken via de site.
Maar is 1 uur bowlen met 6 mens niet wat kort?
Oudste is 15 en jongste 10quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook aan de leeftijd van Kleinkinderen. Na 45 minuten is Marijn wel klaar met bowlen. Vorige week nog een uur met mijn ouders en Marijn gebowld. Uurtje was genoeg, daarna was hij het zat en wilde de speeltuin in.
quote:Hoe lang duurt 1 spel bowlen?
Hoeveel tijd moet ik vrijmaken voor een bowlingspel? Het bowlen duurt ongeveer 10 minuten per speler per spel. Dus indien je met bijvoorbeeld 6 personen op een baan speelt zal 1 spel ongeveer een uur in beslag nemen.
Ik denk dat Barreltje haar advies dan wat beter isquote:
Ja dit hadden we ook gevonden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:02 schreef Barreltje het volgende:
ikzelf vind 1.5 uurbowlen het leukst. een uur is te kort 2 uur te lang.. ik neem aan dat je 1 baan hebt ? met 6 personen weet ik niet of je dan een spel af kan maken..
ahh google :
Afgelopen jaren gaat er bij de aan ons aangesloten organisaties 85-89% naar de doelbesteding.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:38 schreef Barreltje het volgende:
plat gezien is het eigenlijk best verontrustend dat de wereld zo enorm afhankelijk is van de regering van de USof A.. zoveel hulporganisaties die daar van afhankelijk zijn..
natuurlijk is dat allemaal gekochte invloed her en der, maar toch.. ik verbaas me er steeds meer over hoeveel vinger de USA in de pap hebben in de hele wereld..
uiteindelijk zou dit een begin moeten zijn van het ontvlechten van die invloed lijkt me..
PLUS dat er ook goed gekeken mag worden naar waar het geld daadwerkelijk an uitgegeven wordt.. maar daat heeft @:borisz vast meer inzicht in..
Wat was er zo verschrikkelijk aan die wet dan?quote:Op zondag 2 februari 2025 11:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Waarom de focus op de afd? Het voorstel van de CDU is veel erger.
Gelukkig heeft deze wet het niet gehaald. Maar dat komt meer omdat CDU leden ook niet achter deze wet stonden en tegen stemden.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:15 schreef Clubsoda het volgende:
Je snapt de functie van aanhalingstekens?
[..]
Hij bedoelt vooral te zeggen dat je het niet los van elkaar kunt zien. En uit zijn zorgen daarover.
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:34 schreef Kaatje1 het volgende:
kaartje voor de try-out van de oudejaarsconference van Peter Pannekoek is binnen.
Das als ik een of ander doel een hak wil zetten meld ik me als donateur en daarna direct weer af?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja het werven van een donateur kost 100 euro
Haha, ik ga lekker op de fiets, 10 minuten verderop. Geloof (zou het moeten opzoeken) dat ik op dezelfde plek zit als bij Pieter Derksquote:
Bij Caprera waren binnen een half uur of zo de kaarten uitverkocht. En alweer een 3e show bijgeboekt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Haha, ik ga lekker op de fiets, 10 minuten verderop. Geloof (zou het moeten opzoeken) dat ik op dezelfde plek zit als bij Pieter Derks
AGV is gewoon erg lekker en gezond.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:20 schreef AnneX het volgende:
Leuk stukje over een week Nederlandse eetgewoonten in VK.
Helaas lukt leesbaar linken niet: https://www.volkskrant.nl(...)utm_content=v1268899
Quote:” We hebben een oproep gedaan en de respons was overrompelend. In de week van 9 tot 16 december gunden ruim vijfduizend lezers ons zeven dagen lang een kijkje in de keuken. Alle leeftijden deden mee, van jonger dan 18 tot 70-plus. De twaalf provincies zijn vertegenwoordigd, en enkele lezers uit het buitenland. Het merendeel zal Volkskrantlezer zijn, maar de vragenlijst stond voor iedereen open.”
Op vrijdag was er alleen nog achter in de zaal 1 of 2 plekken en op zaterdag ook nog maar 4 plekken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Bij Caprera waren binnen een half uur of zo de kaarten uitverkocht. En alweer een 3e show bijgeboekt.
De 'halfjaars' show noemt ie het
Hangt van de afspraken tussen goed doel en wervingsbureau.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Das als ik een of ander doel een hak wil zetten meld ik me als donateur en daarna direct weer af?
Gelezen, leuk herkenbaar artikel over eettijden en wie wat wanneer eet.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:20 schreef AnneX het volgende:
Helaas lukt leesbaar linken niet: https://www.volkskrant.nl(...)utm_content=v1268899
Quote:” We hebben een oproep gedaan en de respons was overrompelend. In de week van 9 tot 16 december gunden ruim vijfduizend lezers ons zeven dagen lang een kijkje in de keuken. Alle leeftijden deden mee, van jonger dan 18 tot 70-plus. De twaalf provincies zijn vertegenwoordigd, en enkele lezers uit het buitenland. Het merendeel zal Volkskrantlezer zijn, maar de vragenlijst stond voor iedereen open.”
Oh deze heb ik ook ingevuld als niet VK-lezer.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:20 schreef AnneX het volgende:
Link in archive zetten?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Oh deze heb ik ook ingevuld als niet VK-lezer.
Kan alleen niet lezen. Dit artikel zit achter de volledige VK-muur. Heb abo op Parool en lees daarmee ook normale artikelen van VK, maar deze zit achter slot en grendel.
Ja. Bij aanmelden de vragen voor leeftijd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Helaasch 😥 Lukte mij dus niet.
Wat leuk dat jij meedeed! De hele week?
Van jou wist ik het wel: allerlei toetjesquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:06 schreef sigme het volgende:
Altijd toet na het eten.
Vaak een eenvoudig bakje met een schep mascapone, een koekje of wat gedroogd fruit of een stoofpeer ofzo, en een scheut advocaat.
Maar als we zin hebben in wat meer, dan vaak boekweitgrutten / dessertrijst / custard / griesmeel. In principe heb ik dat altijd in huis, en als ik geen verse melk in huis heb dan is er wel melkpoeder.
Je moet eens saroma voor hem makenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:57 schreef AnneX het volgende:
Oh toetje! Vrijwel altijd fruit.
Na het bezoek aan Grand Dessert had MnX een nostalgisch verlangen naar …dubbelvla.
Pak gekocht en wat een tegenvaller.
Zoals te verwachten: zoete chemische meuk.![]()
Feestelijke toeten maak ik met kerstmis.
Door het jaar nooit.
En jullie? Doen jullie frekwent toet na het eten?
Afgelopen zaterdag stond het op de menukaart van het restaurant waar we aten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik heb nu trek in griesmeelpudding met bessensaus, echt in geen 100 jaar gehad.
Kaart gewisseld😇quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag stond het op de menukaart van het restaurant waar we aten.
Direct besteld…
Nee, het was een extra gerecht buiten de standaard kaart om.quote:
Dat eten we soms als hoofdgerecht, prima te doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:57 schreef sigme het volgende:
Dat doet me er aan denken dat we een jaar geleden in een Duits restaurant het ons onbekende nagerecht 'Kaiserschmarren' kozen. Dat moet ik nog steeds een keer zelf maken.
Dat was lekker![]()
Wat ik kocht voor onder de 20duizend is nu 38duizend waard geloof ikquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:00 schreef derLudolf het volgende:
@:sigme jij doet ook in edelmetalen ja. Ik dacht vanavond laat ik even opschrijven wat ik allemaal heb gekocht, wanneer en voor welke prijs.
Vrijdag nog weer wat opgehaald en man bij goudwisselkantoor was helemaal enthousiast "ja vandaag is er weer een record prijs gehaald"
Wat me overigens nog meer op is gevallen: februari vorig jaar kocht ik een zilveren Philharmoniker voor ¤29,75 en afgelopen maand koste deze ¤38,05Dat is een veel sterkere stijging dan van goud.
Dat lijkt mee en smakelijk ontbijt. Zonder de custard graag en de appeltaart liefst lekker koel.quote:
Afgesproken, ook die op chocolademelk?quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:05 schreef flipsen het volgende:
Geef jouw portie slagroom maar aan mij @:Kaatje1
De schoorsteenveger vereiste geen volledig afgetimmerd en brandveilig dak en nog tien andere dakgerelateerde dingen "voor ie zijn werk kon doen binnen de kaders van de Duitse wetgeving" , en veegde gewoon?quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:27 schreef z80 het volgende:
Schoorsteenveger is weer langs geweest. Ik mag weer een jaar door stoken met de huidige ketel.
Zowel voor als achter ligt het dak nu dicht met isolatie. De dakkapellen voor zijn ingepakt, en er wordt tussen de pauzes door, gewerkt aan de dakkapel achter.
Gezien de starttijd, pauze voor koffie, middagpauze en stoptijd, is het niet gek dat het zo lang duurt voor een dak hier in Duitsland klaar is. En van efficiënt werken hebben ze nog niet gehoord. Het kan een stuk sneller met minder moeite en net zo hard werken.
Ja. Ik ben ook niet team #warmeappeltaart. Word ik misselijk vanquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat lijkt mee en smakelijk ontbijt. Zonder de custard graag en de appeltaart liefst lekker koel.
Schoorsteenveger meet de verbrandingsgassen van de verwarming. Controleert of de afvoerpijp gasdicht is. En via een luikje onderaan de schoorsteen of de pijp schoon en vrij is. Zo niet gaat de ragebol er doorheen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
De schoorsteenveger vereiste geen volledig afgetimmerd en brandveilig dak en nog tien andere dakgerelateerde dingen "voor ie zijn werk kon doen binnen de kaders van de Duitse wetgeving" , en veegde gewoon?
Met dik deegquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Ik ben ook niet team #warmeappeltaart. Word ik misselijk vanKleffe koele zachte binnenkant
Wat klinkt dit allemaal klunzig zeg.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:26 schreef z80 het volgende:
Dakdekkert hoeft maar 1 kant te trainen in de sportschool. Hij loopt al een tijdje de stijger op met wat pannen op zijn schouder.
Van een ladder waar een karretje op zit hebben ze hier nog niet gehoord.
Mijn geheim is citroenrasp door het deegquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Met dik deeg![]()
Toch jammer dat ik het recept van de appeltaart van mijn moeder niet heb. Die was zo lekker dat visite altijd teleurgesteld was als ze eens iets anders had gebakken.
OMG dit!!quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:02 schreef fietsie het volgende:
Ik krijg bij koude appeltaart altijd de associatie met van die gekoelde bakkersappeltaart met harde scherpe stukjes klokhuisrestant enzo in de stukjes appel...
Dus doe mij maar lauwwarm zelfgebakken, met abrikozen- of rabarberjam erop.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn geheim is citroenrasp door het deeg
Dat heb ik met meer recepten van mijn moeder. Haar cake, gehaktballen. Maar ook de rode kool en hachee al denk ik bij de laatste twee dat zij er flinke lading suiker erbij deedquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Met dik deeg![]()
Toch jammer dat ik het recept van de appeltaart van mijn moeder niet heb. Die was zo lekker dat visite altijd teleurgesteld was als ze eens iets anders had gebakken.
Mijn moeders gehaktballen waren ook uitstekend. Maar misschien ook niet. J kreeg laatst een gehaktbal van zijn moeder en die viel enorm tegen. Dat kunnen wij veel beter.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat heb ik met meer recepten van mijn moeder. Haar cake, gehaktballen. Maar ook de rode kool en hachee al denk ik bij de laatste twee dat zij er flinke lading suiker erbij deed
En ik maar denken, dat dat met opzet gebeurt 😇 als soort van bewijs van vers en eigengebakken door de bakker zelve.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:03 schreef Lonaa het volgende:
Zo'n scherp klokhuisstukje is inderdaad wel de hel
Het verbaast me niet eens meer.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
'Radicale klimaatactivisten' die ruim 270 auto's beschadigden en met Groenen-stickers beplakten, bleken in werkelijkheid door Rusland aangestuurde 'amateuragenten'. Bedoeld om afkeer tegen de Groenen te vergroten.
https://www.spiegel.de/pa(...)f8-bb69-35e5bacd6125
Linkje is via archive te openen
Totaal niet nee.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het verbaast me niet eens meer.
Ik sta er ook niet van te kijken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het verbaast me niet eens meer.
Ja, voormalig huisgenoot Karim wist vloeiend "ik ben een banaan" te zeggen door Duolingo.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:44 schreef AnneX het volgende:
Weet iemand of men via duolingo Nederlands kan “leren”?
Ik zie Frans, Duits, Engels, Spaans en Italiaans staan.
Of moet je dan duolingo openen in een ander taalgebied misschien?
Nu staat er nl voor en .com erachter. Link https://nl-nl.duolingo.com/register
als je vanuit nederlands frans kan leren dan kan je ook vanuit frans nederlands leren..quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:44 schreef AnneX het volgende:
Weet iemand of men via duolingo Nederlands kan “leren”?
Ik zie Frans, Duits, Engels, Spaans en Italiaans staan.
Of moet je dan duolingo openen in een ander taalgebied misschien?
Nu staat er nl voor en .com erachter. Link https://nl-nl.duolingo.com/register
Ik leer Frans met duolingo, en doe Frans voor Engelstaligen, want de Frans voor Nederlandstaligen is een teleurstelling, qua mogelijkheden en de helpdesk antwoord niet op bugs.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als je vanuit nederlands frans kan leren dan kan je ook vanuit frans nederlands leren..
die opties zijn er..
Benjewelvanjelakaf.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:45 schreef Lonaa het volgende:
Tafel gelakt met black wash. Is niet black. Is nare lak. Schopte de pot lak om.
Topdag.
Staat het wel mooi op de vloer?quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:45 schreef Lonaa het volgende:
Tafel gelakt met black wash. Is niet black. Is nare lak. Schopte de pot lak om.
Topdag.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Staat het wel mooi op de vloer?
En zwarte knie-stukken in de broek nu ook ?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
![]()
Er lag een hoeslaken op de vloer. En nu daaronder en daarop nog een 4x gevouwen handdoek. Heb ook geprobeerd zoveel mogelijk lak "op te scheppen" met de kwast.
Was echt top.
Aha.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als je vanuit nederlands frans kan leren dan kan je ook vanuit frans nederlands leren..
die opties zijn er..
Jakkes. Komt het nog goed? met de tafel en vloer en met jou?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
![]()
Er lag een hoeslaken op de vloer. En nu daaronder en daarop nog een 4x gevouwen handdoek. Heb ook geprobeerd zoveel mogelijk lak "op te scheppen" met de kwast.
Was echt top.
Nee dus, geen Nederlands voor Franstaligenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
die opties zijn er..
Vergeet het ontslaan van elke onwelwillende ambtenaar niet. Alt national parks is een aanrader om te volgen op feesboek en bleusky.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:53 schreef fietsie het volgende:
Toch wel indrukwekkend he, die Trump
Wat ie allemaal oplost.
Ongeschoolde stagiairs die toegang krijgen tot vertrouwelijke gegevens bij ministeries, onder leiding van iemand die zijn eigen bankrekening centraal heeft staan een doorslaand succes.
Wereldgezondheidszorg kost ineens niets meer.
Midden-Oosten probleem veroorzaakt door Frankrijk en Engeland na WOII eigenhandig opgelost door een vakantiekolonie te plannen.
Indrukwekkend. En zo fijn ook dat ie zijn zoon alvast voorbereid om als stand-in te dienen voor een derde termijn, de man denkt vooruit!
VS: Er worden geen postpakketten uit China maar aangenomen (Einde prijsdumping die de detailhandel kapot maakt)quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:53 schreef fietsie het volgende:
Toch wel indrukwekkend he, die Trump
Wat ie allemaal oplost.
Ongeschoolde stagiairs die toegang krijgen tot vertrouwelijke gegevens bij ministeries, onder leiding van iemand die zijn eigen bankrekening centraal heeft staan een doorslaand succes.
Wereldgezondheidszorg kost ineens niets meer.
Midden-Oosten probleem veroorzaakt door Frankrijk en Engeland na WOII eigenhandig opgelost door een vakantiekolonie te plannen.
Indrukwekkend. En zo fijn ook dat ie zijn zoon alvast voorbereid om als stand-in te dienen voor een derde termijn, de man denkt vooruit!
Als ik dit soort abjecte maatregelen lees, echt, dan kan ik niet zoveel vreten als dat ik kotsen wil.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:23 schreef fietsie het volgende:
Uhu @:Jan_Onderwater , dat beleid in NL komt ook vooral omdat degenen betrokken bij het opstellen er van zo ontzettend veel binnenharken dat ze niet eens begrijpen waar mensen het over hebben als het woord "duur" valt.
Het raakt ze op geen enkele manier.
Ik zat laatst op het werk bij een meeting over "parkeerbeleid". Want in de duurzaamheids regelgeving ontstaat een stroom waarin bedrijven moeten gaan sturen in hun parkeerbeleid voor medewerkers op CO2 uitstoot.
Dus die verpleegkundige die alleen dankzij haar onregelmatigheidstoeslag de kinderopvang nog kan financieren, mag straks ook na een nachtdienst niet meer veilig in haar Citroen C1 naar huis, want die C1 diesel (ze rijdt immers 25.000km/jaar woon werk, Friesland is de randstad niet) mag niet meer parkeren bij het werk.
En dan komt de beleidscolonne met de oplossing: "Die gaat toch elektrisch rijden, dat zien we in de statistieken voor nieuwe auto's."
Dat die statistieken volledig krom zijn omdat ook alle lease-aanschaf er in zit, en de demografische effecten van wonen op grotere afstand van je werk genegeerd worden, uhu,dan gaat die 1900,- netto verdienende dame echt de nieuwe Renault 5 van 43.000,- kopen om elektrisch naar het werk te kunnen, echt.
Import tot 800 usd hoeft in de vs niet bij de douane te worden opgegeven, dat is waarom de markt daar (nog meer dan in Europa) is overgenomen door shit zoals shein en amazon. Je verscheept je meuk individueel vanuit China (of een tussen magazijn in Mexico), en daar waar je over een container wel importheffingen moet betalen, hoef je dat over die duizend losse paketten niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
VS: Er worden geen postpakketten uit China maar aangenomen (Einde prijsdumping die de detailhandel kapot maakt)
EU: Als alle landen het er mee eens zijn gaan we kijken naar een toeslag voor controle op de inhoud van postpakketten uit China (Meer geld voor meer ambtenaren baantjes)
Nederland, Duitsland: we maken energie zo duur dat de lage en middeninkomens in de problemen komen en geen cent meer te makken hebben
VS: Drill Baby Drill
VS: Drugscartels worden als terroristische organisaties gezien
Dat is *niet* wat er in de USA gebeurt. In de USA wordt de complete staat ontmanteld. Faber is kwaadaardig zat, maar dat ligt niet binnen haar bereik. Op dit moment is NL daar sowieso nog niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:24 schreef Kaatje1 het volgende:
In zo kort mogelijke tijd afbreken wat in jaren is opgebouwd en wat ook weer jaren duurt om weer terug op te bouwen (net wat faber hier doet)
Wat wil je zeggen, Jan? Dat de USA goed bezig is en de EU een waardeloos gedrocht is?quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
VS: Er worden geen postpakketten uit China maar aangenomen (Einde prijsdumping die de detailhandel kapot maakt)
EU: Als alle landen het er mee eens zijn gaan we kijken naar een toeslag voor controle op de inhoud van postpakketten uit China (Meer geld voor meer ambtenaren baantjes)
Nederland, Duitsland: we maken energie zo duur dat de lage en middeninkomens in de problemen komen en geen cent meer te makken hebben
VS: Drill Baby Drill
VS: Drugscartels worden als terroristische organisaties gezien
Dat beide aan het prutsen zijn, elk op zijn eigen manier de burger naait.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen, Jan? Dat de USA goed bezig is en de EU een waardeloos gedrocht is?
Bij Faber heb ik het met name wat ze wil doen met vluchtelingenwerk. Meer dan de helft van het geld weg, dus moeten tig teamleiders weg, dus worden steeds minder asielzoekers geholpen die dan met nauwelijks voorbereiding (want advocaten hebben geen tijd) naar de ind gaan, vervolgens naar de rechter waar ze gelijk krijgen dus langer 8n een azc blijven. COA en IND kunnen niets betekenen want zijn niet onafhankelijkquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is *niet* wat er in de USA gebeurt. In de USA wordt de complete staat ontmanteld. Faber is kwaadaardig zat, maar dat ligt niet binnen haar bereik. Op dit moment is NL daar sowieso nog niet.
Nouja pvv en FvD (en hun moeder de VVD in mindere mate ook wel) doen natuurlijk wel alles wat ze kunnen om de rechtsstaat te ondermijnen. Alleen kunnen ze dat hier veel minder dan in de vs.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is *niet* wat er in de USA gebeurt. In de USA wordt de complete staat ontmanteld. Faber is kwaadaardig zat, maar dat ligt niet binnen haar bereik. Op dit moment is NL daar sowieso nog niet.
Interessant. Maar verder totaal niet vergelijkbaar met wat er in de USA gebeurt, dus zet het niet op 1 lijn, want dan doe je toch echt geen van beide zijden van je vergelijking recht.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bij Faber heb ik het met name wat ze wil doen met vluchtelingenwerk. Meer dan de helft van het geld weg, dus moeten tig teamleiders weg, dus worden steeds minder asielzoekers geholpen die dan met nauwelijks voorbereiding (want advocaten hebben geen tijd) naar de ind gaan, vervolgens naar de rechter waar ze gelijk krijgen dus langer 8n een azc blijven. COA en IND kunnen niets betekenen want zijn niet onafhankelijk
Klopt. Daarom moet je ook niet doen alsof wat ze bereikt hebben gelijk is aan wat er in de USA bereikt is. Want hier zijn ze nog maar halverwege.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nouja pvv en FvD (en hun moeder de VVD in mindere mate ook wel) doen natuurlijk wel alles wat ze kunnen om de rechtsstaat te ondermijnen. Alleen kunnen ze dat hier veel minder dan in de vs.
Wij betalen met ons geld.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat beide aan het prutsen zijn, elk op zijn eigen manier de burger naait.
Volgens mij krijgen we ook gewoon dingen voor dat geld.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij betalen met ons geld.
In de USA betalen ze met hun mensenrechten.
Noem dat maar beide naaiend prutswerk wat je wel ongeveer even stom vindt.
T gaat mij meer over het met 1 pennenstreek enorm veel kapot maken wat niet met 1 pennenstreek hersteld kan worden. De mensen die nu geen hiv medicatie krijgen krijgen straks aids. Moeders geven hiv door aan hun ongeboren kinderenquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Klopt. Daarom moet je ook niet doen alsof wat ze bereikt hebben gelijk is aan wat er in de USA bereikt is. Want hier zijn ze nog maar halverwege.
Apart from sanitation, medicine, education, wine, public order, irrigation, roads, the fresh-water system and public health?quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen we ook gewoon dingen voor dat geld.
Dat soort linkse hobbies ja.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Apart from sanitation, medicine, education, wine, public order, irrigation, roads, the fresh-water system and public health?
Ja, het is gruwelijk. Overigens vind ik ook dat nog net van een andere orde dan wat Faber (eigenlijk: dit kabinet, ons parlement, onze democratische rechtsstaat, wij) doen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
T gaat mij meer over het met 1 pennenstreek enorm veel kapot maken wat niet met 1 pennenstreek hersteld kan worden. De mensen die nu geen hiv medicatie krijgen krijgen straks aids. Moeders geven hiv door aan hun ongeboren kinderen
Ieder jaar minder.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen we ook gewoon dingen voor dat geld.
In Nederland worden advocaten en journalisten afgeluisterd door de inlichtingendiensten, heb je het toeslagen schandaal om er maar ff 2 te noemen. Maar wind je rustig op over trumpquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij betalen met ons geld.
In de USA betalen ze met hun mensenrechten.
Noem dat maar beide naaiend prutswerk wat je wel ongeveer even stom vindt.
Ik denk niet dat je een goed beeld hebt van wat er nu in de vs gaande is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
In Nederland worden advocaten en journalisten afgeluisterd door de inlichtingendiensten, heb je het toeslagen schandaal om er maar ff 2 te noemen. Maar wind je rustig op over trump
Oh zeker wel, maar dat is hun probleem. Heb jij een goed beeld bij wat er in Europa de afgelopen jaren gebeurde?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een goed beeld hebt van wat er nu in de vs gaande is.
Doodmoe.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:04 schreef Clubsoda het volgende:
Ik word een beetje moe van dit stokpaardje.
Mijn vriendin zegt dat Het Verhaal van Vlaanderen nog veel beter is dan de Nederlandse versies en ook op NPO Start staat.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Net genoten van “het verhaal van Amsterdam”. Wat is dat toch een gaaf concept.
Behoorlijk ja. Maar ik denk werkelijk dat je niet weet wat er nu speelt in de vs.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Oh zeker wel, maar dat is hun probleem. Heb jij een goed beeld bij wat er in Europa de afgelopen jaren gebeurde?
Het is wat langzaam allemaal en die figuranten die niets zeggen vind ik wat ongemakkelijk, maar deze serie wil ik als geboren en getogen Amsterdammer wel graag zien.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Net genoten van “het verhaal van Amsterdam”. Wat is dat toch een gaaf concept.
Dit weet ik, en het is een Amerikaans probleem.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Maar ik denk werkelijk dat je niet weet wat er nu speelt in de vs.
Zonder tussenkomst van congres departementen opheffen.
Overdracht van alle financiële stromen naar musk zijn club.
Musk heeft van alle Amerikanen nu de persoonsgegevens in handen.
Musk heeft alle transacties tussen zijn concurrenten en de overheid nu in handen.
Bezetten, intimideren van afdelingen binnen de overheid.
Het censuren van elke vorm van diversiteit - tot het afdekken van vrouwelijke wiskundigen die aan de voet van cryptologie hebben gestaan.
Ontslaan van ambtenaren die niet achter Trump staan.
De pijlen lijken nu te richten op het Department of Education.
Er zijn mensen die al tientallen jaren in het buitenland werkte voor usaid, en nu binnen een maand terug moeten zijn. Ontslagen, daar een leven hebben en maar moeten zien hoe alles terug kan naar de VS.
Dat heb ik ook gezien, was inderdaad heel goed.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt dat Het Verhaal van Vlaanderen nog veel beter is dan de Nederlandse versies en ook op NPO Start staat.
Met hoe goed musk en Trump in de smaak vallen bij Putin en Dugin ben ik toch blij dat ik pakweg twee keer zo ver van het front af woon dan jij.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dit weet ik, en het is een Amerikaans probleem.
Was jij niet degene die Iran zo tof vond?quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met hoe goed musk en Trump in de smaak vallen bij Putin en Dugin ben ik toch blij dat ik pakweg twee keer zo ver van het front af woon dan jij.
Dat ik ergens heen ga betekent niet dat ik het regime tof vind. Maar de mensen in Iran, de gastvrijheid, de tegenstrijdigheid in bijna alles: aanrader. Zie het vooral met je eigen ogen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Was jij niet degene die Iran zo tof vond?
Dit is echt tegen dovemansoren. Mijn eerste interactie met hem was een scheldkannonade omdat ik ooit in Cuba geweest.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat ik ergens heen ga betekent niet dat ik het regime tof vind. Maar de mensen in Iran, de gastvrijheid, de tegenstrijdigheid in bijna alles: aanrader. Zie het vooral met je eigen ogen.
Maar het regime en het eten aldaar: geen aanrader.
Ik ben ook in de vs geweest, ook geen tof regime. Laatste keer dat ik daar was heb ik de staat iemand zien vermoorden, 1/10 geen aanrader (en die ene punt is alleen omdat er appeltaart vooraf was).
Is dat een reden om je drukker te maken over wat er in de VS gebeurd en hier alles maar laten gebeuren?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een goed beeld hebt van wat er nu in de vs gaande is.
Lekker geld pompen in een gruwel regime.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit is echt tegen dovemansoren. Mijn eerste interactie met hem was een scheldkannonade omdat ik ooit in Cuba geweest.
Laten gebeuren nota bene? Hoe machtig schat je LHO inquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat een reden om je drukker te maken over wat er in de VS gebeurd en hier alles maar laten gebeuren?
Ik moest ook grinniken king LHOquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Laten gebeuren nota bene? Hoe machtig schat je LHO in
Je bent het nog niet verleerdquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Lekker geld pompen in een gruwel regime.
uiteraard. Jammeren over mensenrechten in de VS, maar jubelen over de rechten van de vrouw in Iran, en niet waarnemen wat hier gebeurd.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat een reden om je drukker te maken over wat er in de VS gebeurd en hier alles maar laten gebeuren?
Als jij te koop loopt met wat je doet moet je niet huilen als je daar commentaar op krijgt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je bent het nog niet verleerd![]()
Raar vind ik dat, om zo onbeschoft te zijn tegen iemand die je niet kent.
Ik ga deze discussie echt niet nog een keer met je aan hoor. Geniet van je high horsequote:Op woensdag 5 februari 2025 22:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als jij te koop loopt met wat je doet moet je niet huilen als je daar commentaar op krijgt.
Je snapt donders goed wat ik bedoel. Je druk maken over de situatie in de VS verander je ook niets mee overigens - daar heb je alleen jezelf mee.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Laten gebeuren nota bene? Hoe machtig schat je LHO in
Volgens LHO heb ik immers geen idee wat daar gebeurd....quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:10 schreef Clubsoda het volgende:
Het grappige is dat ik het heel anders lees. Ik zie sowieso niet iemand die zich overdreven drúk maakt. Hoogstens betrokken, bezorgd. Hij post geen tirades, wel heldere nieuwsstukken. Het feit dat je ergens bezorgd om bent, betekent ook niet dat je ergens anders niet óók betrokken of bezorgd over kan zijn.
Maar er is blijkbaar een select groep wat veel moeite heeft met het bespreken van de Amerikaanse politiek.
Tbf ik ben op mijn vlucht via (niet naar) de vs geweigerd wegens mijn bezoek aan het as der kwaad.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit is echt tegen dovemansoren. Mijn eerste interactie met hem was een scheldkannonade omdat ik ooit in Cuba geweest.
Volgens mij ben jij die weer begonnen, vol van verbolgenheid omdat ik je ooit wees op je hypocrisie. Vol afkeer van wat er in de VS gebeurd, maar als ik het over Cuba had, dan zit ik op een high horse....quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie echt niet nog een keer met je aan hoor. Geniet van je high horse
Maar als je dat niet doet over Cuba, dan is dat volkomen in orde blijkbaar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als je je daar niet druk over maakt, is er iets flink mis met je.
Mijn vrienden uit Iran wonen inmiddels in Canada. We zijn daar aan de straat gestopt door een jonge vrouw in een auto. "Hello i want to bring you somewhere!". Eenmaal in de auto ging de hijab naar achteren en kwam er een "fuck the ayatollah!" Uit.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
uiteraard. Jammeren over mensenrechten in de VS, maar jubelen over de rechten van de vrouw in Iran, en niet waarnemen wat hier gebeurd.
Dat dus. En niet alleen die oranje idioot. Z’n uitvoerende olicharch is vele malen gevaarlijkerquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bleef het maar beperkt tot de situatie in de VS. Die oranje idioot wil etnische zuiveringen, Europa binnenvallen, alle humanitaire hulp afschaffen. Dit gaat miljoenen mensen wereldwijd zeer negatief beïnvloeden (lees: dood, hongersnood, oorlog, ontheemdheid).
Als je je daar niet druk over maakt, is er iets flink mis met je.
De ellende met jou is dat we weten dat je niet dom bent en ook geen troll. Dat je toch dit soort dingen zegt terwijl je de keuze hebt om goed geïnformeerd te zijn, maakt je zeer onsympathiek.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Maar als je dat niet doet over Cuba, dan is dat volkomen in orde blijkbaar.
Mij aanwrijven over waar ik al dan niet over geïnformeerd ben, is een uitermate sympathiek trekje natuurlijk, net zoals dat jij en menig ander hier niet wensen geconfronteerd te worden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De ellende met jou is dat we weten dat je niet dom bent en ook geen troll. Dat je toch dit soort dingen zegt terwijl je de keuze hebt om goed geïnformeerd te zijn, maakt je zeer onsympathiek.
En daarom moet Europa op eigen benen gaan staan, economisch, geopolitiek, technologisch, op gebied van IT en militair.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe erg de situatie in Cuba ook is, dat heeft (na bay of pigs) veel minder invloed op de gehele wereld en voor velen zwakken dan wat nu aan de hand is in de VS.
Oh ik ben het absoluut met je eens dat er meer geld naar de EU moet. En zelfs -een van de weinige punten waarover ik van mening ben veranderd de afgelopen jaren- naar defensie.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En daarom moet Europa op eigen benen gaan staan, economisch, geopolitiek, technologisch, op gebied van IT en militair.
Dat misschien niet, maar ik ben over sommige dingen wel anders gaan denken of ben dingen uit gaan zoeken. Daar heb ik van geleerd, misschien niet mijn mening aangepast maar iets genuanceerder gaan denken (niet over alles want ik kan ook nog heel ongenuanceerd zijn)quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:09 schreef flipsen het volgende:
Over politiek praten op een forum kan natuurlijk best, maar je gaat echt niemand overhalen om eens iets "van de andere kant" te zien. Niet hier, niet op een verjaardag, niet in de bus. Mensen hebben als het om politiek gaat vaak hun standpunten vastgesteld en dan gaan de hakken heel diep het zand in. Interessant wel eigenlijk... Zelf overigens vroeger wel gebrainwashed door mijn toenmalige vriendin
Van VVD'er een geitenwollensok geworden, ben ik haar nog steeds dankbaar voor![]()
En deze “De Amerikaanse president Donald Trump heeft een decreet ondertekend dat transgender vrouwen moet weren uit sportcompetities voor vrouwen.”quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een verbod voor transvrouwen om naar de VS te reizen. Kon er ook nog wel bij.
En Imane Khelif als voorbeeld noemenquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En deze “De Amerikaanse president Donald Trump heeft een decreet ondertekend dat transgender vrouwen moet weren uit sportcompetities voor vrouwen.”
Nopequote:Op woensdag 5 februari 2025 23:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Meerdere bekeerlingen in de sc
Hèquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een verbod voor transvrouwen om naar de VS te reizen. Kon er ook nog wel bij.
Maar misschien lukt dat opeens niet meer zo goed als de AFD eind februari heel groot is geworden. Dan zit jij misschien straks ook met een probleemquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En daarom moet Europa op eigen benen gaan staan, economisch, geopolitiek, technologisch, op gebied van IT en militair.
De Gaulle had gewoon gelijk blijkt maar
Zoals?quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Meerdere bekeerlingen in de sc
Correct. Een Duits/Europees probleem.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:55 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Maar misschien lukt dat opeens niet meer zo goed als de AFD eind februari heel groot is geworden. Dan zit jij misschien straks ook met een probleem
quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En deze “De Amerikaanse president Donald Trump heeft een decreet ondertekend dat transgender vrouwen moet weren uit sportcompetities voor vrouwen.”
Omdat mensen dus weldegelijk van hun visie / levensbeschouwing kunnen veranderen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 07:44 schreef Vanyel het volgende:
Ik vraag me af waarom dat interessant is, maar ik ben ook duizend rechtser geboren dan ik nu ben.
Mijn eerste was een VVD stem.
Wauw, hardlopen of fietsen? Voor beidenquote:Op donderdag 6 februari 2025 08:59 schreef Clubsoda het volgende:
Goedemorgen. Na 16 kilometer door de mist hangt m'n mascara in ieder geval halverwege m'n wangen
Wat doe je precies voor werk?quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wauw, hardlopen of fietsen? Voor beiden![]()
Mogge! Vandaag niet op de boten maar thuis administratie, er zijn veel mensen op de boot vandaag.
Ik zag gisteren toen ik naar huis fietste al een paar nijlganzen met pulletjes![]()
En net als @ vanyel ben ik ook een stuk linkser (zal niemand hier verbazen) al heb ik nooit VVD gestemd. Geloof dat D66 het meest “linkse” was.
Ik ben vrijwilliger en probeer asielzoekers en statushouders te helpen om de regels in Nederland uit te leggen en met invullen van formulieren en nog veel meerquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wat doe je precies voor werk?
😘
Dat kan, maar had in elk geval bij mij niks met fok te maken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Omdat mensen dus weldegelijk van hun visie / levensbeschouwing kunnen veranderen.
Nee man. Elektrisch. Kan iedereen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Rechtsequote:Op donderdag 6 februari 2025 09:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mogge! Vandaag niet op de boten maar thuis administratie, er zijn veel mensen op de boot vandaag.
Ik zag gisteren toen ik naar huis fietste al een paar nijlganzen met pulletjes![]()
En net als @ vanyel ben ik ook een stuk linkser (zal niemand hier verbazen) al heb ik nooit VVD gestemd. Geloof dat D66 het meest “linkse” was.
In de ogen van mijn omgeving toen niet (mijn vader is in een ver verleden raadslid voor de vvd geweest, heeft daarna nooit meer VVD gestemdquote:
Ja, dat dusquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee man. Elektrisch. Kan iedereen.
Sorry![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat eten we soms als hoofdgerecht, prima te doen.
Poedersuiker, klodder roomboter en grove bessencompote erbij, heerlijk!
En als je lui wilt doen, dan kan het zelfs uit een zakje:
[ afbeelding ]
Nee, je bedoelde waarschijnlijk dat D66 het meest rechtse was. En niet het meest linksequote:Op donderdag 6 februari 2025 10:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In de ogen van mijn omgeving toen niet (mijn vader is in een ver verleden raadslid voor de vvd geweest, heeft daarna nooit meer VVD gestemd)
Nee, in de ogen van mijn omgeving was d66 erg links.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, je bedoelde waarschijnlijk dat D66 het meest rechtse was. En niet het meest linkse
Geef gewoon toe dat je het zelf als avondeten wil, mamaquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:10 schreef Morgane89 het volgende:
[..]Dit is waarschijnlijk hemel op aarde voor onze peuter. Welk recept gebruiken jullie hiervoor?
Harrige euh hartige koekjesquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:42 schreef Blues het volgende:
Ik begin vandaag met plakjes bladerdeeg insmeren met roomkaas/mosterd/kruidenkaas whatever
Geraspte kaas en stukjes ham erop
Oprollen en in plastic even in vriezer tot oven op 200 is.
Per bladerdeegrol in 10 stukjes snijden, beetje platdrukken op bakplaat, 20 min bakken.
En er zijn koekjes
quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je het zelf als avondeten wil, mama
Lekkahquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:58 schreef Blues het volgende:
Harrige koekjes
Volgens ons PG boek maak je er 10.
Maar aangezien collega's altijd op de loer liggen maak ik er gewoon 40.
Van 4 plakjes bladerdeeg die ik nog had.
Oude wijn in nieuwe zakken, of nieuwe wijn met ouwe zakken?quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:59 schreef Blues het volgende:
Ik wilde bijna vragen wat jullie van een nieuwe linkse partij zouden vinden. Timmermansgroep.
Als het maar niet Timmermans als leider gaat worden. Prima meneer maar niet om zo'n partij omhoog te helpen. Daar is vers bloed voor nodig. Of de Hoop dat moet worden weet ik niet, eigenlijk weet ik niemand behalve misschien Halsema.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:59 schreef Blues het volgende:
Ik wilde bijna vragen wat jullie van een nieuwe linkse partij zouden vinden. Timmermansgroep.
Zien er lekker uit.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:39 schreef Blues het volgende:
Koekjes gelukt en lekker hartig!
[ link | afbeelding ]
Nu lekker wat boodschappen doen in de zon op de fiets
Ach da's toch jammer van je werk. Is het de kleur van de lak of überhaupt lak?quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:01 schreef Lonaa het volgende:
3e laklaag zit op de tafel en ik denk dat ik m dit weekend weer sta te schuren in zn originele kleur. De lak is echt niet mooi.
Wauwquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:39 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]
De lak is echt heel kut. Vloeit niet mooi, dekt zodoende ook niet egaal. Droogt deels heel snel maar ook niet egaal, dus als je nog een keer wilt afwerken nadat alles erop zit, trek je het er her en der weer af. Bijwerken met kwast is niet te doen wegens niet vloeien.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ach da's toch jammer van je werk. Is het de kleur van de lak of überhaupt lak?
Ja, da's wel én zonde van je tijd én zonde van het geld.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:19 schreef Lonaa het volgende:
Baal er wel flink van hoor. Zit 5 uur schuren in en 3 laklagen, dus is wel beetje kut.
Ondanks de preview op de vloer?quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:01 schreef Lonaa het volgende:
3e laklaag zit op de tafel en ik denk dat ik m dit weekend weer sta te schuren in zn originele kleur. De lak is echt niet mooi.
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, da's wel én zonde van je tijd én zonde van het geld.
En wanneer je alles eraf gehaald hebt, moet je het dan toch nog weer lakken?
Goed zo.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ondanks de preview op de vloer?
Ja ja ik laat me zelf wel de deur uit....
quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oliequote:Op donderdag 6 februari 2025 13:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
JaAls we hem helemaal niet lakken is ie onbeschermd. De lak die erop zat was transparant. En muurvast.
Was heel mooi maar pastte niet zo goed bij het nieuwe (bruine) vloerkleed. Dus ik weet nog niet zo goed wat het moet worden op dit moment
Aaww knuffel.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:19 schreef Lonaa het volgende:
Baal er wel flink van hoor. Zit 5 uur schuren in en 3 laklagen, dus is wel beetje kut.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:19 schreef Lonaa het volgende:
In het kader van gedeelde smart is halve smart... Dit weekend lakte ik een paar deurkozijnen en toen licht wou opschuren voor 2e laag, was de hele vloer witquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:19 schreef Lonaa het volgende:
Ooit gepoetst met een siliconen bevattend sopje ?quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In het kader van gedeelde smart is halve smart... Dit weekend lakte ik een paar deurkozijnen en toen licht wou opschuren voor 2e laag, was de hele vloer wit![]()
Zoveel mogelijk opgeschuurd, toen grondverf er op. Dat wou ik gisteren schuren en ook dat pleurde er zomaar af.
Voordat ik de 1e laag er op deed uiteraard ontvet en geschuurd. Raar hoor, acryl op alkyd moet normaliter gewoon goed gaan. Oom van me (begonnen als schilder nu locatie/projectleider bij landelijke firma) komt morgen sowieso even langs, die maar es vragen.
Hoewel Timmermans in grote lijnen een prima politicus is, zit'ie voor GL veel te ver naar rechts. Zijn standpunten tov Gaza zijn niet oke en qua intersectioneel voor de arbeidersklasse staan kan het ook wel anders.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:59 schreef Blues het volgende:
Hij is een groot staatsman, een politiek zwaargewicht.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoewel Timmermans in grote lijnen een prima politicus is,
Ugh.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In het kader van gedeelde smart is halve smart... Dit weekend lakte ik een paar deurkozijnen en toen licht wou opschuren voor 2e laag, was de hele vloer wit![]()
Zoveel mogelijk opgeschuurd, toen grondverf er op. Dat wou ik gisteren schuren en ook dat pleurde er zomaar af.
Voordat ik de 1e laag er op deed uiteraard ontvet en geschuurd. Raar hoor, acryl op alkyd moet normaliter gewoon goed gaan. Oom van me (begonnen als schilder nu locatie/projectleider bij landelijke firma) komt morgen sowieso even langs, die maar es vragen.
Mja mja, dan blijft het (mooi) notenhouten kleur. Wat prachtig is, maar dan valt ie zo weg bij het vloerkleedquote:
Goed werk in de EU ook verricht. Zou een prima minister president zijn, maar mogelijk niet het boegbeeld voor links progressief Nederland. In elk geval niet zolang hij niet wat links progressiever is.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hij is een groot staatsman, een politiek zwaargewicht.
Even aan mijn eega gevraagd en zij hanteert dit recept:quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:10 schreef Morgane89 het volgende:
[..]Dit is waarschijnlijk hemel op aarde voor onze peuter. Welk recept gebruiken jullie hiervoor?
Dat zit er dik in, hij is echt vet progressief.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Goed werk in de EU ook verricht. Zou een prima minister president zijn, maar mogelijk niet het boegbeeld voor links progressief Nederland. In elk geval niet zolang hij niet wat links progressiever is.
Dankjewel!quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even aan mijn eega gevraagd en zij hanteert dit recept:
https://madebyellen.com/kaiserschmarrn-zelf-maken-recept/
Roomboter en bessencompote naar eigen inzicht zelf toevoegen...
Je bedoelt qua vulling van zijn vermogen?quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, hij is echt vet progressief.
Na zijn onlangs geplaatste maagband kan het niets anders zijn dan dat...quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt qua vulling van zijn vermogen?
Je kunt ook donkerder oliën.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja mja, dan blijft het (mooi) notenhouten kleur. Wat prachtig is, maar dan valt ie zo weg bij het vloerkleed
Dat probeerde ze gister al met het kleed.quote:
Hi-la-rischquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:23 schreef Lonaa het volgende:
Hihaho PietVerdriet is aan het fatshamen. Hoogtepuntje hoor.
Wauw!! Wat gaaf, Vertel (zodra je tijd hebt) meerquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:26 schreef AnneX het volgende:
Euh…rollercoaster hier. Binnen 24 uur beslist.
En dat is snel! Lokatie Lokatie lokatie…wij gaan verhuizen!![]()
Nog niet echt doorgedrongen. Veel, heel veel te regelen.
Geen klustopic voorlopig.
The gift that keeps on givingquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:23 schreef Lonaa het volgende:
Hihaho PietVerdriet is aan het fatshamen. Hoogtepuntje hoor.
Wow!quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:26 schreef AnneX het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 6 februari 2025 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:AnneX![]()
Benieuwd naar hoe, wat, wanneer en zulks
![]()
Hier beetje sipjes, moeder van een goede vriendin is vannacht overleden. Het was voor haar echt beter zo (jong dement dus dat ging snel en haast mens-onterend) maar het is wéér een vriend(in) die te jong een ouder moet missen![]()
En verder druk met werk en privé. Deze week geen avond thuis geweest tot nu. Allemaal (bijna allemaal..) leuke zaken maar het gebrek aan me-time begint merkbaar te worden. Daarom stiekem blij dat een koffie drink afspraak morgenmiddag niet doorgaat. Even thuis tussen werken en avond afspraak.
Komend weekend nachtje weg. Dan redelijk rustige werkweek.
De dag van de uitvaart pak ik helemaal vrij, heb ik net besloten. Even landen. (wel in de avond een hihaho carnavalsrepetitie)
Wat triest, jong je moeder moeten missenquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
Hier beetje sipjes, moeder van een goede vriendin is vannacht overleden. Het was voor haar echt beter zo (jong dement dus dat ging snel en haast mens-onterend) maar het is wéér een vriend(in) die te jong een ouder moet missen![]()
En verder druk met werk en privé. Deze week geen avond thuis geweest tot nu. Allemaal (bijna allemaal..) leuke zaken maar het gebrek aan me-time begint merkbaar te worden. Daarom stiekem blij dat een koffie drink afspraak morgenmiddag niet doorgaat. Even thuis tussen werken en avond afspraak.
De dag van de uitvaart pak ik helemaal vrij, heb ik net besloten. Even landen. (wel in de avond een hihaho carnavalsrepetitie)
KNUFFFFFquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
Heb zomaar het idee dat er bij jou geen hont komt wonenquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:44 schreef derLudolf het volgende:
Mn pa en ma passen sinds maandag op een hont van vrienden.
Maandag toen ik thuis kwam meurde het direct naar hont![]()
Het beest is irritant, loopt regelmatig om niets dom te piepen en loopt je de hele tijd voor de voeten. Na een week heeft ie niet door dat ie van mijn geen aandacht en zeker geen eten krijgt.
Verder ontgaat me het praktisch nut van een Cockers Spaniel, waaks zijn ze niet en als jachthond lijken ze me ook niet nuttig. Tevens zijn de oren enkel ter decoratie.
Ik denk dat je wel redelijk in de juiste richting zitquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb zomaar het idee dat er bij jou geen hont komt wonen
Heb je het tecept voor me? Ik heb 2 PG-boeken, maar deze niet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:39 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalala.
Helaasch ben ik na al die jaren mijn mailadres kwijt😢 door moeten wisselen van provider.
Gefeliciteerd! En succes met alles regelenquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:26 schreef AnneX het volgende:
Dit komt uit het 2e boek. Ik had nog 4 lapjes bladerdeeg, dus heb alles x 4 gedaan. Een aantal voor onszelf ('mogen' er elk 4 vanavond als snack) en rest bewaren voor visite en morgen een gedeelte mee naar werkquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb je het tecept voor me? Ik heb 2 PG-boeken, maar deze niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:01 schreef AnneX het volgende:
In november ging het mis met bieden op een koopflat in Blues brother straat. OK.
Op de ochtend van mijn jaardag een berichtje van de makelaar. Gelijk gereageerd met een kort mailtje. Natuurlijk liep het storm.FantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalala.
Helaasch ben ik na al die jaren mijn mailadres kwijt😢 door moeten wisselen van provider.Gefeliciteerd en veel succes!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit komt uit het 2e boek.Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb Boek 1 & "Elke dag". Boek 1 hebben jullie ook. Maar mocht je een recept uit "Elke dag" willen, geef maar een gil!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Dank maar we lenen boek 2 van de kinderen en kregen als kado Elke Dag van henquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ik heb Boek 1 & "Elke dag". Boek 1 hebben jullie ook. Maar mocht je een recept uit "Elke dag" willen, geef maar een gil!
Nog beterquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Dank maar we lenen boek 2 van de kinderen en kregen als kado Elke Dag van hen
Noem het maar lekker.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:29 schreef Blues het volgende:
En..........ik ga de candesartan afbouwen en mee stoppen. Vanmiddag laat weer een aanval. En als ik deze ruim 50 jaar terugkijk op de aanvallen zijn ze nog net zo grillig/onvoorspelbaar/hevig/minderhevig zonder die bloeddrukverlagers. En ik heb en had nooit hoge bloeddruk dus ik ga er lekker mee stoppen
Das fijnquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:50 schreef Vanyel het volgende:
Noem het maar lekker.
Beter had je geen migraine meer.
Zoals ik
Ja dat bedacht ik me ook toen ik het maakte hoe simpel en hoeveel variaties er mogelijk zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Die snack van @:blues heb ik vaak gebruikt wanneer ik niets hartigs had in huis en bezoek kreeg.
Bladerdeeg, besmeren met sambal en dan wat kaas erover en in rolletjes bakken. Want bladerdeeg, sambal en kaas heb ik altijd wel in huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Echt! Woooooooooowquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:26 schreef AnneX het volgende:
Jeez, dat laatstequote:Op donderdag 6 februari 2025 22:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Volgens mij zijn het veel samenwerkingsverbanden waar usaid de lead in heeft. Daarom kunnen ze ook in Akriaanse klinieken een slot op de medicijnkast doen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:00 schreef Barreltje het volgende:
en weer verbaast het me naar welke doelen die USAID allemaal gaat zeg.. je zou denken dat de "rijke"landen als de UK dat geld toch zelf wel op kunnen hoesten..
Fijn om van je te horen!quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Gefeliciteerd @:AnneX, wat een geregel ineens dan zo!
@:Cat-astrophe wat sneuen mooi dat je morgen eventjes me-time hebt door vervallen afspraak. Ik kreeg vanavond een mail met een afmelding voor bijeenkomst morgen van een student omdat die net gehoord had dat diens moeder uitbehandeld is en palliatief traject in gaat. Vond ik al heftig om te lezen. Laat staan als het in je nabije kring meerdere malen gebeurt..
@:Tele6 wat lief van jehet gaat best goed. Uiteraard niet 100% van de tijd, maar ik denk dat dat vrij gemiddeld is
en de meh momenten zijn goed te handelen. Ik voelde bv eergister aan mn voorhoofd en voelde ineens een soort deuk-streepje verticaal net links van het midden, en ik heb wel een klein beetje gegoogled met wat weirde uitkomsten (lineaire sclerodermie/coup de sabre bv, maar daarvan kon ik mezelf wel overtuigen dat de kans daarop vrij klein is en het er dan ook wel anders uit zou zien, het is wel te voelen maar niet echt duidelijk zichtbaar) en wat foto's teruggekeken van afgelopen half jaar of ik verschillen zag met nu. Viel me wel ineens op bij die foto's kijken dat ik best wel een zichtbare ader heb op die plek
. En ik dacht me ook wel te herinneren dat ik het al wel eens eerder gevoeld had. Dus toen besloten dat het wss gewoon door die ader is en dat ik het wss dus al een tijd heb. En daarna kon ik het best goed loslaten, ook gewoon normaal geslapen. Volgende ochtend op werk even Centerparcs collega gevraagd of ze iets anders zag, en even laten voelen, en toen voelde ze bij zichzelf en mocht ik ook even voelen want bleek zij ook daar zoiets te hebben, iets minder duidelijk voelbaar maar wel ook aanwezig op ongeveer zelfde plek (iedereen even voelen nu!
). Dus dat stelde ook gerust en daarna is t nog wel paar keer even in hoofd geweest maar niet onrustig makend oid. Zou fijn zijn als het echt weggaat (maar dat gebeurt ook wel weer, moet even slijten) en nog leuker als het niet meer opkomt, maar het is zo wel prima te behappen en geen paniek of hap bellen of huisarts afspraak inplannen voor nog deze week ofzo, dus dat zie ik als positief.
Ik heb inmiddels ook reactie gehad van de psych; particulier verder gaan willen ze niet (wat ik ook snap gezien wachtlijsten enzo, als niet écht nodig dan wil je nieuw iemand laten starten, en als wel écht nodig zijn er andere manieren). Ze stelde voor nu aankijken hoe het gaat met 4wk ertussen, als dat écht niet goed gaat na komende afspraak verwijzing regelen voor een vervolg. Bij wel, proberen met nog 4, en mocht dan bv toch een 5e nodig zijn dan komt dat wel goed. Ik denk dat na komende afspraak al verwijzing regelen niet nodig is *afkloppen, want er is pas 1wk voorbij*, en ik ga er vanuit dat als bv na 3 sessies blijkt dat er toch wel echt vervolg nodig is, die verwijzing dan alsnog wel geregeld kan worden. Dus dat heeft ook wat druk eraf gehaald. Het is fijn dat ik weet dat er iets kan als echt nodig, maar ik hoop het niet nodig te hebbendat is nu een beetje mijn instelling. Ik heb de afgelopen dagen veel gewandeld, luisterboek en podcasts geluisterd, en de zon helpt ook een handje mee
.
En hoe is het met jou? Hoe kijk je nu terug op hoe je met je reactie hebt gedeald die avond, en is er sindsdien nog gedoe geweest of heb je gewoon lekker kunnen sporten/training geven daar? Ik app je trouwens ook even want ben binnenkort ook weer op jouw uni, mss lukt het om dan even te meeten!
Wat is er slecht aan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:05 schreef Sarabi het volgende:
@:flipsen we hebben net Emilia Perez gekeken, het is lang geleden dat we zo'n slechte film hebben gekeken.
Vanwege het onderwerp had ik het graag willen steunen voor de Oscars, maar het is echt gewoon niet zo goed....
Ik koos gisteren "Nope" op Netflix... die overtreft veel films in slechtheid hoorquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:05 schreef Sarabi het volgende:
@:flipsen we hebben net Emilia Perez gekeken, het is lang geleden dat we zo'n slechte film hebben gezien.
Vanwege het onderwerp had ik het graag willen steunen voor de Oscars, maar het is echt gewoon niet zo goed....
Nope vond ik niet zo slecht. Maar ik kan me voorstellen dat het soort film niet voor iedereen is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 03:17 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik koos gisteren "Nope" op Netflix... die overtreft veel films in slechtheid hoor![]()
Afgelopen week wel de film over Bob Dylan gezien in de bios, af en toe kies ik ook wel goeie film uit gelukkig.
Niet zo letterlijk bedoeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |